rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 in 1 woord wilders is de grootste fl*kker[/font]die alleen maar haat probeert te saaien van mij mag hij opdonderen Prachtige argumenten! ook zo'n stevige onderbouwing. thx had geen zin om zoveel over hem te schrijven Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Voordat mijn reactie weer onwetendheid gaat oproepen,zal ik ook uitleggen hoe ik over buitenlanders denk. Ik ben geboren in Roermond, een grote stad in Limburg, waar veel buitenlanders wonen. Sterker nog, er zaten 2 basisscholen in onze wijk, en toen ik daar op school zat, was misschien 1/3e tot de helft buitenlands. Nu zijn de meeste lui die ik nog ken van die school 13 tot 16 jaar oud, en van ál die mensen die ik nog ken daarvan, en die echt buitenlands zijn, zijn er misschien 2 of 3 de verkeerde kant op gegaan, dus diefstallen enzo. Maar een ding vind ik raar: Waarom ontstaat er altijd ophef over een Marokkaan die bijv. een pakje kauwgom in een winkel steelt, maar word er nooit gekeken naar wij Neder- landers zelf? Alsof wij zelf de engeltjes van de wereld zijn. Het enige waardoor opvalt dat buitenlanders/allochtonen stelen, is dat de media hun gewoon die sticker op hun voor- hoofd heeft geplakt (bij wijze van...), en de mensen die het te horen krijgen er gewoon op gaan letten. Hoeveel alloch- tonen/buitenlanders zijn er ook alweer in Nederland? Juist ja, best veel, en ze stelen heus niet allemaal, of doen heus niet allemaal verkeerde dingen. Het is nét die maximaal 0,2% die de buitenlanders een slechte naam bezorgen, ok, en de media doet dat ook. Tegenwoordig woon ik in Geleen. Hier stikt 't gewoon van die gasten, en ik moet zeggen dat de criminaliteit (o.a. van buitenlanders) aanzien- elijk groter is dan in Roermond. Maar ik zie vaak zat een jongen van 15 die gewoon overduidelijk van Nederlandse afkomst is iets uit bijv. een supermarkt in zijn broekzak stoppen, of herrieschoppen en vechten voor een kapperszaak.. En dan nu Geert Wilders: + Hij gaat zijn gevoel achterna + Hij weet wat hij wilt + Hij vecht door tot het bittere einde - Hij wilt teveel maatregelen nemen - Hij plakt diezelfde sticker op allochtonen als de media doet - Hij vecht door tot het bittere einde Mijn mening: ondanks zijn (ergens toch wel) 'goede' bedoelingen een schande voor Venlo en zelfs voor Limburg :$ Kort maar krachtig :$ Alleen een minpuntje erbij, hij wilt namelijk de Koran en dus de geloof van de Moslims verbieden, wat hem dus nooit gaat lukken. Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Voordat mijn reactie weer onwetendheid gaat oproepen,zal ik ook uitleggen hoe ik over buitenlanders denk. Ik ben geboren in Roermond, een grote stad in Limburg, waar veel buitenlanders wonen. Sterker nog, er zaten 2 basisscholen in onze wijk, en toen ik daar op school zat, was misschien 1/3e tot de helft buitenlands. Nu zijn de meeste lui die ik nog ken van die school 13 tot 16 jaar oud, en van ál die mensen die ik nog ken daarvan, en die echt buitenlands zijn, zijn er misschien 2 of 3 de verkeerde kant op gegaan, dus diefstallen enzo. Maar een ding vind ik raar: Waarom ontstaat er altijd ophef over een Marokkaan die bijv. een pakje kauwgom in een winkel steelt, maar word er nooit gekeken naar wij Neder- landers zelf? Alsof wij zelf de engeltjes van de wereld zijn. Het enige waardoor opvalt dat buitenlanders/allochtonen stelen, is dat de media hun gewoon die sticker op hun voor- hoofd heeft geplakt (bij wijze van...), en de mensen die het te horen krijgen er gewoon op gaan letten. Hoeveel alloch- tonen/buitenlanders zijn er ook alweer in Nederland? Juist ja, best veel, en ze stelen heus niet allemaal, of doen heus niet allemaal verkeerde dingen. Het is nét die maximaal 0,2% die de buitenlanders een slechte naam bezorgen, ok, en de media doet dat ook. Tegenwoordig woon ik in Geleen. Hier stikt 't gewoon van die gasten, en ik moet zeggen dat de criminaliteit (o.a. van buitenlanders) aanzien- elijk groter is dan in Roermond. Maar ik zie vaak zat een jongen van 15 die gewoon overduidelijk van Nederlandse afkomst is iets uit bijv. een supermarkt in zijn broekzak stoppen, of herrieschoppen en vechten voor een kapperszaak.. En dan nu Geert Wilders: + Hij gaat zijn gevoel achterna + Hij weet wat hij wilt + Hij vecht door tot het bittere einde - Hij wilt teveel maatregelen nemen - Hij plakt diezelfde sticker op allochtonen als de media doet - Hij vecht door tot het bittere einde Mijn mening: ondanks zijn (ergens toch wel) 'goede' bedoelingen een schande voor Venlo en zelfs voor Limburg :$ Kort maar krachtig :$ Alleen een minpuntje erbij, hij wilt namelijk de Koran en dus de geloof van de Moslims verbieden, wat hem dus nooit gaat lukken. daarvoor moet ie eerst alle moslims het land uit vegen xD Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hier komt een leesteken zijn mening. Ik vind Wilders eigenlijk niet zo verkeerd. Hij geeft tenminste zijn mening, al die andere maken besluiten onder druk van de partij, Wilders is een vak apart. Ik ben het alsnog niet met hem eens; ik vind niet dat je zomaar iemand zijn geloof moet verbieden of dat je de Koran moet verbieden. Het mag fasischtisch