NilsHolgersson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Geert Wilders schreef in HP/De Tijd:Ondertussen heb ik vorig jaar alweer twee keer in De wereld draait door gezeten, en ook in NOVA. Weliswaar alleen als het gepresenteerd werd door Twan Huys, en dus niet door Clairy Polak. Want die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie. Ik zat er een keer, had nog geen twee zinnen gezegd, of ze begon al: ‘Dus mijnheer Wilders, u wilt dit soort discriminatoire...’ Dit en dat. Zonder dat je de gelegenheid krijgt iets terug te zeggen. Ze moet maar in een fabriek gaan werken. Dat scheelt gelijk weer een Pool.” Ik ben niet zo'n diehard Wilders-aanhanger, maar op sommige punten moet ik hem wel gelijk geven. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 hij heeft ook wel gelijk, hij heeft alleen veel lef, en daar moet hij toch mee uitkijken. die krijgt nog wel een keer een aanslag op z'n dak door de leden van die al qaida Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 hij heeft ook wel gelijk, hij heeft alleen veel lef, en daar moet hij toch mee uitkijken. die krijgt nog wel een keer een aanslag op z'n dak door de leden van die al qaida De harde kern van Clairy Polak schijnt ook geen kattepis te zijn. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Geert Wilders is voor mij een held omdat hij zijn leven in de waagschaal stelt om verdoezelde waarheid eens een keer duidelijk te laten horen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Dit Effe Quoten Fatah Al-Islam Hezbollah Hamas PKK Hezbollah vocht voor de vrijheid van libanon toen dat nog bezet was. En Hamas vecht voor de vrijheid van Palestina(Of Israel). Dus je hebt niet helemaal gelijk Reageren
EXIT Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 WILDERS WIL BOERKA VERBOD IN NEDERLANDBron/volledige versie Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF, de Groep Wilders en de Groep Nawijn wil het dragen van een boerka in het openbaar verbieden. Maar wat is eigenlijk een boerka en waarom zo'n verbod? Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF en de Groep Nawijn steunt een motie van de Groep Wilders waarin hij het kabinet verzoekt om het openbaar gebruik van de boerka in Nederland te verbieden. Wilders vindt de boerka "vrouwonvriendelijk en eigenlijk middeleeuws. Dat vrouwen geheel onherkenbaar over straat gaan, is een belediging voor iedereen die gelooft in gelijke rechten." Bovendien zou de boerka slecht zijn voor de integratie, en in verband met de onherkenbaarheid van mensen ook voor de veiligheid in Nederland. Overigens laat een woordvoerder van de Groep Wilders weten dat de motie weliswaar van een verbod op boerka's spreekt, maar dat het zijn fractie erom gaat dat mensen op straat herkenbaar zijn en dat het dus voor de hand ligt dat het verbod ook geldt voor bijvoorbeeld de niqaab. Wat vinden jullie hier nou van? Tsja in hetzelfde bericht (even bij de bron kijken) staat ook al meteen dat een algemeen boerka verbod juridisch niet haalbaar is, discriminatie, vrijheid van godsdienst etc.. Daarnaast is een verbod op "hoofdbedekkende kleding" ook juridisch niet haalbaar want dan worden integraal helmen, sjaals etc ook verboden... ik weet dat een boerka eigelijk al een wet overtreet, der is een wet dat je in het openbaar je gezicht altijd zichbaar moet zijn Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren. En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.[/font] Bewerkt: 8 maart 2008 door cesar Reageren
Froop Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren. Hihi, wat ben jij een pauper. Over 1 kam scheren mag volgens jou niet? Wat doen de mensen momenteel in Afghanistan? Ik zal je een stille hint geven. Vuur en vlaggen. En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar. Laat eens een foto van jezelf zien. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 WILDERS WIL BOERKA VERBOD IN NEDERLANDBron/volledige versie Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF, de Groep Wilders en de Groep Nawijn wil het dragen van een boerka in het openbaar verbieden. Maar wat is eigenlijk een boerka en waarom zo'n verbod? Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF en de Groep Nawijn steunt een motie van de Groep Wilders waarin hij het kabinet verzoekt om het openbaar gebruik van de boerka in Nederland te verbieden. Wilders vindt de boerka "vrouwonvriendelijk en eigenlijk middeleeuws. Dat vrouwen geheel onherkenbaar over straat gaan, is een belediging voor iedereen die gelooft in gelijke rechten." Bovendien zou de boerka slecht zijn voor de integratie, en in verband met de onherkenbaarheid van mensen ook voor de veiligheid in Nederland. Overigens laat een woordvoerder van de Groep Wilders weten dat de motie weliswaar van een verbod op boerka's spreekt, maar dat het zijn fractie erom gaat dat mensen op straat herkenbaar zijn en dat het dus voor de hand ligt dat het verbod ook geldt voor bijvoorbeeld de niqaab. Wat vinden jullie hier nou van? Tsja in hetzelfde bericht (even bij de bron kijken) staat ook al meteen dat een algemeen boerka verbod juridisch niet haalbaar is, discriminatie, vrijheid van godsdienst etc.. Daarnaast is een verbod op "hoofdbedekkende kleding" ook juridisch niet haalbaar want dan worden integraal helmen, sjaals etc ook verboden... ik weet dat een boerka eigelijk al een wet overtreet, der is een wet dat je in het openbaar je gezicht altijd zichbaar moet zijn Dat is onzin.. Volgens jou zijn integraal helmen en zoals eerder genoemd sjaalen (om je gezicht) of zelfs een hoge kraag verboden. Een boerka is niet verboden evenals alle andere gezichtsbedekkende kledij. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Geert Wilders geef ik 100% gelijk, Alleen nadat die film uitkomt is hij nog niet jarig Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik heb die film niet gezien maar als ik die gevolgen zie. Volgens mij loopt straks een halve gare amsterdam/rotterdam/utrecht in met een bom in zijn nek en blaast zichzelf op in het spitsuur hierdoor. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Jow mensen, denk eens na! Je weet toch niet wat er komen gaat, wie weet is het wel een grote grap en komt hij op 1 april aanzetten! Of komt hij met een wel fatsoenlijke film. Ik denk dat we eens wat minder vooroordelen moeten hebben. Jullie niet? Reageren
Disturbed Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Jow mensen, denk eens na! Je weet toch niet wat er komen gaat, wie weet is het wel een grote grap en komt hij op 1 april aanzetten! Of komt hij met een wel fatsoenlijke film. Ik denk dat we eens wat minder vooroordelen moeten hebben. Jullie niet? De enige die vooroordelen hebben zijn de moslims denk ik zo Iets met vlaggen verbranden en aanslagen.. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 1 ding snap ik niet helemaal. Ze zeggen altijd dat wij vooroordelen hebben over hun enz. Maar wat doen hun nu bij die film dan? Ze weten er niets over maar zeggen dat hij slecht is enz. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 1 ding snap ik niet helemaal.Ze zeggen altijd dat wij vooroordelen hebben over hun enz. Maar wat doen hun nu bij die film dan? Ze weten er niets over maar zeggen dat hij slecht is enz. Het is een film tegen het moslimgeloof (of tenminste, dat zegt monsieur Wilders ervan), dus ik kan best begrijpen dat ze de film slecht vinden. Niet als slecht van kwaliteit, maar van doel of inhoud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.