Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Maar de eerste buitenlanders werden met bloemen ontvangen, er was te veel werk vroeger in nederland en weinig arbeiders. Dus toen wouden ze meer buitenlanders en nu willen ze hun integendeel juist het land uit gooien. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Maar de eerste buitenlanders werden met bloemen ontvangen, er was te veel werk vroeger in nederland en weinig arbeiders. Dus toen wouden ze meer buitenlanders en nu willen ze hun integendeel juist het land uit gooien. Mensen moeten onze gast vrijheid niet gebruiken door de crimineel uit te hangen, dan mogen ze van mij het land uit. Maar als buitenlanders zich gewoon netjes gedragen, en zich toevoegen aan onze samenleving. Mogen ze van mij hier voor goed blijven. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Maar de eerste buitenlanders werden met bloemen ontvangen, er was te veel werk vroeger in nederland en weinig arbeiders. Dus toen wouden ze meer buitenlanders en nu willen ze hun integendeel juist het land uit gooien. Vraag en aanbod. Die eerste generatie was/is oppietoppie. De wat meer recentere generaties hebben helaas door dat het in Nederland ook heeeel makkelijk anders kan Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Maar de eerste buitenlanders werden met bloemen ontvangen, er was te veel werk vroeger in nederland en weinig arbeiders. Dus toen wouden ze meer buitenlanders en nu willen ze hun integendeel juist het land uit gooien. Mensen moeten onze gast vrijheid niet gebruiken door de crimineel uit te hangen, dan mogen ze van mij het land uit. Maar als buitenlanders zich gewoon netjes gedragen, en zich toevoegen aan onze samenleving. Mogen ze van mij hier voor goed blijven. Jah dat vind ik weer heel slecht van die mensen. Reageren
FerryN Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Maar de eerste buitenlanders werden met bloemen ontvangen, er was te veel werk vroeger in nederland en weinig arbeiders. Dus toen wouden ze meer buitenlanders en nu willen ze hun integendeel juist het land uit gooien. Mensen moeten onze gast vrijheid niet gebruiken door de crimineel uit te hangen, dan mogen ze van mij het land uit. Maar als buitenlanders zich gewoon netjes gedragen, en zich toevoegen aan onze samenleving. Mogen ze van mij hier voor goed blijven. Jah dat vind ik weer heel slecht van die mensen. En die moeten juist Nederland uit, buitenlanders met potentie en wilkracht niet. Reageren
Tim Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Inderdaad, ik sta helemaal achter jullie. Maar wat betreft Geert Wilders. Opzich vind ik zijn standpunten niet verkeerd. Kijk realistisch gezien vormt de islam in nederland een gevaar. Want er zitten altijd gewoon beschaafde moslims tussen, die respect hebben voor alle mensen op aarde, maar ook van die extremistische die ons geloof het christendom willen uitroeien. Dus dat betekend dat er dus kans is dat extremisten in onze politiek terecht kunnen komen, omdat wij iedereen vrijheid geven, maar van te voren weten we ook weer niet wie nou extremist is of niet. Wanneer dus een extremist in de politiek komt, is dat dus een hels gevaar voor nederland. Het probleem is dat selecteren gewoon niet gaat, (selecteren van wie extremist is of niet). Dus met de islam in ons land lopen we risico. Kijk andere geloven wilen ons christenlijk geloof niet uitroeien, maar op een of andere manier is het toch de dat extremisten in de islam, ons willen uitroeien. Want ik heb nooit geen rotzooi gehoort over andere geloven zoals boeddhisme, en hindoeïsme, en jodendom die ons christelijk geloof willen uitroeien, maar wel van de islam. Dus dan ga ik toch denken van.... nee het zal toch echt wel de islam zijn die een gevaar kan vormen voor ons land, door het extremisme in dat geloof. Bewerkt: 19 augustus 2008 door Tim Reageren
Jay; Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 maar ook van die extremistische die ons geloof het christendom willen uitroeien. Nu denk ik dat je toch een verkeerd beeld hebt van moslims, je laat je simpelweg meenemen na alles wat je in het nieuws hoort. De meeste moslims zijn 'gewoon' en hebben geen slechte intentie als ze naar Nederland komen, dat zeg je ook. Nu zeg je ook dat de islam ons geloof kan uitroeien, dat vind ik dan toch wel een verkeerd beeld. Niet alle moslims die hier komen zijn gelijk extremisten hoor, de meesten zijn gewoon zoals jij en ik. Natuurlijk bestaat de kans dat een extremist ons land wat aandoet op welke manier dan ook. Maar besef ook dat je met alles risico loopt. Morgen kan er zomaar iemand uit Amsterdam bepalen een bom onder je huis te leggen. Moeten we dan even alle Amsterdammers uit Nederland gooien? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Alle mensen op 1 hoop gooien wat Geert Wilders wilt is waanzin, je gaat niet zeggen omdat iemand een ander geloof heeft u hoepelt maar op. Dat willen we niet en dat gaat ook niet gebeuren. Bewerkt: 19 augustus 2008 door DenkaanHenk Reageren
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Alle mensen op 1 hoop gooien wat Geert Wilders wilt is waanzin, je gaat niet zeggen omdat iemand een ander geloof heeft u hoepelt maar op. Dat willen we niet en dat gaat ook niet gebeuren. Heb ik dat gezegt? Edit: Hieronder, oki, dacht dat je het tegen mij had, Bewerkt: 19 augustus 2008 door FerryN Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Nee hoor, ik had het gewoon over de ideeen van Geert Wilders. Ik had perongeluk een quote gemaakt, ik zal het even editen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ferryn jij leer me misschien neit over 1 kam te scheren maar je doet het zelf wel. En denkaanhenk je spreekt je zelf ook een beetje tegen. Je zegt dat de ISLAM in het geheel een gevaar is voor nederland maar daarna zeg je dat alle slechte moslims eruit moeten. Wrm zouden alle slechte hollanders er dan wel in mogen blijven. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Omdat Nederlanders van het land Nederland zijn, Nederlanders hebben geen andere afkomst. Slechte Nederlanders moeten dan opgesloten worden. Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Omdat Nederlanders van het land Nederland zijn, Nederlanders hebben geen andere afkomst. Slechte Nederlanders moeten dan opgesloten worden. slechte buitenlanders dan toch ook Reageren
Jay; Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Omdat Nederlanders van het land Nederland zijn, Nederlanders hebben geen andere afkomst. Slechte Nederlanders moeten dan opgesloten worden. Dat ligt eraan hoor, wat versta je onder buitenlanders? Ik vind dat iedereen met een Nederlands paspoort gewoon een gelijke behandeling moeten krijgen vergeleken met 'echte' Nederlanders, tevens geld dit ook voor mensen die in Nederland geboren zijn. Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Ja precies ik en de meeste allochtonen (waaronder de criminele) zijn meestal wel in nederland geboren dus dan vind ik het totaal niet eerlijk dat zij wel het land uit moeten maar de rest niet. Bewerkt: 19 augustus 2008 door Vegeta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.