Vegeta Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Bush en het Amerikaanse leger proberen juist doelgericht rebellen en extremisten aan te pakken, het zijn juist de extremisten en terroristen die vaak doelbewust burgerslachtoffers maken, 11 september is zomaar even een voorbeeld. Ze kennen die mensen niet, maar alleen omdat ze vrijwel allemaal Amerikaans waren of een andere westerse afkomst hadden moeten ze dood. Dat is ook altijd meneer Bin Laden's boodschap in zijn vrolijke video-opnames. Amerika probeert daarintegen de burgers te sparen, die vallen enkel opstandelingen en extremisten aan die het dagelijkse leven in Irak nog moeilijker proberen te maken dan het is. Wat je zegt is dus echt onzin.PS: ik ben ook geen fan van George Bush. Je kunt nu wel zeggen dat je geen fan van bush bent maar dat klinkt zo wel. Sinds bush is afghanistan en Irak is is het er echt niet beter van geworden ze hebben door Irak binnen te dringen misschien wel Sadam neergehaald maar ze maker er weer een puinhoop van door te blijven en hun reden om Irak binnen te gaan was ook onzin : massavernietigingswapens . Ze gingen gwn voor Sadam en ze wouden gwn het land verpesten , ze hebben er toch niks meer te doen als ze nou weg gaan dan word het veel beter. Bewerkt: 5 augustus 2008 door cesar Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Nou ja, Wilders wil weer gratis aandacht door de Anti-Wilders hyves aan te klagen. Dit doet hij niet voor veiligheid, maar om aandacht. Dat is eigenlijk zijn doel, wereldaandacht Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Als Geert Wilders premier word ( wat ik niet zie gebeuren ) dan worden al zijn ideeen toch afgekeurd, dus eigelijk veranderd er dan niets. Dan kunnen we net zo goed op Balkenende stemmen, zeker niet op Wouter Bos. Want die wil geen nieuwe straaljagers kopen, ik vind Geert Wilders trouwens hellemaal geen vervelende man. Ik vind hem wel geinig Limburgs praten, ieder zijn eigen mening zeg ik maar. Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Als Geert Wilders premier word ( wat ik niet zie gebeuren ) dan worden al zijn ideeen toch afgekeurd, dus eigelijk veranderd er dan niets. Dan kunnen we net zo goed op Balkenende stemmen, zeker niet op Wouter Bos. Want die wil geen nieuwe straaljagers kopen, ik vind Geert Wilders trouwens hellemaal geen vervelende man. Ik vind hem wel geinig Limburgs praten, ieder zijn eigen mening zeg ik maar. Aan sommige dingen is Wilders niet goed bezig. Maar vooral dit liedje is overbodig ! Wilders vond het volgens mij een beetje dreigend overkomen Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb voor de zoveelste keer het helemaal geluisterd en wat me opviel was dat ik nergens Geertje Wilders hoorde. Dus wat , ze hebben schijt aan de overheid en mogen dat ook hebben. Dat is hoe zij erover denken en dat zij schijt aan de overheid hebben is geen bedreiging voor de overheid en al helemaal niet voor Mr. Wilders. Dus wrm negeert de overheid hun en zou geert zich wel bedreigt voelen. Kortom hij heeft aandacht nodig. Mij kan het ook niets schelen wat hij zegt want zijn woorden zullen nooit overgaan tot daden. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Als Geert Wilders premier word ( wat ik niet zie gebeuren ) dan worden al zijn ideeen toch afgekeurd, dus eigelijk veranderd er dan niets. Dan kunnen we net zo goed op Balkenende stemmen, zeker niet op Wouter Bos. Want die wil geen nieuwe straaljagers kopen, ik vind Geert Wilders trouwens hellemaal geen vervelende man. Ik vind hem wel geinig Limburgs praten, ieder zijn eigen mening zeg ik maar. OMG, Bosje wilt geen straaljagers kopen, dus stemmen we maar niet op hem. Geertje overdrijft op sommige gedeeltes, maar hij heeft wel gelijk op sommige gebieden. Ik zou voor hem stemmen, denk ik. Bewerkt: 7 augustus 2008 door FerryN Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb voor de zoveelste keer het helemaal geluisterd en wat me opviel was dat ik nergens Geertje Wilders hoorde. Dus wat , ze hebben schijt aan de overheid en mogen dat ook hebben. Dat is hoe zij erover denken en dat zij schijt aan de overheid hebben is geen bedreiging voor de overheid en al helemaal niet voor Mr. Wilders. Dus wrm negeert de overheid hun en zou geert zich wel bedreigt voelen. Kortom hij heeft aandacht nodig. Mij kan het ook niets schelen wat hij zegt want zijn woorden zullen nooit overgaan tot daden. ''Ik heb schijt aan alles ik heb schijt aan iedereen en vooral aan de mensen die mij zien als een probleem'' Dat is het stukje wat Appa zegt op 1.55/1.59 Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 we zouden op een generaal moeten stemmen komt lekker veel militair materiaaal binnen Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb voor de zoveelste keer het helemaal geluisterd en wat me opviel was dat ik nergens Geertje