Time-Bandit Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 EEN WOORD: VERKNIPT Ik vind dat ze hem moeten afzetten die Racist/Nazi Dit wil hij doen met de Moslims volgens mij: en dit ook: Hoe wil je hem afzetten? Hij is geen President/Koning(in)/Dictator ofzo hoor hij is gewoon politicus. Ohw en ehm zie jij het verschil tussen Nazi's en Wilders? Nazi's: Hebben een enorme haat aan Joden, homo's, gehandicapten enzo. Werken volgens het Ubermensch idee: Wie blond haar en blauwe ogen heeft is heilig. Geert Wilders: Uit zijn mening over het doen en laten in Nederland, en hierbij ook over een onderwerp waar de rest over zwijgt. Namelijk de 'dreigende' opkomst van de Islam in Nederland. Hij is de enigste die dit WIL tegengaan. En daarbij wil hij volgens mij GEEN moslims doden. In een hoop dingen heeft hij gewoon best wel gelijk. Zoals dat in Kanaleneiland. Waarbij de ouderen mensen achter een hek moesten zitten doordat die hangjongeren er een teringzooi van maakte. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hij heeft gewoon een mening, die is dan wel fucking hard. Maar oké, als niemand op hem stemde zou hij zo klaar zijn met zn praatjes. Eigenlijk is het dus ook de schuld van je medemens, die stemmen er op... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hij heeft gewoon een mening, die is dan wel fucking hard. Maar oké, als niemand op hem stemde zou hij zo klaar zijn met zn praatjes. Eigenlijk is het dus ook de schuld van je medemens, die stemmen er op... Hoezo? Die hebben toch ook een mening, er veranderd toch niet zo bar veel als Geert Wilders premier word. Pas als een of andere gekke linkse politicus premier word gaat er veel veranderen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Als Wilders aan de macht komt wordt het dus mooi geen dictatuur. Alsof Nederland nu al zo vrij is. Denk aan de Nekschot affaire. Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Als Wilders aan de macht komt wordt het dus mooi geen dictatuur. Alsof Nederland nu al zo vrij is. Denk aan de Nekschot affaire. Sorry ik weet niet wat dat is. maar alsnog vind ik dat als geert wilders aan de macht komt dat het veel erger word dan het nu al is. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Als Wilders aan de macht komt wordt het dus mooi geen dictatuur. Alsof Nederland nu al zo vrij is. Denk aan de Nekschot affaire. Sorry ik weet niet wat dat is. maar alsnog vind ik dat als geert wilders aan de macht komt dat het veel erger word dan het nu al is. Zal het een beetje uitleggen . Nekschot is een cartoon tekenaar. Net als die in Denemarken toen. Is niet zijn echte naam maargoed. Hij had dus een aantal cartoons over de Islam en Moslims enzo gemaakt. Hiervoor werd hij gearresteerd en vastgezet. Is een vrij grote rel door geweest omdat dat voor een hoop mensen de dood van de vrijheid van meningsuiting betekende Wat wordt er veel erger? Het geweld van Moslims in Nederland? Of de algemene situatie Reageren
AXIO Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Als Wilders aan de macht komt wordt het dus mooi geen dictatuur. Alsof Nederland nu al zo vrij is. Denk aan de Nekschot affaire. Sorry ik weet niet wat dat is. maar alsnog vind ik dat als geert wilders aan de macht komt dat het veel erger word dan het nu al is. Zal het een beetje uitleggen . Nekschot is een cartoon tekenaar. Net als die in Denemarken toen. Is niet zijn echte naam maargoed. Hij had dus een aantal cartoons over de Islam en Moslims enzo gemaakt. Hiervoor werd hij gearresteerd en vastgezet. Is een vrij grote rel door geweest omdat dat voor een hoop mensen de dood van de vrijheid van meningsuiting betekende Wat wordt er veel erger? Het geweld van Moslims in Nederland? Of de algemene situatie je kan bijv rekenen op stakingen van beslissingen die wilders dan gaat nemen, en dat nederland heel lang onrustig blijft Reageren
