Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren.

Hihi, wat ben jij een pauper. :D Over 1 kam scheren mag volgens jou niet? Wat doen de mensen momenteel in Afghanistan? Ik zal je een stille hint geven. Vuur en vlaggen.

En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.

Laat eens een foto van jezelf zien.

Tjah dat is wel te verwachten, je gaat toch niet met iemand ruzie zoeken die een pistool bij zich heeft. Vertel me alleen wrm maakt ie een film over moslims waarom alleen wat is de reden wat hebben een paar moslims hem aan gedaan dat is dankzij die ene stome gap hij ons allemaal nu beledigt waar is het mis gegaan met hem. En het is wel duidelijk dat hij geen goeie jeugd heeft gehad. Maar ja ik haat wilders maar ik haat de nederlands niet !! Ik ken er zelfs een paar hele aardige. Ik werd ook gepest door een zwarte ik ga nu niet later een film maken waar zwarte in verbrand worden. Die man moet niet in de politiek zitten hij moet echt naar een psychiater al weet ik dat dat niet zal helpen !!

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)
Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren.

Hihi, wat ben jij een pauper. :D Over 1 kam scheren mag volgens jou niet? Wat doen de mensen momenteel in Afghanistan? Ik zal je een stille hint geven. Vuur en vlaggen.

En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.

Laat eens een foto van jezelf zien.

Tjah dat is wel te verwachten, je gaat toch niet met iemand ruzie zoeken die een pistool bij zich heeft. Vertel me alleen wrm maakt ie een film over moslims waarom

Omdat hij wil laten zien wat volgens hem de slechte kanten van de Islam zijn. Jij veronderstelt nu dat je geen kritiek mag hebben, zwichten voor dreiging.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:
De enige die vooroordelen hebben zijn de moslims denk ik zo :puh: Iets met vlaggen verbranden en aanslagen..
Volgens mij gaan niet alle Moslims vlaggen verbranden of aanslagen... !! Hiermee beschuldig je wel miljoenen mensen mee.
Geplaatst:
De enige die vooroordelen hebben zijn de moslims denk ik zo :puh: Iets met vlaggen verbranden en aanslagen..
Volgens mij gaan niet alle Moslims vlaggen verbranden of aanslagen... !! Hiermee beschuldig je wel miljoenen mensen mee.

Het zijn er ook miljoenen die dat doen :-(

Maar je hebt ergens ook wel gelijk, er zijn ook goeie bij...maar die worden wel overschaduwd...

Maar je hebt ergens ook wel gelijk, er zijn ook goeie bij...maar die worden wel overschaduwd...

Dus volgens jou zijn er ongeveer 500 miljoen Moslims die vlaggen in brand hebben gestoken en aanslagen plegen. (Aangezien er ongeveer 1,2 miljard Moslims op de wereld zijn)

Het is niet omdat je 5 keer op het Nieuws 10 mannen hebt gezien die een vlag in brand steken dat 500 miljoen Moslims dit ook doen.

Denk eerst goed na voor je iets zegt.

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Dus volgens jou zijn er ongeveer 500 miljoen Moslims die vlaggen in brand hebben gestoken en aanslagen plegen. (Aangezien er ongeveer 1,2 miljard Moslims op de wereld zijn)

Het is niet omdat je 5 keer op het Nieuws 10 mannen hebt gezien die een vlag in brand steken dat 500 miljoen Moslims dit ook doen.

Denk eerst goed na voor je iets zegt.

Ik zeg alleen maar dat van de 1,2 miljard moslims, er een paar miljoen zijn die dat allemaal flikken. Niet allemaal natuurlijk. En ik denk altijd goed na voor ik iets zeg en ik praat meestal ook uit ervaring.

Geplaatst:
Ik zeg alleen maar dat van de 1,2 miljard moslims, er een paar miljoen zijn die dat allemaal flikken. Niet allemaal natuurlijk. En ik denk altijd goed na voor ik iets zeg en ik praat meestal ook uit ervaring.
Spreek jij uit ervaring ? :bonk:

Jij hebt een paar miljoenen Moslims gezien die een vlag in brand hebben gestoken ???

Geplaatst:
Spreek jij uit ervaring ? :bonk:

Jij hebt een paar miljoenen Moslims gezien die een vlag in brand hebben gestoken ???

Nee, ik heb het nu niet over die miljoen moslims die vlaggen in de fik steken en rellen. Nu bijvoorbeeld weer, ik zie altijd dat moslims elkaar verdedigen, op welk vlak dan ook. Ook al lijken ze zo geintegreerd, de meeste blijven partij voor elkaar kiezen. En dat zie ik uit ervaring. Ik zie uit ervaring dat de meeste marrokaanse jongeren gewoon onbeschofte rotjochies zijn. Ik werk in de horeca, en ik zie het allemaal gebeuren! allemaal uit eigen eravaring ja.

