Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik weet eigelijk niet wat je in Nederland doet , als je denkt dat je alles kan maken moet je dat maar is zeggen voor Geert Wilders die spreekt je met mening en al aan op je gedrag.

Turken gooien scholier in de sloot

En dan nog wat , moet je kijken wat hun flikken...

schandalig gewoon we worden hier gewoon geterroriseerd... en al die reactie's dan.

Dat soort videos zijn er ook genoeg van Nederlanders :7

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet eigelijk niet wat je in Nederland doet , als je denkt dat je alles kan maken moet je dat maar is zeggen voor Geert Wilders die spreekt je met mening en al aan op je gedrag.

schandalig gewoon we worden hier gewoon geterroriseerd... en al die reactie's dan.

Dat soort videos zijn er ook genoeg van Nederlanders :7

Voorbeelden? , trouwens er zijn meer reactie's tegen Nederland dan voor Nederland..

Btw. Als wij de sloot in springen springen jullie ons dan ook na?

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Heb je dat tegen mij? Volgens mij haat jij echt buitenlanders, Je kijkt alleen maar naar dat soort mensen zoals op dat flimpje. Alsof elke moslim zo is LOL

Geplaatst:

je kan veel zeggen tegen mij maar veel van de hedendaagse* buitelandse* jeugd is zo ja.

Via via ken ik ook dit soort mensen en ik heb echt een schijthekel aan ze.

Geplaatst:

Heb je dat tegen mij? Volgens mij haat jij echt buitenlanders, Je kijkt alleen maar naar dat soort mensen zoals op dat flimpje. Alsof elke moslim zo is LOL

Buitenlanders betekend ook duitsers , belgen etc en ik haat hun niet. Tevens moet je eens kijken naar je bloed want als je al die reactie's ziet van die buitenlanders waaronder die van jou landje tegen ons landje ziet kan je er beter buiten blijven , vind jij het normaal als wij in marroko gaan zeggen alle Marrokanen zijn dom van mij mogen jullie sterven etc... zo voelen wij ons ook nou.

Geplaatst:

Hij heeft zo zijn mening over Turken/Marokkanen. En er is een wet waarin staat: Vrijheid van meningsuiting. Maar je kan natuurlijk ook té ver gaan met je mening uiten. Zoals Geert Wilders dat doet. Hij had die film nooit mogen maken, daar had de politici eigelijk al in moeten grijpen.

Ikzelf denk dat alle goeden Turken/Marokkanen (dus die deze regels in Nederlands aanvaarden en respecteren) mogen blijven in Nederland en alle anderen Turken/Marrokanen (die bijv alles slopen en de regels niet aanvaarden en respecteren, moeten vertrekken uit Nederland.

Groeten, Thegtaman :cya:

je kan veel zeggen tegen mij maar veel van de hedendaagse* buitelandse* jeugd is zo ja.

Via via ken ik ook dit soort mensen en ik heb echt een schijthekel aan ze.

Jup, De grootste groep ''moslims'' hier in nederland zijn turken of marokanen, Die doen het ook niet helemaal goed ( een deel van de jeugd dan ). Maar er zijn toch veel aardige & normale moslims hier in nederland hoor :) En als we naar de nederlandse jeugd van nu kijken, Die geven toch ook niet echt het goeie voorbeeld?

@Gekkiej01 wie zegt dat ik een marokaan of een turk ben? Dat ben ik niet hoor voor jou informatie

Bewerkt: door Patos
Geplaatst:

ergens heeft hij gelijk, maar waar

ik vind t best als er buitenlanders in NL zijn met hun eigen geloof, als ze mij maar niet uitschelden met KK jood

(is al gebeurt)

Ze moge blij zijn dat ze hier mogen zijn.

Dus Wilders rot op, en buitenlanders minder schelden :tu:

Geplaatst:
ergens heeft hij gelijk, maar waar

ik vind t best als er buitenlanders in NL zijn met hun eigen geloof, als ze mij maar niet uitschelden met KK jood

(is al gebeurt)

Ze moge blij zijn dat ze hier mogen zijn.

