Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Nee maar wat doet appa verkeerd in die filmpje wat is er kinderachtig aan hij laat gwn zien dat geert wilders verkeerd doet en hij zegt niet dat hij dat zelf ook niet doet maar hij laat wel zien met dat filmpje dat ze de uitspraken van appa erger vinden dan die van geert wilders... En dat misschien omdat appa een marokaan is !!

Ewa jah we kunnen zo eeuwig gaan discussiëren maar mijn mening staat vast , NEDERLAND is een VRIJ land dus je mag je mening uiten : geertje mag lullen wat ie wilt mij boeit het niet. Maar zoals ik zij het is een vrij land dus je mag elkaar geloof niet verbieden en ook niet discrimineren dus geertje mag eeuwig zijn mening blijven uiten maar de koran en de islam verbieden daar mag hij naar fluiten.

Oh jah dit vind ik wel een geinig liedje vooral de intro :

Dit is het meest onzinnige liedje dat ik ooit aan heb moeten horen. En dat zegt een hoop.

Erg makkelijk om Geert Wilders te pakken op zijn kapsel en het ''rascisme''. Ook echt epic zijn de foto's van die berbers op de politiewagen, erg rebels! Zo bewijs je maar inderdaad dat Geert Wilders ongelijk hebt! :tu:

En dan die berber met die Marrokaanse vlag, pure uitlokkerij zeg ik je! En ik ben er nog ingetrapt ook. :-(

Bewerkt: door Disturbed
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Kijk aangezien ik in dit topic mijn eigen mening mag geven, wil ik dat ook zeker doen.

Ik vraag me eigenlijk af waarom het juist die islamieten zijn die aanslagen plegen op de westerse wereld.

Vergeleken met het christendom loopt de islam naar mijn mening achter op niveau.

Kijk dat er een groep van die extremisten zijn die heel de wereld kapot maken met hun religie, wil niet zeggen dat ieder moslim een extremist is, wat Geert Wilders dus wel vind

Kijk het probleem met een aantal rechtse leiders is, is dat ze een beetje te direct zijn, waardoor veel mensen (ook buiten de islam om) hem een bedreiging gaan vinden. Maar eigenlijk hebben ze (naar mijn inzien) toch wel gelijk, op realistisch gebied.

Kijk, stel dat er nou zo'n extremist in een islamitische familie zit, die extremist zorgt er zelf voor dat de rest van de familie het ook met zijn punten eens word, en vervolgens worden ze zelf ook extremistisch. Ik denk dat vooral het gevaar van de islam invloed sferen zijn, vanuit de family, maar vooral vanuit de regering, (kijk maar naar afghanistan e.d.). En dat vormt een gevaar voor de westerse wereld. Zulke invloed sferen zijn heel moeilijk tegen te gaan, dus de enige juiste meest directe oplossing is om de islam te verbieden.

greetz. Tim

Nee maar wat doet appa verkeerd in die filmpje wat is er kinderachtig aan hij laat gwn zien dat geert wilders verkeerd doet en hij zegt niet dat hij dat zelf ook niet doet maar hij laat wel zien met dat filmpje dat ze de uitspraken van appa erger vinden dan die van geert wilders... En dat misschien omdat appa een marokaan is !!

Ewa jah we kunnen zo eeuwig gaan discussiëren maar mijn mening staat vast , NEDERLAND is een VRIJ land dus je mag je mening uiten : geertje mag lullen wat ie wilt mij boeit het niet. Maar zoals ik zij het is een vrij land dus je mag elkaar geloof niet verbieden en ook niet discrimineren dus geertje mag eeuwig zijn mening blijven uiten maar de koran en de islam verbieden daar mag hij naar fluiten.

Ja Geert Wilders kan echt niet zo'n heel groot geloof gaan verbieden hoor.

Want een motherfucker....Zoals Geert Wilders die denkt dat.

Maar de ruzie tegen geloven moet stoppen! Wie doet er mee! Niet dit letterlijk opvatten hoor iedereen die gelovig is:

Dankzij geloven is er wel oorlog,armoede enzo.Dat komt door die t*fuskind van meneertje Bush.Die heeft Irak aangevallen voor de rebellen maar ook geloof.Zoals je gezien hebt op TV.Heeft het Amerikaanse leger meer dan honderden islamitische burgers gemartelt en talloze vermoord.Omdat ze 'dachten' dat het rebellen waren.Daar geloof ik geen hond van.Want honderden burgers dood en nog steeds dachten ze dat het rebelle waren.