Nee, ik heb het nu niet over die miljoen moslims die vlaggen in de fik steken en rellen. Nu bijvoorbeeld weer, ik zie altijd dat moslims elkaar verdedigen, op welk vlak dan ook. Ook al lijken ze zo geintegreerd, de meeste blijven partij voor elkaar kiezen.
Wat wil je hier mee zeggen ? Dat de Moslims tegen elkaar moeten vechten ?
En dat zie ik uit ervaring. Ik zie uit ervaring dat de meeste marrokaanse jongeren gewoon onbeschofte rotjochies zijn. Ik werk in de horeca, en ik zie het allemaal gebeuren! allemaal uit eigen eravaring ja.
Jij hebt 100 marokkanen gezien en geen miljoenen, dus dan kan jij alleen maar zeggen dat je onbeschoft Marokanen hebt gezien en niet dat de meeste of alle Marokanen onbeschoft zijn. Als ik één Nederlander onbeleefd zien doen tegen mij zeg ik toch ook niet dat de meeste Nederlanders onbeleefd zijn tegen mij.

En met de meeste moet je wel weten dat je meer dan de helft bedoeld. ;)

Geplaatst:
Nee, ik heb het nu niet over die miljoen moslims die vlaggen in de fik steken en rellen. Nu bijvoorbeeld weer, ik zie altijd dat moslims elkaar verdedigen, op welk vlak dan ook. Ook al lijken ze zo geintegreerd, de meeste blijven partij voor elkaar kiezen.
Wat wil je hier mee zeggen ? Dat de Moslims tegen elkaar moeten vechten ?
En dat zie ik uit ervaring. Ik zie uit ervaring dat de meeste marrokaanse jongeren gewoon onbeschofte rotjochies zijn. Ik werk in de horeca, en ik zie het allemaal gebeuren! allemaal uit eigen eravaring ja.
Jij hebt 100 marokkanen gezien en geen miljoenen, dus dan kan jij alleen maar zeggen dat je onbeschoft Marokanen hebt gezien en niet dat de meeste of alle Marokanen onbeschoft zijn. Als ik één Nederlander onbeleefd zien doen tegen mij zeg ik toch ook niet dat de meeste Nederlanders onbeleefd zijn tegen mij.

En met de meeste moet je wel weten dat je meer dan de helft bedoeld. ;)

Weer een goed voorbeeldje...Nee, jullie hoeven niet tegen elkaar te vechten, dat slaat ook nergens op..Maar hier in nederland merk ik gewoon dat het een beetje: de Moslims tegen de Nederlanders word..uitzonderingen daargelaten, maar vooral de jongeren dus. Nu verdedig jij weer de moslims, en dat mag, maar ik heb een tijd gehad dat ik alles neutraal bekeek, maar ik zie steeds vaker dat er conflicten zijn.

En ik spreek gewoon uit eigen ervaring, tuurlijk heb ik niet alle moslims meegemaakt, doe me een lolletje...Maar als ik ook kijk naar het buitenland, zoals Urugzan, Gazastrook etc. Ze schieten en ontploffen en rellen een partij, voor een paar cartoons bijvoorbeeld. Ik vind dat niet logisch.

Nu moet je niet denken dat ik een racist ben ofzo, en ik zit ook niet vol vooroordelen. Ik kijk eerst naar het karakter van iemand, maar bij moslimse mensen merk ik helaas dat ze meestal van die aparte trekjes hebben en snel op hun pik zijn getrapt. Jammer.

Geplaatst:
Weer een goed voorbeeldje...Nee, jullie hoeven niet tegen elkaar te vechten, dat slaat ook nergens op..Maar hier in nederland merk ik gewoon dat het een beetje: de Moslims tegen de Nederlanders word..uitzonderingen daargelaten, maar vooral de jongeren dus.
Dat is ook logisch, als er filmpjes worden gemaakt tegen de koran dan snap ik het perfect.
En ik spreek gewoon uit eigen ervaring, tuurlijk heb ik niet alle moslims meegemaakt, doe me een lolletje...Maar als ik ook kijk naar het buitenland, zoals Urugzan, Gazastrook etc. Ze schieten en ontploffen en rellen een partij, voor een paar cartoons bijvoorbeeld. Ik vind dat niet logisch.
Zou jij het erg vinden als iemand jou achternaam of heel je familie beledigd over heel de wereld. Jij zou rustig en plezierig verder leven, of niet ? Ik zeg niet dat ik ze gelijk geef om bommen te ontploffen ofzo, maar als ze het doen begrijp ik ook waarom.

Als die Deen nu die cartoons niet had gemaakt was er niets gebeurt ! Nu hij die wel heeft gemaakt beledigd hij daarmee 1,2 miljard mensen. En het ergste van al, hij heeft daar niets mee bereikt...

