Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Ja en waarom is ie ondergedoken?? Omdat ie bedreigt wordt..

En waarom wordt ie bedreigt?? Omdat ie voor zijn mening uitkomt..

Dat is toch te gek voor woorden dat dat hier in Nederland niet meer kan!?

Het gaat er ook om hóe Wilders zijn mening uit. Ik kan best begrijpen dat bepaalde mensen daar boos om worden.

En trouwens, het maakt niet uit wát je denkt of wat je met je mening doet, maar er zullen zowiezo altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, of er boos om kunnen worden.

Ik vind ook dat ze boos mogen worden en best acties mogen ondernemen tegen hem, maar wel zonder geweld!

Het is toch te triest voor woorden dat hij moet onderduiken omdat hij anders vermoord wordt terwijl hij volgens de wet eigenlijk niets verkeerd doet?

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Ja en waarom is ie ondergedoken?? Omdat ie bedreigt wordt..

En waarom wordt ie bedreigt?? Omdat ie voor zijn mening uitkomt..

Dat is toch te gek voor woorden dat dat hier in Nederland niet meer kan!?

Het gaat er ook om hóe Wilders zijn mening uit. Ik kan best begrijpen dat bepaalde mensen daar boos om worden.

En trouwens, het maakt niet uit wát je denkt of wat je met je mening doet, maar er zullen zowiezo altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, of er boos om kunnen worden.

Ik vind ook dat ze boos mogen worden en best acties mogen ondernemen tegen hem, maar wel zonder geweld!

Het is toch te triest voor woorden dat hij moet onderduiken omdat hij anders vermoord wordt terwijl hij volgens de wet eigenlijk niets verkeerd doet?

Dat isnet wat ik wilde zeggen.

In Nederland mag je je mening hebben en uiten. Dat staat in de grondwet. Dat je dat in Islamitische landen niet mag hebben vindt ik allemaal best, moeten ze daar lekker allemaal zelf uit maken.

Maar als IN Nederland iemand zijn mening uit over de islam, dan vindt ik dat je ook onze grondwet moet accepteren en em lekker zijn gang laten gaan. En dan niet gelijk met geweld gaan dreigen enzo. Zo kansloos. alsof de Islam het enige geloof is op aarde..

• 4 weken later...
Geplaatst:
Maar als IN Nederland iemand zijn mening uit over de islam, dan vindt ik dat je ook onze grondwet moet accepteren en em lekker zijn gang laten gaan. En dan niet gelijk met geweld gaan dreigen enzo. Zo kansloos. alsof de Islam het enige geloof is op aarde..

Maar dat is wel hun visie! De Islam is een dominerend geloof. De Islam is uit op wereldoverheersing.

Nederland staat vol met Moskee's! Maar er staat niet 1 Kerk in zo'n land in het Midden-Oosten. Waar gaat dat nou allemaal over?

Persoonlijk vind ik Geert Wilders een man die écht zegt waar het op staat. Zonder pardoes of pardon. Een man die écht oplossing heeft.

Ik ben altijd voor Pim Fortuyn geweest, toen Wilders maar nu spreekt Rita Verdonk me net iets meer aan.

Waarom weet ik niet. Ik kan jullie wel melden dat het niet dat uiterlijk van d'r is ^_^ .

Die vrouw moet je eigenlijk samen met Ella Vogelaar op een Weiland zetten als vogelverschikkers maar goed...

Er moet wat veranderen in dit lang we zijn écht overvol...

Geplaatst:

Nee, het bericht erboven snijdt hout en opent nieuwe kijkgaten. :roll: We zijn weer lekker nuttig aan het bumpen met z'n allen, zonder deze toevoegingen had dit hele topic zin noch inhoud, eindelijk is het dan zover! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Even offtopic, maar waarom gedragen veel mensen hier zich als een mod, en worden sommige inrelevante post verwijderd? Spammen is 1 ding, maar bijvoorbeeld mijn reactie op een andere reactie word ook weer verwijderd...Waarom word alles hier tegenwoordig zo serieus genomen?

En ik verwacht stiekem dat deze post ook verwijderd word, vanwege offtopic-heid :$

Bewerkt: door Disturbed
Geplaatst:

Was het niet zo dat je de post boven je quote en dat hij er dus nog steeds zou staan, als die van jou dan niet verwijderd zou zijn? Mocht het zo zijn dat je geen quote van dat bericht had staan, dan mag je mij uitleggen waarom je graag zou zien dat er een post van je staat die - met overbodig plaatje - kritiek levert op een niet langer bestaand bericht... 'T is me ook niet helemaal helder wat je niet snapt aan het verwijderen van irrelevante post, als je ze zelf al als overbodig ziet. :7

Overigens is het niet zo dat ik me wel (en jij je niet) als mod gedraag(t), omdat ik in iets nettere taal sarcastisch ben.

Geplaatst:

Ik vind eerlijk gezegd het gebeuren 'Wilders - Islam' een beetje hetzelfde als het gebeuren 'Jack Thompson - GTA IV'. Ze hebben wel gelijk, maar ze slaan een beetje heel erg door.

Geplaatst:
Kijjk alleen dit en je staat versteld !!

http://nl.youtube.com/watch?v=LO6zw5M7rnE

Wat probeer je hiermee te zeggen?

Degene die de video op youtube heeft gezet is een Wilders-aanhanger en gebruikt het als voorbeeld om te laten zien dat de media zogenaamd links is, en verder heeft het vrij weinig goeds toe te voegen..

Geplaatst:

Snap die mensen niet die hier op Wilders zeiken. Veel Marokkanen (en turken in mindere mate) koesteren zo'n grote haat tegen Nederland, ze haten de nederlanders echt. Bovendien worden er veel misdrijven door hun gepleegd, in verhouding meer dan door nederlanders. Hoorde laatst tijdens een kamerdebat dat iemand zei: van de 1500 misdrijven in Rotterdam zijn er 500 door Marokkanen gepleegd. Komt Balkenende ofzo met zo'n kulargument van: 'ja, maar die andere 1000 komt dan door autochtonen.'

Vind je het gek? De Nederlanders zijn zwaar in de meerderheid dus zitten daar ook meer rotte appels tussen terwijl de marokkanen in verhouding veel meer rotte appels zitten.

Geplaatst:

kijk beschouw mij nou niet als een racist of iets dergelyks maar in sommigen punten heeft hij gelijkt en in de ''meeste'' juist niet zoals een geloof verbieden maar zoals dat sommigen buitenlandse famillies het gewoon verkloten hier..

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, Ja wilders is niet goed in zo hoofd joh. Je moet niet teveel aandacht geven aan dat soort mislukkingen.

Hij zorgt alleen maar dat de moslims boos worden. en kwetst sommige ervan.

Hij kijkt ook alleen naar de terrotische moslims, en dan gaat hij dat soort flimpjes maken. Omdat hij niks beters heeft.

De islam is helemaal niet geweldadig. En er staat niet in de koran: Slacht alle ongelovige. Dat staat er niet in ( ik zag dat dat iemand had opgeschreven hier in dit topic )

Bewerkt: door Patos
Geplaatst:

Ik weet eigelijk niet wat je in Nederland doet , als je denkt dat je alles kan maken moet je dat maar is zeggen voor Geert Wilders die spreekt je met mening en al aan op je gedrag.

Turken gooien scholier in de sloot

En dan nog wat , moet je kijken wat hun flikken...

schandalig gewoon we worden hier gewoon geterroriseerd... en al die reactie's dan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...