Robin B Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Wat wordt er veel erger? Het geweld van Moslims in Nederland? Of de algemene situatie Euuuhhhh Wilders ? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Jah als wilders premier word dan gaat het echt helemaal fout met Nederland geloof me. Hij komt wel voor zijn meningen uit maar als het maar bij een mening blijft want als het daden worden dan is Nederland geen vrij land meer. En dan vind ik het echt een soort van dictatuur. Als Wilders aan de macht komt wordt het dus mooi geen dictatuur. Alsof Nederland nu al zo vrij is. Denk aan de Nekschot affaire. Sorry ik weet niet wat dat is. maar alsnog vind ik dat als geert wilders aan de macht komt dat het veel erger word dan het nu al is. Zal het een beetje uitleggen . Nekschot is een cartoon tekenaar. Net als die in Denemarken toen. Is niet zijn echte naam maargoed. Hij had dus een aantal cartoons over de Islam en Moslims enzo gemaakt. Hiervoor werd hij gearresteerd en vastgezet. Is een vrij grote rel door geweest omdat dat voor een hoop mensen de dood van de vrijheid van meningsuiting betekende Wat wordt er veel erger? Het geweld van Moslims in Nederland? Of de algemene situatie je kan bijv rekenen op stakingen van beslissingen die wilders dan gaat nemen, en dat nederland heel lang onrustig blijft Stakingen op welke beslissingen? Het verlagen van de belasting wat hij wou doen? Een eind maken aan criminele (moslim)jongeren? Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hoezo een eind maken ? Dat klinkt wel heel wreed, al is het denk ik wel zo want hij wilt hun leven verpesten door hun het land uit te gooien. Dat klinkt niet zo erg alle criminele moslims het land uit maar nee zo gaat hij niet te werk. Hij gaat in plaats van alle criminele moslims , alle moslims het land uit gooien. Tenminste dat is wat hij heel erg zou willen en wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. Hij kan wel proberen om Nederland af te sluiten zodat er geen moslims bij komen maar mensen uit gooien dat gaat niet in een vrij land als Nederland. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hoezo een eind maken ? Dat klinkt wel heel wreed, al is het denk ik wel zo want hij wilt hun leven verpesten door hun het land uit te gooien. Dat klinkt niet zo erg alle criminele moslims het land uit maar nee zo gaat hij niet te werk. Hij gaat in plaats van alle criminele moslims , alle moslims het land uit gooien. Tenminste dat is wat hij heel erg zou willen en wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. Hij kan wel proberen om Nederland af te sluiten zodat er geen moslims bij komen maar mensen uit gooien dat gaat niet in een vrij land als Nederland. Als hij toch niemand het land uit kan gooien wat is dan de hele tijd het probleem ermee? Waarom maakt iedereen zich dan druk over zijn ideeen terwijl hij het niet eens kan doen? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Wat hij wel kan doen is de mensen met dubbel paspoort hun Nederlands paspoort af laten nemen. En ik denk dat er bij jongeren vooral die 3x de fout in zijn gegaan en dat hebben, dat het daar vooral voor gaat gelden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Als iedereen het met hem eens is, dan kan hij het pas gaan uitvoeren. Maar de meeste mensen zijn het niet met hem eens, dus gebeurt het toch niet. Balkenende is ook zo'n rare, geef mij maar Mark Rutte. Mark for president! Mark Rutte wil de wegen gaan verbreden en al dat soort dingen, daar hebben we veel meer aan dan dat stomme gelul van Wilders en Balkenende. Reageren
Tim Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 kijk ze moeten buitenlanders niet in een keer het land uitflikkeren (om het maar lettertlijk op te nemen). Maar als eerste generatie buitenlanders, (dus niet alleen moslims, maar ook Antillianen e.d.) hier komen, en door hun eigen schuld in de problemen raken, en crimineel gedrag uitvoeren, dus bijvoorbeeld 3 keer in de fout zijn gegaan, dan moeten ze gewoon terug, want ze moeten zich hier wel gedragen. Het probleem is ook dat die criminele buitenlandertjes, het verpesten voor de buitenlanders die wel willen werken, en die zich wel willen gedragen e.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.