Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hmm hoe weet jij dat onze profeet niet bestaat je weet er niks van en dan kom je onzin praten. Mohamed was een man met respect een gaf altijd de goeide voorbeeld. Dat mensen het niet opvolgen moet je niet meteen de islam de schuld geven. Nergens in koran staat dat je moet doden in tegenstelling tot dat er staat zelf als je iemand dood krijg je jarenlange straf daarvoor. En er staat ook in dat als iemand iets slechts zegt over ons geloof dat je moet kalmeren en negeren. Dus praat niet dat de koran slecht is. En praat a.u.b niet over bush die man is de weg kwijt man. Hij met zijn zongenaamde kernwapens in irak wrm geeft hij niet eerlijk toe dat hij elke moslims land wil verwoesten en overnemen. Geef gwn eerlijk toe er zijn veel Racisten hierzo als 100 mensen je iets aan doen en ze zijn toevallig allemaal marokan en drm ook moslim meot je niet afreageren op alle moslims. Wilders is helemaal de wegkwijt hij heeft een slechte jeugd gehad drm is hij zo :duh:

Hoe weet jij dat Mohammed altijd het goede voorbeeld gaf? Met alle respect voor Mohammed, maar zelf liet hij vroeger Christenen en Joden uit Mekka verjagen of ophangen. Dan over de Koran. Er staat inderdaad nergens letterlijk dat je iemand letterlijk moet vermoorden, maar hier een aantal voorbeelden van een aantal teksten die nogal haatzaaiend opgevat kunnen worden:

‘21:19. Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water worden uitgegoten. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd. En hen zullen ijzeren roeden wachten. Telkens wanneer zij er uit (uit de hel) wensen te gaan, zullen zij er in terug worden gedreven; men zal zeggen: "Proeft gij de straf van het branden?’

Dit moet dus met de ongelovigen gebeuren..

‘3:118. O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en
‘4:101. Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.’
‘5:51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.’

Hoezo racistisch? Dit vind ik toch wel behoorlijk racistisch, met alle respect voor de Koran :7

En laten we het maar niet over de realiteit hebben in de meeste moslimlanden, die is nog 10x zo erg. Homoseksuelen, joden/christenen, of iedereen die voor zijn mening uitkomt wordt daar geëxecuteerd, omdat er uit de Koran wordt opgevat dat dat moet (ookal staat er misschien niet letterlijk in.

Bewerkt: door M4X
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

@M4X:

Hoe weet jij dat Mohammed Christenen en Joden verjoeg en heeft opgehangen? (bewijs)

En dan over de Koran. Ik zal zeggen dat jij nooit zal begrijpen wat er in de Koran staat tot dat je alles weet over de Islam ;). Jij geeft nu eens stukje waar staat dat ongelovigen vijanden van de Moslims moeten zijn en in een andere stukje staat er weer dat je de vijanden moet respecteren.

Koran kan je niet vergelijken met een stripboek of een tijdschrift. Je moet eerst de verhalen van de profeten kennen, de Koran lezen en kennen alvorens je dingen kan begrijpen uit de Koran. En aangezien niet elke Moslim dat kan, word dat gedaan door geleerden die de Koran uit hun hoofd kennen en de verhalen van de Profeet kennen.

Hoezo racistisch? Dit vind ik toch wel behoorlijk racistisch, met alle respect voor de Koran :7
Nogmaals, je kan de Koran alleen begrijpen als je het uit je hoofd kent en de verhalen van de profeten kent.
Geplaatst:
@M4X:

Hoe weet jij dat Mohammed Christenen en Joden verjoeg en heeft opgehangen? (bewijs)

En dan over de Koran. Ik zal zeggen dat jij nooit zal begrijpen wat er in de Koran staat tot dat je alles weet over de Islam ;). Jij geeft nu eens stukje waar staat dat ongelovigen vijanden van de Moslims moeten zijn en in een andere stukje staat er weer dat je de vijanden moet respecteren.