Dus Wilders rot op, en buitenlanders minder schelden :tu:

Jup, Wilders Opgerot & DE SCHELDENDE & STELENDE BUITENLANDERS NIEtT MEER DOEN!

Hij heeft zo zijn mening over Turken/Marokkanen. En er is een wet waarin staat: Vrijheid van meningsuiting. Maar je kan natuurlijk ook té ver gaan met je mening uiten. Zoals Geert Wilders dat doet. Hij had die film nooit mogen maken, daar had de politici eigelijk al in moeten grijpen.

Ikzelf denk dat alle goeden Turken/Marokkanen (dus die deze regels in Nederlands aanvaarden en respecteren) mogen blijven in Nederland en alle anderen Turken/Marrokanen (die bijv alles slopen en de regels niet aanvaarden en respecteren, moeten vertrekken uit Nederland.

Hij heeft niks gedaan. Wilders heeft gewoon het beeld van de extreme moslims in een film geplakt. Wilders heeft niks fout gedaan, heeft hij wat gefilmd? Is het überhaupt een film? Nee. Hij heeft bestaande beelden aan elkaar geplakt. Nou weet ik wel dat sommige mensen dan meteen gaan denken dat iedere moslim zo is. Dat zijn de mensen (in mijn opzicht) met

a) een lage opleiding (net zoals de moslims, het is een zéér kleine groep. Zeg niet dat iedere laag opgeleide dom is)

b) een mening hebben zonder goede argumenten

Ik ben geen racist alleen die extreme mensen (zitten ook gewoon Nederlanders tussen) heb ik een grote hekel aan. Ik snap ook dat er wat opschudding is in de Islamitische wereld en in hun opzicht ze allemaal verkeerd in het daglicht worden gezet. Maar wat ik niet snap is dat hij meteen dood moet. Ze hebben geen goede argumenten. Het enigste (wat ik alweer zeg) gedaan heeft is bestaande beelden aan elkaar plakken. Het is geen racistische film maar eerder een 'documentaire' over de extreme moslims. Maarja, die hebben het er zelf naar gemaakt. Ze nemen de dingen in de Koran gewoon te letterlijk. Van mij mogen ze maar dan moeten ze niet zo gaan zeuren.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Opzicht komt Wilders met goeie dingen, maar ook met slechte dingen, zoals de verbod op de Koran, vind ik te ver gaan.

De verbod op Boerka vind ik weer goed, als er iemand met zo'n 'Boerka' komt, weet je nog niet eens wie het is en hoe die persoon eruit ziet.

Verder heeft hij weer gelijk, Nederland zit gewoon vol, je moet ook nog bedenken dat de buitenlanders die hier komen, kinderen krijgen(net zoals Nederlanders hoor ;) ) en die na ongeveer 20 jaar ook weer, als we nu Nederland gaan volstoppen, dan is er later geen plek meer voor nakomelingen.

En dan zitten we met een probleem, een groot probleem, want dan moeten we eventueel mensen terug gaan sturen, terwijl sommige (nakomelingen) niet eens in dat land zijn geboren en soms nog niet eens de taal ervan spreken.

Die krijgen een stempel op hun kop zovan, jullie/jouw ouders zijn gevlucht voor oorlog/financiële problemen, en wanneer het weer goed gaat, komen jullie terug.

En ik denk dat dit een stuk erger is/word.