Daar heb ik maar 1 woord voor:

GELUL!

Hetzelfde geldt voor Geert Wilders.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

voor een deel ben ik met geert wilders gelijk dat de moslims aan ons moeten aanpassen en aan onze cultuur moeten aanpassen en niet veranderen

die regering van nederland zijn voor de dood voor de moslims moslims zijn aardige gasten (als je ze kent)dus wees niet bang jullie robots

Geplaatst:

Ik heb geen probleem met de beste man. Ik zal als er nu verkiezingen komen op hem stemmen zelfs. Gewoon omdat hij tegen alle andere partijen ingaat. Waar de PVDA, VVD, CDA enzo erg makkelijk zijn in een hoop dingen zoals de Islam in Nederland gaat hij er vol tegenin. Echt zo mooi dat al die mensen zitten te zeiken over Wilders, Verdonk en Hirsi Ali. En dan dat soort filmpjes maken om te het tegendeel te bewijzen he :7

Geplaatst:
Ik heb geen probleem met de beste man. Ik zal als er nu verkiezingen komen op hem stemmen zelfs. Gewoon omdat hij tegen alle andere partijen ingaat. Waar de PVDA, VVD, CDA enzo erg makkelijk zijn in een hoop dingen zoals de Islam in Nederland gaat hij er vol tegenin. Echt zo mooi dat al die mensen zitten te zeiken over Wilders, Verdonk en Hirsi Ali. En dan dat soort filmpjes maken om te het tegendeel te bewijzen he :7

Ga extreem rechts in!

Geplaatst:

Ga extreem rechts in!

Ik ga ook op hem stemmen.

Geplaatst:

Ga extreem rechts in!

Ik ga ook op hem stemmen.

dat gaat mijn vader ook doen op wilders

en btw IK VIND ZELF DAT NEDERLAND GEWOON HELEMAAL VOLZIT ZULLEN ANDEREN MESCHIEN OOK VINDEn

Geplaatst:
Maar de ruzie tegen geloven moet stoppen! Wie doet er mee! Niet dit letterlijk opvatten hoor iedereen die gelovig is:

Dankzij geloven is er wel oorlog,armoede enzo.Dat komt door die t*fuskind van meneertje Bush.Die heeft Irak aangevallen voor de rebellen maar ook geloof.Zoals je gezien hebt op TV.Heeft het Amerikaanse leger meer dan honderden islamitische burgers gemartelt en talloze vermoord.Omdat ze 'dachten' dat het rebellen waren.Daar geloof ik geen hond van.Want honderden burgers dood en nog steeds dachten ze dat het rebelle waren.

Bush heeft Irak niet voor de rebellen of geloof aangevallen, maar voor de olie, en dat is een grote ca$hmaker.

Geplaatst:

Bush heeft Irak niet voor de rebellen of geloof aangevallen, maar voor de olie, en dat is een grote ca$hmaker.

Ja dat weet ik . Maar ook via rebellen.Maar hij is zo genaait dat hij burgers gaat aflslachten vanwege omdat zei moslim zijn.

Geplaatst:

Ja dat weet ik . Maar ook via rebellen.Maar hij is zo genaait dat hij burgers gaat aflslachten vanwege omdat zei moslim zijn.

bron? Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat je Bush zijn motieven en strategieplannen kent. Overigens ben ik ook geen fan van Bush hoor.

Geplaatst:

bron? Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat je Bush zijn motieven en strategieplannen kent. Overigens ben ik ook geen fan van Bush hoor.

Bron van wie?

Van Robin of van mij?

Geplaatst:

Dat is nieuws dat al sinds 2003 is.

Bush en het Amerikaanse leger proberen juist doelgericht rebellen en extremisten aan te pakken, het zijn juist de extremisten en terroristen die vaak doelbewust burgerslachtoffers maken, 11 september is zomaar even een voorbeeld. Ze kennen die mensen niet, maar alleen omdat ze vrijwel allemaal Amerikaans waren of een andere westerse afkomst hadden moeten ze dood. Dat is ook altijd meneer Bin Laden's boodschap in zijn vrolijke video-opnames. Amerika probeert daarintegen de burgers te sparen, die vallen enkel opstandelingen en extremisten aan die het dagelijkse leven in Irak nog moeilijker proberen te maken dan het is. Wat je zegt is dus echt onzin.

PS: ik ben ook geen fan van George Bush.

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...