Koran kan je niet vergelijken met een stripboek of een tijdschrift. Je moet eerst de verhalen van de profeten kennen, de Koran lezen en kennen alvorens je dingen kan begrijpen uit de Koran. En aangezien niet elke Moslim dat kan, word dat gedaan door geleerden die de Koran uit hun hoofd kennen en de verhalen van de Profeet kennen.

Nogmaals, je kan de Koran alleen begrijpen als je het uit je hoofd kent en de verhalen van de profeten kent.

Beetje apart dat je om bewijzen vraagt als je zelf in de Koran en de profeet gelooft...bewijs? :7

Geplaatst:

De koran is gewoon een te ouderwetse boek waarin nog middeleeuwse taferelen instaan.

Als moslim-geleerden de inhoud ervan zouden vernieuwen naar een eigentijdse versie zou er niks aan de hand zijn.

En dan heeft geert wilders ook geen poot om op te staan.

Toch denk ik dat als de 'oudere' moslim generatie uitsterft de nieuwe moslim generatie alles beter zal maken.

Dat zie je nu al want moslimmeisjes dragen geen hoofddoek meer en ze willen niet meer het huishouden doen maar ze willen echt gaan werken en een baan zoeken. En al deze veranderingen kunnen alleen positief zijn.

Geplaatst:
@Disturbed: Moet ik bewijzen waarom ik in de Koran en Profeet geloof?

Dat kun je niet, denk ik...En niet alleen de koran hoor, ik denk ook dat niemand de Bijbelse verhalen etc. kan bewijzen.

@powerpats: Islam bestaat al meer dan 1000 jaar en er is nog nooit iets aan veranderd.

Dat zie je nu al want moslimmeisjes dragen geen hoofddoek meer en ze willen niet meer het huishouden doen maar ze willen echt gaan werken en een baan zoeken.
Het hoofddoek dragen is om eigen best wil. Laat jij eens 2 meisjes over straat lopen. De ene met hoofddoek (helemaal bedekt) en de andere met een T-shirt en een minirok. Dan moet je eens voorstellen dat er een man langs komt die zeer veel behoefte heeft aan... ! Achter welk meisje denk je dat die man gaat lopen?

Dus alles wat de Koran ons verbied is voor ons een beter leven te geven en niet om ons het leven moeilijker te maken. ;)

@Disturbed: Wat bedoel je nu met bewijzen, het is nog steeds en blijft een geloof. En iets dat je gelooft kan je moeilijk bewijzen.

In de koran staat dat de onderkant van een berg 3 keer zo groot is als de berg zelf. Hoe kon de profeet dit weten in de 7de eeuw terwijl wetenschappers het nog maar pas hebben ontdekt. Hier staan er nog een aantal...

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
@M4X:

Allereerst 'bewijs' van een hadith, een grote verzameling uitspraken en gewoontes van Mohammed:

Mohammed heeft gezegd in deze Hadith: "Het Uur (Dag van Wederopstanding) zal niet komen totdat je de Joden bevochten hebt, (totdat een Jood zich achter een rotsof boom zal verschuilen) en de rots en de bomen zullen zeggen: ‘O Moslim, dienaar van Allah, er bevindt zich een Jood achter mij, kom en doodt hem!’"

Ik zeg trouwens niet dat de Koran een haatzaaiend, racistisch, en fastistisch boek is (of wat Geert Wilders dan ook zei), want ik weet ook echt wel dat de Koran een boek is met goede bedoelingen. Hetgene waar ik op doel is dat de grote meerderheid van de Moslims van nuer misbruik dan maken, en dat komt omdat ze onder andere uitspraken die ik hierboven citeerde verkeerd interpreteren. Daarnaast zijn veel Moslims ook erg snel op hun teentjes getrapt, en dat is waar dit topic over ging geloof ik. Als Moslims een filmpje hadden gemaakt over het Christendom waarin misschien een paar kwetsende dingen stonden dan was er niks aan de hand, maar als wij Arabische vlaggen zouden verbranden en 'dood aan Iran en Saudi Arabie' zouden de gevolgen waarschijnlijk niet meer te overzien zijn ;)