Nu moet je niet denken dat ik een racist ben ofzo, en ik zit ook niet vol vooroordelen. Ik kijk eerst naar het karakter van iemand, maar bij moslimse mensen merk ik helaas dat ze meestal van die aparte trekjes hebben en snel op hun pik zijn getrapt. Jammer.
Wanneer zijn ze dat op hun pik getrapt ? Na het filmpje van Geert Wilders ?
Geplaatst:
Zou jij het erg vinden als iemand jou achternaam of heel je familie beledigd over heel de wereld. Jij zou rustig en plezierig verder leven, of niet ? Ik zeg niet dat ik ze gelijk geef om bommen te ontploffen ofzo, maar als ze het doen begrijp ik ook waarom.

Geert Wilders zal voor zover ik weet niemand persoonlijk beledigen. Waarom haal jij dan namen erbij?

Als die Deen nu die cartoons niet had gemaakt was er niets gebeurt ! Nu hij die wel heeft gemaakt beledigd hij daarmee 1,2 miljard mensen. En het ergste van al, hij heeft daar niets mee bereikt...

Ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting? Deze man uit zijn mening, waarom zal 1,2 miljard van de wereldbevolking dan boos worden? Een mening kan uiteraard kwetsend zijn, maar daar hoeft niet extremistisch op gereageerd worden. Maak eens een strip over Jezus. Je krijgt commentaar, maar er zal waarschijnlijk niet snel een christen zijn die ook maar enige actie onderneemt om jou aan te vallen.

Nee, dat is nou het grappige. Juist voor de film uit is gekomen!

Geplaatst:
Weer een goed voorbeeldje...Nee, jullie hoeven niet tegen elkaar te vechten, dat slaat ook nergens op..Maar hier in nederland merk ik gewoon dat het een beetje: de Moslims tegen de Nederlanders word..uitzonderingen daargelaten, maar vooral de jongeren dus.
Dat is ook logisch, als er filmpjes worden gemaakt tegen de koran dan snap ik het perfect.

Ten eerste: ik heb het niet over de film van Wilders nu. De meeste moslims zijn sowieso al snel op hun pik getrapt. Is het niet de profeet, is het wel de koran. Ik weet niet wat het is, maar de meeste hebben niet zo'n goede afweersysteem.

Ten tweede: Alleen het BEGRIJPEN al waarom ze aanslagen zouden plegen vind ik raar. Ik begrijp namelijk niet waarom je ONSCHULDIGE mensen moet doden om gelijk te krijgen op een geloof wat waarschijnlijk alleen op onzin is gebaseert, maar dat terzijde, anders verdedig je dat weer en krijgen we weer een discussiepunt erbij.

En die Deense tekenaar tekende 1 cartoon van Mohammed. Oh oh oh wat een schavuit toch! Daar zijn de aanslagen en autobommen in arabie niks bij! :7

&
Ten eerste: ik heb het niet over de film van Wilders nu. De meeste moslims zijn sowieso al snel op hun pik getrapt. Is het niet de profeet, is het wel de koran. Ik weet niet wat het is, maar de meeste hebben niet zo'n goede afweersysteem.

De meeste Moslims geven Geert Wilders geen tijd. Als wat jij zegt waar zou zijn dat de meeste Moslims snel op hun pik getrapt zijn, dan zou er geen leven bestaan op Aarde.

Als alleen Al-Qaeda op hun pik getrapt is, moet je niet zeggen dat alle Moslims op hun pik getrapt zijn. Gebruik dan ook de naam Al-Qaeda en geen Moslims.

En ik weet waaruit jij kan besluiten dat Moslims snel op hun pik getrapt zijn. Reacties op het internet, tv, ... Maar die reactie zijn niet de reacties van 1,2 miljard mensen.

Geplaatst:
&

De meeste Moslims geven Geert Wilders geen tijd. Als wat jij zegt waar zou zijn dat de meeste Moslims snel op hun pik getrapt zijn, dan zou er geen leven bestaan op Aarde.

Als alleen Al-Qaeda op hun pik getrapt is, moet je niet zeggen dat alle Moslims op hun pik getrapt zijn. Gebruik dan ook de naam Al-Qaeda en geen Moslims.

En ik weet waaruit jij kan besluiten dat Moslims snel op hun pik getrapt zijn. Reacties op het internet, tv, ... Maar die reactie zijn niet de reacties van 1,2 miljard mensen.

Idd, het zijn juist mensen zijn die zich als moslim voordoen.

En dan krijgen ze weer kritiek.

Die geert wilders verdraait eigenlijk woorden.

Er zit helemaal geen dingen zoals "Maak ongelovigen af!"

Moorden/doden is en blijft een zonde!

En dat alleen "doen de moslims dat? :duh:

Tss, vaak krijgen de Marokanen de schuld voordat ze eerst van karakter worden bekeken! :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...