Maargoed,

Later,

Geplaatst:

Hij heeft niks gedaan. Wilders heeft gewoon het beeld van de extreme moslims in een film geplakt. Wilders heeft niks fout gedaan, heeft hij wat gefilmd? Is het überhaupt een film? Nee. Hij heeft bestaande beelden aan elkaar geplakt. Nou weet ik wel dat sommige mensen dan meteen gaan denken dat iedere moslim zo is. Dat zijn de mensen (in mijn opzicht) met

a) een lage opleiding (net zoals de moslims, het is een zéér kleine groep. Zeg niet dat iedere laag opgeleide dom is)

b) een mening hebben zonder goede argumenten

Ik ben geen racist alleen die extreme mensen (zitten ook gewoon Nederlanders tussen) heb ik een grote hekel aan. Ik snap ook dat er wat opschudding is in de Islamitische wereld en in hun opzicht ze allemaal verkeerd in het daglicht worden gezet. Maar wat ik niet snap is dat hij meteen dood moet. Ze hebben geen goede argumenten. Het enigste (wat ik alweer zeg) gedaan heeft is bestaande beelden aan elkaar plakken. Het is geen racistische film maar eerder een 'documentaire' over de extreme moslims. Maarja, die hebben het er zelf naar gemaakt. Ze nemen de dingen in de Koran gewoon te letterlijk. Van mij mogen ze maar dan moeten ze niet zo gaan zeuren.

Dat klopt helemaal. Ik snap ook niet waarom Geert dood moet in de islaam wereld.

in 1 woord wilders is de grootste fl*kker[/font]

die alleen maar haat probeert te saaien

van mij mag hij opdonderen

Geert%20Wilders.jpg

Bewerkt: door rjravi1
Geplaatst:
in 1 woord wilders is de grootste fl*kker[/font]

die alleen maar haat probeert te saaien

van mij mag hij opdonderen

Geert%20Wilders.jpg

Prachtige argumenten! ook zo'n stevige onderbouwing.

Voordat mijn reactie weer onwetendheid gaat oproepen,

zal ik ook uitleggen hoe ik over buitenlanders denk.

Ik ben geboren in Roermond, een grote stad in Limburg,

waar veel buitenlanders wonen. Sterker nog, er zaten 2

basisscholen in onze wijk, en toen ik daar op school zat,

was misschien 1/3e tot de helft buitenlands. Nu zijn de

meeste lui die ik nog ken van die school 13 tot 16 jaar oud,

en van ál die mensen die ik nog ken daarvan, en die echt

buitenlands zijn, zijn er misschien 2 of 3 de verkeerde kant

op gegaan, dus diefstallen enzo.

Maar een ding vind ik raar: Waarom ontstaat er altijd ophef

over een Marokkaan die bijv. een pakje kauwgom in een

winkel steelt, maar word er nooit gekeken naar wij Neder-

landers zelf? Alsof wij zelf de engeltjes van de wereld zijn.

Het enige waardoor opvalt dat buitenlanders/allochtonen

stelen, is dat de media hun gewoon die sticker op hun voor-

hoofd heeft geplakt (bij wijze van...), en de mensen die het

te horen krijgen er gewoon op gaan letten. Hoeveel alloch-

tonen/buitenlanders zijn er ook alweer in Nederland? Juist ja,

best veel, en ze stelen heus niet allemaal, of doen heus niet

allemaal verkeerde dingen.

Het is nét die maximaal 0,2% die de buitenlanders een slechte

naam bezorgen, ok, en de media doet dat ook.

Tegenwoordig woon ik in Geleen. Hier stikt 't gewoon van die gasten,

en ik moet zeggen dat de criminaliteit (o.a. van buitenlanders) aanzien-

elijk groter is dan in Roermond. Maar ik zie vaak zat een jongen van 15

die gewoon overduidelijk van Nederlandse afkomst is iets uit bijv. een

supermarkt in zijn broekzak stoppen, of herrieschoppen en vechten voor

een kapperszaak..

En dan nu Geert Wilders:

+ Hij gaat zijn gevoel achterna

+ Hij weet wat hij wilt

+ Hij vecht door tot het bittere einde

- Hij wilt teveel maatregelen nemen

- Hij plakt diezelfde sticker op allochtonen als de media doet

- Hij vecht door tot het bittere einde

Mijn mening: ondanks zijn (ergens toch wel) 'goede' bedoelingen

een schande voor Venlo en zelfs voor Limburg :$

Kort maar krachtig :$

Bewerkt: door -_-Alex-_-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...