Geplaatst:
@powerpats: Islam bestaat al meer dan 1000 jaar en er is nog nooit iets aan veranderd.
Dat zie je nu al want moslimmeisjes dragen geen hoofddoek meer en ze willen niet meer het huishouden doen maar ze willen echt gaan werken en een baan zoeken.
Het hoofddoek dragen is om eigen best wil. Laat jij eens 2 meisjes over straat lopen. De ene met hoofddoek (helemaal bedekt) en de andere met een T-shirt en een minirok. Dan moet je eens voorstellen dat er een man langs komt die zeer veel behoefte heeft aan... ! Achter welk meisje denk je dat die man gaat lopen?

Dus alles wat de Koran ons verbied is voor ons een beter leven te geven en niet om ons het leven moeilijker te maken. ;)

Ik vind dit wel een erg hypotetisch voorbeeld hoor. Alsof elke man die even wil naaien gelijk achter een dame blijft aanlopen. Dus de dame moet perse een hoofddoek om zodat ze niet lastg gevallen word? Dat vind ik persoonlijk een beetje..lafjes.. :$

Allereerst 'bewijs' van een hadith, een grote verzameling uitspraken en gewoontes van Mohammed:
Mohammed heeft gezegd in deze Hadith: "Het Uur (Dag van Wederopstanding) zal niet komen totdat je de Joden bevochten hebt, (totdat een Jood zich achter een rotsof boom zal verschuilen) en de rots en de bomen zullen zeggen: 'O Moslim, dienaar van Allah, er bevindt zich een Jood achter mij, kom en doodt hem!'"
Goed opgezocht, maar ik zie daar nergen in staan, "Mohammed heeft Joden en Christenen opgehangen en verjaagd uit mekka". Ik ken alleen het tegendeel dat er ongelovigen zijn die Mohammed uit Mekka hebben verjaagd maar wat jij zegt heb ik nog nooit van gehoord.
Hetgene waar ik op doel is dat de grote meerderheid van de Moslims van nuer misbruik dan maken, en dat komt omdat ze onder andere uitspraken die ik hierboven citeerde verkeerd interpreteren.
Volgens mij interpreteer jij het bovenstaande verkeerd en niet de meerderheid van de Moslims.
Daarnaast zijn veel Moslims ook erg snel op hun teentjes getrapt, en dat is waar dit topic over ging geloof ik.
Ik ben een Moslim en ik heb mijn familie, vrienden en kennissen nog nooit over Geert Wilders horen praten. Ben ik dan op mijn teen getrapt? En wat bedoel je eigenlijk met "veel moslims"? 10, 20, 100, 500, 1000 of een miljoen ?
Als Moslims een filmpje hadden gemaakt over het Christendom waarin misschien een paar kwetsende dingen stonden dan was er niks aan de hand, maar als wij Arabische vlaggen zouden verbranden en 'dood aan Iran en Saudi Arabie' zouden de gevolgen waarschijnlijk niet meer te overzien zijn ;)
We moeten volgens de Islam andere godsdiensten respecteren. Als iemand het doet dan zijn alle Moslims er tegen en gaan ze niet zeggen: Vrijheid van meningsuiting!

En waarom begin je nu over Saudi Arabië of Iran. Ik zou echt niet beginnen staken als Bush Iran plat legt, ik zou het heel erg vinden en tegen Bush zijn, maar ik ga niet beginnen staken.

@Disturbed: Heb ik dan gezegd dat een vrouw een hoofddoek moet dragen om niet achtervolgd te worden door een of andere... Moet ik er dan steeds een tekening bij maken...

Geplaatst:

Geert Wilders is gewoon anders opgevoegd en kijkt anders tegen de wereld dan anderen. Ik kan wel niet zeggen dat ik een voorstander ben van wat hij doetn, maar hij doet alles nog legaal. Aan de andere kant hoop ik toch dat hij binnekort ergens diep onder de grond ligt, want als zijn film uit is heeft Al Quida het wel op het gemunt.

