Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weer wat meegemaakt vandaag.

Turken beginnen ons te bedreigen en te slaan omdat een vriend van mij wallah zei nadat ze hem zaten uit te schelden en ook wallah zaten te roepen.

Ik snap niet dat je dit bijv. normaal kunt vinden!!!!! :N Want het enigste wat hun zijn is TUIG!!!

En ga mij nu niet voor racist uitmaken want de enigste racisten hier dat zijn zei!

Als je witte of blanke zegt is het normaal maar zeg je neger of zwarte dan is dat zogenaamd "racisme" en daarom wordt ook alles wat er maar een beetje mee te maken heeft verboden!

Bewerkt: door -->nick<--
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Neger is geen racistisch woord hoor, zeggen dat alle Turken tuig zijn omdat je met een zekere groep last hebt is wel discriminatie.

Geplaatst:

Ik moet Nick hier op een bepaald punt wél gelijk geven...

'Racisme' word tegenwoordig enorm overdreven, tenminste, hier in de buurt wel. Als een autochtone jongen hier ruzie heeft met een allochtoon, en de (bijvoorbeeld) Turkse jongen loopt hem uit te schelden en te bedreigen en de autochtoon knokt terug, word die al snel al racist gezien.

Wat je níet moet vergeten is dat het niet alleen blanke/westerse mensen zijn die discrimineren - een arabier of zwarte kan net zo goed een blanke op zijn huidskleur beoordelen (denk aan het voorbeeld van een Turkse jongen die een Nederlander uitscheld voor 'kankerkaaskop' of iets dergelijks, zie ik ook genoeg gebeuren, of de Amerikaanse achterbuurten waar blanken met hun 'white cracker ass' hun gezicht niet hoeven te vertonen), het punt is alleen dat het hier af en toe net iets té overdreven word.

Goed voorbeeld vind ik de situatie rond Duane Chapman (a.k.a. DOG, een Amerikaanse premiejager met zijn eigen TV-show), die omdat hij onder andere de zwarte vriendin van zijn zoon Tucker een neger had genoemd in een telefoongesprek met hem. De TV-serie is afgekapt en waarschijnlijk zal die niet meer uitgezonden worden... Nogal overdreven, niet? :?

Geplaatst:
Ik moet Nick hier op een bepaald punt wél gelijk geven...

'Racisme' word tegenwoordig enorm overdreven, tenminste, hier in de buurt wel. Als een autochtone jongen hier ruzie heeft met een allochtoon, en de (bijvoorbeeld) Turkse jongen loopt hem uit te schelden en te bedreigen en de autochtoon knokt terug, word die al snel al racist gezien.

Wat je níet moet vergeten is dat het niet alleen blanke/westerse mensen zijn die discrimineren - een arabier of zwarte kan net zo goed een blanke op zijn huidskleur beoordelen (denk aan het voorbeeld van een Turkse jongen die een Nederlander uitscheld voor 'kankerkaaskop' of iets dergelijks, zie ik ook genoeg gebeuren, of de Amerikaanse achterbuurten waar blanken met hun 'white cracker ass' hun gezicht niet hoeven te vertonen), het punt is alleen dat het hier af en toe net iets té overdreven word.

Goed voorbeeld vind ik de situatie rond Duane Chapman (a.k.a. DOG, een Amerikaanse premiejager met zijn eigen TV-show), die omdat hij onder andere de zwarte vriendin van zijn zoon Tucker een neger had genoemd in een telefoongesprek met hem. De TV-serie is afgekapt en waarschijnlijk zal die niet meer uitgezonden worden... Nogal overdreven, niet? :?

Eindelijk iemand die het met mij eens is :bier:

Geplaatst:
Ik snap niet dat je dit bijv. normaal kunt vinden!!!!! :N Want het enigste wat hun zijn is TUIG!!!

Jongen denk eens aan al die nederlanders die hun brood halen bij de turkse bakker

of die daar hun groenten halen

ga je dat nu ook tuig noemen :moe:

En ga mij nu niet voor racist uitmaken want de enigste racisten hier dat zijn zei!

Als je witte of blanke zegt is het normaal maar zeg je neger of zwarte dan is dat zogenaamd "racisme" en daarom wordt ook alles wat er maar een beetje mee te maken heeft verboden!

Jongen met zwarte is niks mis mee maar neger is niet netjes

je gaat toch niet tegn een zwarte jongen zeggen heej neger

dat is gewoon niet netjes

en blanke dat hoef je niet aan te zien als on netjes

Geplaatst:

Jongen denk eens aan al die nederlanders die hun brood halen bij de turkse bakker

of die daar hun groenten halen

ga je dat nu ook tuig noemen :moe:

Da's meten me 2 maten he. Ik zie niet in waarom het woord Neger taboe is. Hoe wil je ze dan noemen? Kleurlingen? :7 Zolang neger nog een normaal woord is, is Blanke ook gewoon een normaal begrip. Klaar.

Wat een vertrutting zeg..

blank en neger komt op hetzelfde neer alleen dan voor verschillende soorten mensen.

En als iemand zegt hey blanke of hey neger is dat hetzelfde!

Of mag je wel zeggen hey blanke en als je een neger tegen komt moet je zeggen: Hey iemand met een tintje?

En als je iemand blanke mag noemen mag je ook iemand neger noemen. Want het zijn allebei termen voor iemand met een huidskleur!

