Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat als een moslim Wilders vermoord hij het als eerste sterveling presteert uit de hel omhoog te klauteren om "Zie je wel!" te zeggen. Misschien kan hij beter onder de douche uitglijden als hij z'n haar probeert te kammen. :7
inderdaad.dit doet me denken aan wat ik gelezen heb van de jaren 60.rosa parks die werd aangehouden omdat ze in de bus niet wou opstaan voor een blank iemand.martin luther king(1929-1968)was het hier niet mee eens. Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Hoh, Dat is lullig.

Wordt je aangehouden

omdat je niet wilt opstaan.

Dat vind ik echte Discriminatie. :duh:

Geplaatst:

Dat was het ook, maar omdat heel veel mensen dat toen ook vonden zorgde het er ook voor dat de eerste echte protesten tegen de rassensegregatie op gang kwamen waardoor uiteindelijk iedereen voor de Amerikaanse wet gelijk werd. Rosa Parks wordt tegenwoordig als zo'n symbool voor het afschaffen van de rassenscheiding beschouwt dat haar lichaam, toen ze in 2005 overleed, in het capitool is opgebaard, normaal wordt dat alleen bij presidenten en een enkele oorlogsheld gedaan.

Geplaatst:

wie vind dat geert wilders het goed doet die man is ziek wie vind het goed die gast zit in duitsland om dat ie niet dood word gemaakt maar die gaat wel sterfen kijk maar

Geplaatst:

Ik hoop niet dat ze hem kapot schieten. Dan barst de hel los, weet ik zeker. Ik ben blij dat er iemand opstaat en niet bang is om dit probleem aan te kaarten, want het is een probleem hoor.

Geplaatst:

joh jullie moeten jullie nniks aan trekken van die klootzak(mijn mening) hij is gwn een aandacht trekkertje

hij houdt zijn publiciteit heel hoog door dit soort kwetsenden en anti-moslims te zeggen niks van aantrekken dus

ps:wilders je moet naar de kapper!!

• 2 weken later...
Geplaatst:

geert wilders omschrijving:een dom blondje die aandacht nodig heeft.misschien omdat dat vroeger niet kreeg.nou ja hoe dan ook hij is dom bezig.

Geplaatst:

Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Geplaatst:

ach hij is gewoon iemand met een eigen mening. laat hem tog lekker zijn gang gaan we leven tenslotte in een vrij land.

hij mag mischien iets van een bepaalde bevolkingsgroep vinden, maar wij vinden dat niet zo dus dan moeten wij er ook geen aandacht aan besteden.

Geplaatst:
Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Ja en waarom is ie ondergedoken?? Omdat ie bedreigt wordt..

En waarom wordt ie bedreigt?? Omdat ie voor zijn mening uitkomt..

Dat is toch te gek voor woorden dat dat hier in Nederland niet meer kan!?

Geplaatst:

Ja en waarom is ie ondergedoken?? Omdat ie bedreigt wordt..

En waarom wordt ie bedreigt?? Omdat ie voor zijn mening uitkomt..

Dat is toch te gek voor woorden dat dat hier in Nederland niet meer kan!?

Het gaat er ook om hóe Wilders zijn mening uit. Ik kan best begrijpen dat bepaalde mensen daar boos om worden.

En trouwens, het maakt niet uit wát je denkt of wat je met je mening doet, maar er zullen zowiezo altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, of er boos om kunnen worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...