Geplaatst:
Ik ben een Moslim en ik heb mijn familie, vrienden en kennissen nog nooit over Geert Wilders horen praten. Ben ik dan op mijn teen getrapt? En wat bedoel je eigenlijk met "veel moslims"? 10, 20, 100, 500, 1000 of een miljoen ?

Tenzij je familie al generaties lang aan incest doet, twijfel ik zeer aan je door het feit dat jij een zeer grote groep moslims voorstelt als familie. Overigens hoeven je vrienden en kennissen ook geen moslim te zijn.

Tenzij je familie al generaties lang aan incest doet, twijfel ik zeer aan je door het feit dat jij een zeer grote groep moslims voorstelt als familie. Overigens hoeven je vrienden en kennissen ook geen moslim te zijn.
M4X zij dat er veel moslims zijn die snel op hun teen getrapt zijn en ik heb dan geantwoord met families, kennissen en vrienden. Daarmee wil ik duidelijk maken dat ik meer moslims ken dan M4X. (Volgens mijn mening dan)

Als je mijn hele post had gelezen met quotes dan had je het wel begrepen, anders heb ik het dan verkeerd getypt, mijn excuses daarvoor.

Geplaatst:
Mohammed heeft gezegd in deze Hadith: "Het Uur (Dag van Wederopstanding) zal niet komen totdat je de Joden bevochten hebt, (totdat een Jood zich achter een rotsof boom zal verschuilen) en de rots en de bomen zullen zeggen: 'O Moslim, dienaar van Allah, er bevindt zich een Jood achter mij, kom en doodt hem!'"
Goed opgezocht, maar ik zie daar nergen in staan, "Mohammed heeft Joden en Christenen opgehangen en verjaagd uit mekka". Ik ken alleen het tegendeel dat er ongelovigen zijn die Mohammed uit Mekka hebben verjaagd maar wat jij zegt heb ik nog nooit van gehoord.
Hetgene waar ik op doel is dat de grote meerderheid van de Moslims van nuer misbruik dan maken, en dat komt omdat ze onder andere uitspraken die ik hierboven citeerde verkeerd interpreteren.
Volgens mij interpreteer jij het bovenstaande verkeerd en niet de meerderheid van de Moslims.
Daarnaast zijn veel Moslims ook erg snel op hun teentjes getrapt, en dat is waar dit topic over ging geloof ik.
Als Moslims een filmpje hadden gemaakt over het Christendom waarin misschien een paar kwetsende dingen stonden dan was er niks aan de hand, maar als wij Arabische vlaggen zouden verbranden en 'dood aan Iran en Saudi Arabie' zouden de gevolgen waarschijnlijk niet meer te overzien zijn ;)
We moeten volgens de Islam andere godsdiensten respecteren. Als iemand het doet dan zijn alle Moslims er tegen en gaan ze niet zeggen: Vrijheid van meningsuiting!

En waarom begin je nu over Saudi Arabië of Iran. Ik ben een Moslim en ik zou echt niet beginnen staken als Bush Iran plat legd, ik zou het heel erg vinden en tegen Bush zijn, maar ik ga niet beginnen staken.

@Disturbed: Heb ik dan gezegd dat een vrouw een hoofddoek moet dragen om niet achtervolgd te worden door een of andere... Moet ik er dan steeds een tekening bij maken...

Daar kwam het wel op neer ja. Kan ik het helpen dat jij van die aparte voorbeelden maakt? :puh:

Geplaatst:
Daar kwam het wel op neer ja. Kan ik het helpen dat jij van die aparte voorbeelden maakt? :puh:
En je moet geen hoofddoek dragen, je mag even goed met een muts en een sjaal de straat oplopen. Zolang je lichaam maar bedekt is.

Speciaal voor jou een ander voorbeeld dan... Door wie zal je sneller worden verleid door een vrouw met een minirok en een topje of een vrouw waarvan haar lichaam volledig bedekt is?

En misschien zou het voor jou niet erg zijn, maar stel je voor dat je dochter thuis komt en zegt ik ben *****. Hoe zou jij dan reageren? Jij had dit kunnen vermijden door jou dochter niet alleen en halfnaakt op straat te laten lopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...