Gister avond stonden wij BTW bij een ijssalon met een paar meisjes en toen kwamen er ook turken binnen die begonnen over dat die meisjes mee moesten gaan om wat leuks te doen, en toen ze nee zeiden begonnen ze teg schelden en liepen ze naar buiten om gezellig met zijn allen te gaan roken. Toen we even later buiten kwamen begonnen ze te schelden met kanker kaas koppen en kanker nederlanders.

EN DIT MOETEN WIJ NEDERLANDERS MAAR ACCEPTEREN? WANT HUN WORDEN ZOGENAAMD GEDISCRIMINEERD?

Dan denk ik daar heel anders over!

Geplaatst:
blank en neger komt op hetzelfde neer alleen dan voor verschillende soorten mensen.

Of mag je wel zeggen hey blanke en als je een neger tegen komt moet je zeggen: Hey iemand met een tintje?

En als je iemand blanke mag noemen mag je ook iemand neger noemen. Want het zijn allebei termen voor iemand met een huidskleur!

Gister avond stonden wij BTW bij een ijssalon met een paar meisjes en toen kwamen er ook turken binnen die begonnen over dat die meisjes mee moesten gaan om wat leuks te doen, en toen ze nee zeiden begonnen ze teg schelden en liepen ze naar buiten om gezellig met zijn allen te gaan roken. Toen we even later buiten kwamen begonnen ze te schelden met kanker kaas koppen en kanker nederlanders.

EN WAAG HET NIET OM TE ONTKENNEN DAT DAT GROEPJE HET BEWIJS IS DAT ALLE BUITENLANDERS SLECHT ZIJN!`!1~!@!

Kun je niet gewoon 'hoi' zeggen in plaats van 'hey neger!'? Ik zie niet in waarom je mensen nou weer zou moeten aanspreken met hun huidskleur.

EN WAAG HET NIET OM TE ONTKENNEN DAT DAT GROEPJE HET BEWIJS IS DAT ALLE BUITENLANDERS SLECHT ZIJN!`!1~!@!

Kun je niet gewoon 'hoi' zeggen in plaats van 'hey neger!'? Ik zie niet in waarom je mensen nou weer zou moeten aanspreken met hun huidskleur.

Dat gebeurt ook niet maar het gaat er gewoon om dat men vindt dat neger racistisch is en blanke niet.

Geplaatst:
Dat gebeurt ook niet maar het gaat er gewoon om dat men vindt dat neger racistisch is en blanke niet.

Tja, ik denk dat dit gewoon ligt aan het type persoon wat je voor je hebt. Persoonlijk vind ik 'neger' helemaal geen racistisch woord (daarom vind ik het ook zo achterlijk dat het woord 'negerzoen' geschrapt is), terwijl anderen dit kennelijk wel zo vinden. Om maar even een voorbeeldje te noemen: ik ken iemand die helemaal flipt als je hem 'ouwe rakker' of iets in die trant noemt. Hij vindt dat namelijk onbeschoft overkomen... Nou ja, met alle respect, maar wat is dáár nu in hemelsnaam onbeschoft aan? :7 Zo kun je dat dus ook zien met het woord 'neger'. (Althans, dat denk ik dan.) Maar ja, je bent een muggenzifter of je bent het niet, hè.

Maar goed, zoals Piet-Herr al zei, ik zie ook niet echt in waarom je iemand zou begroeten met hun huidskleur. Je roept toch ook niet "Hé, zweetdruppel!" of "Hoi huzarensalade-eter!"

Geplaatst:
Maar goed, zoals Piet-Herr al zei, ik zie ook niet echt in waarom je iemand zou begroeten met hun huidskleur. Je roept toch ook niet "Hé, zweetdruppel!" of "Hoi huzarensalade-eter!"

Dat doe ik ook niet maar het gaat mij er gewoon om dat het nergens op slaat dat neger zogenaamd racistisch is en blanke dan weer niet.

Geplaatst:
blank en neger komt op hetzelfde neer alleen

"Wie niet waagt wie niet wint, dus ik zal het maar wagen. Kan ik nu een broodrooster winnen?

Dat doe ik ook niet maar het gaat mij er gewoon om dat het nergens op slaat dat neger zogenaamd racistisch is en blanke dan weer niet.

Of de begrippen blanke en neger racistisch zijn ligt helemaal aan je eigen opvatting, technisch gezien zijn ze beide niet racistisch, maar aangezien maar weinig mensen het fijn vinden om met hun huidskleur (of geloof for that matter) aangesproken te worden kun je het net zo goed niet doen.

Voor ik helemaal afdwaal: Neger is net zo min racistisch als "blanke", maar wanneer je er "kutneger" of "kaaskop" van maakt is dat natuurlijk anders, bovendien is het gewoon vervelend om met neger aangesproken te worden, omdat het zinloos de nadruk legt op de reden dat je "anders" zou zijn, tenzij jij al je blanke vrienden ook met neger aanspreekt en het fijn vind om zelf met blanke en aardappelvreter aangesproken te worden, dan is er niets aan de hand, natuurlijk.

Geplaatst:
en denk eens na hoezo Neger niet netjes id

omdat blanke bijna NOOIT gebruikt word :duh: duhh

en neger natuurlijk weer wel :duh:

Ja und? Wat is het probleem nou eigenlijk? :7 Niet zo huilen alsjeblieft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...