Wilders hoorde. Dus wat , ze hebben schijt aan de overheid en mogen dat ook hebben. Dat is hoe zij erover denken en dat zij schijt aan de overheid hebben is geen bedreiging voor de overheid en al helemaal niet voor Mr. Wilders. Dus wrm negeert de overheid hun en zou geert zich wel bedreigt voelen. Kortom hij heeft aandacht nodig. Mij kan het ook niets schelen wat hij zegt want zijn woorden zullen nooit overgaan tot daden. ''Ik heb schijt aan alles ik heb schijt aan iedereen en vooral aan de mensen die mij zien als een probleem'' Dat is het stukje wat Appa zegt op 1.55/1.59 Oke dat betekent dus ook dat geert wilders een probleem met hem heeft en dat appa er schijt aan heeft betekent niks anders dan : ik negeer hem ' jij kan me niks sgelen' . Dus die liedje kan ik niet als een bedreiging zien. Want stel nou dat ik sgijt aan iemand zou hebbe zou hij toch voor schut staan als hij daarmee naar de politie ging. Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) we zouden op een generaal moeten stemmen komt lekker veel militair materiaaal binnen Ja inderdaad ! Zullen we met M16 rondlopen rond de straten omdat de regering heel veel hebt.Voor Afghanistan En dan belanden we in oorlog kom jij met een RPG aan! Bewerkt: 8 augustus 2008 door Robin B Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 we zouden op een generaal moeten stemmen komt lekker veel militair materiaaal binnen Ja inderdaad ! Zullen we met M16 rondlopen rond de straten omdat de regering heel veel hebt.Voor Afghanistan En dan belanden we in oorlog kom jij met een RPG aan! Jaaaa, dan is Nederland zo verneukt en onveilig als de pest, en loopt het voor Nederland ook slecht af. Jippie Reageren
Tim Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Hier moet ik echt mijn mening over geven. Dit soort Marokkaans volk mogen ze mee het land uit flikkeren. Dit gedrag slaat echt nergens op van 'ik heb scheit aan de overheid', maarja zonder de overheid kan die ook geen uitkering kunnen krijgen Kijk die Appa zit wel te zeggen van dat Marokkanen geen kansen krijgen, en dat je in zijn schoenen moet staan, Zal ik je wat zeggen: Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij geen kansen krijgt, want het is niet zo dat alle Marokkanen geen kansen krijgen. Kijk om deze mensen maak ik me echt kwaad, ik heb verderest niets tegen Marokkanen als ze zich gewoon beschaaft en netjes gedragen, werk hebben, en zich in willen zetten voor de samenleving, en maatschappij. Bewerkt: 9 augustus 2008 door Tim Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Bush en het Amerikaanse leger proberen juist doelgericht rebellen en extremisten aan te pakken, het zijn juist de extremisten en terroristen die vaak doelbewust burgerslachtoffers maken, 11 september is zomaar even een voorbeeld. Ze kennen die mensen niet, maar alleen omdat ze vrijwel allemaal Amerikaans waren of een andere westerse afkomst hadden moeten ze dood. Dat is ook altijd meneer Bin Laden's boodschap in zijn vrolijke video-opnames. Amerika probeert daarintegen de burgers te sparen, die vallen enkel opstandelingen en extremisten aan die het dagelijkse leven in Irak nog moeilijker proberen te maken dan het is. Wat je zegt is dus echt onzin.PS: ik ben ook geen fan van George Bush. Je kunt nu wel zeggen dat je geen fan van bush bent maar dat klinkt zo wel. Sinds bush is afghanistan en Irak is is het er echt niet beter van geworden ze hebben door Irak binnen te dringen misschien wel Sadam neergehaald maar ze maker er weer een puinhoop van door te blijven en hun reden om Irak binnen te gaan was ook onzin : massavernietigingswapens . Ze gingen gwn voor Sadam en ze wouden gwn het land verpesten , ze hebben er toch niks meer te doen als ze nou weg gaan dan word het veel beter. Geef eens 1 reden waarom je een land wil verpesten? En de VS had niet als bedoeling burgerslachtoffers te maken, kijk eens voor de gein hoe bagdad is gebombardeerd, die kruisrakketen die erop afvlogen waren zo precies op bepaalde gebouwen gemikt dat mensen nog gewoon doorgingen met winkelen enz. omdat ze wisten dat ze toch niet geraakt zouden worden aangezien de VS de bommen op overheids en millitaire gebouwen gemikt hadden. Dat er een burgeroorlog zou komen is natuurlijk zwaar klote, maar beter een burger oorlog die nog een x ophoud dan een land die altijd een dictatuur blijft en waar je vermoord wordt voor achtelijke redenen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 EEN WOORD: VERKNIPT Ik vind dat ze hem moeten afzetten die Racist/Nazi Dit wil hij doen met de Moslims volgens mij: en dit ook: Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Voor zover ik weet is hij niet echt iemand die iets kan bereiken. Veel mensen vinden wel dat hij wel goed zijn mening uit maar heel veel andere nemen hem ook niet serieus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.