zijn ofzo, maar neem nou die Gregorius Neqschot. Zijn strips kunnen ook een beetje haatzaaiend zijn, en Wilders hoor je niet klagen. Het is de vrijheid van meningsuiting waar al die rechtse partijen voor strijden en ook sommige linkse, en de Koran is ook geschreven naar iemand zijn mening, dus die mag je niet verbieden. Dat vind ik nou weer raar van hem, hij wil iets verbieden maar het is eigenlijk gewoon een mening, net zoiets als Neqschot. Ah ja, komt natuurlijk door die niet-Westerse allochtonen. Daar heb ik het ook niet zo mee, maar met sommige kan je ook wel lachen. Er zijn ook een paar -van die 'faka types'- die ronduit Klompen uit trekken zijn. Maar zoals veel hier zeggen zijn de Nederlandsers ook geen lieverdjes. Maar die kan je het land ook niet zomaar uitzetten. Die Moslims dus wel, en die zeggen dat ze hier veel mogen doen want zij zijn de gasten, maar dan mogen ze evenveel als de Nederlanders.. Beetje stomme vergelijking, maar toch.. Ronduit moeten al die vervelende type's het land uitgezodemietert worden, heb je toch niets aan. Die vervelende Nederlanders, tja. En nog een toevoeging, het is wel onze schuld, want vroeger was iedereen te lui om smerig werk te doen, dus kwamen die Turken en Marrokanen hier. Reageren
Vegeta Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik moet ff weer komen met mijn soort van filmpje : Appa (marokaanse rapper ) VS Geert Wilders Reageren
Robin B Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Zulke lui moeten ze wel pakken ! Reageren
RTS Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik moet ff weer komen met mijn soort van filmpje : Appa (marokaanse rapper ) VS Geert Wilders Om medelijden mee te krijgen, zulke figuren Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik moet ff weer komen met mijn soort van filmpje : Appa (marokaanse rapper ) VS Geert Wilders Appa Geert hellemaal mee eens a matie Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik moet ff weer komen met mijn soort van filmpje : Appa (marokaanse rapper ) VS Geert Wilders Appa Geert hellemaal mee eens a matie Ik weet niet hoe jij denkt maar Appa brengt verkeert z'n mening uit, Geert Wilders trouwens ook. Alleen hoe Appa dit zo opneemt doormiddel van geweld ( Denk ik dan ) vind ik een beetje kinderachtig, probeer het uit te praten dan. Ik snap dat Geert zich aangevallen voelt door zulke opmerkingen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en de alochtone zkr niet van geert zn uitspraken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en de alochtone zkr niet van geert zn uitspraken Lees m'n post nog eens na, Appa komt echt niet met betere argumenten dan Geert, Ze zijn allebij gewoon de fout ingegaan zoals ik al zei. Ik weet niet hoe jij denkt maar Appa brengt verkeert z'n mening uit, Geert Wilders trouwens ook. Alleen hoe Appa dit zo opneemt doormiddel van geweld ( Denk ik dan ) vind ik een beetje kinderachtig, probeer het uit te praten dan. Ik snap dat Geert zich aangevallen voelt door zulke opmerkingen. Ik benadruk even dit om toch te zeggen dat ik Geert Wilders ook erbij betrek. Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 en de alochtone zkr niet van geert zn uitspraken Lees m'n post nog eens na, Appa komt echt niet met betere argumenten dan Geert, Ze zijn allebij gewoon de fout ingegaan zoals ik al zei. Ik weet niet hoe jij denkt maar Appa brengt verkeert z'n mening uit, Geert Wilders trouwens ook. Alleen hoe Appa dit zo opneemt doormiddel van geweld ( Denk ik dan ) vind ik een beetje kinderachtig, probeer het uit te praten dan. Ik snap dat Geert zich aangevallen voelt door zulke opmerkingen. Ik benadruk even dit om toch te zeggen dat ik Geert Wilders ook erbij betrek. Hij heeft wel gelijk (Hierboven mij), want het valt me op dat zowat elke buitenlander voor Appa is Heel lochies eigelijk, maar inderdaad hij zegt het gewoon verkeerd. Te heftig om ook te noemen ! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 en de alochtone zkr niet van geert zn uitspraken Hij heeft toch zo'n shijt aan de overheid? Wat boeit hem dit dan? Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 en de alochtone zkr niet van geert zn uitspraken Hij heeft toch zo'n shijt aan de overheid? Wat boeit hem dit dan? Hij voelde zich bedreigd had ik gehoord, trouwens mooi liedje ! Reageren
Vegeta Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Nee maar wat doet appa verkeerd in die filmpje wat is er kinderachtig aan hij laat gwn zien dat geert wilders verkeerd doet en hij zegt niet dat hij dat zelf ook niet doet maar hij laat wel zien met dat filmpje dat ze de uitspraken van appa erger vinden dan die van geert wilders... En dat misschien omdat appa een marokaan is !! Ewa jah we kunnen zo eeuwig gaan discussiëren maar mijn mening staat vast , NEDERLAND is een VRIJ land dus je mag je mening uiten : geertje mag lullen wat ie wilt mij boeit het niet. Maar zoals ik zij het is een vrij land dus je mag elkaar geloof niet verbieden en ook niet discrimineren dus geertje mag eeuwig zijn mening blijven uiten maar de koran en de islam verbieden daar mag hij naar fluiten. Bewerkt: 2 augustus 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.