Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom zullen we de inwoners van ons eigen land eruit gooien, die hier zijn opgegroeit, en hier hun family ook hebben. Kijk ik zeg niet dat we in een keer alle niet-westerse allochotonen eruit moeten gooien, maar als ze bijvoorbeeld om een of andere reden hierkomen, zoals gezinshereniging, en ze lopen in de fout vanwege hun eigen schuld.

(hiermee heb ik het niet over de vluchtelingen, deze kun je onmogelijk terugsturen als ze door eigen schuld in de fout zijn gekomen, omdat ze dan toch geheid worden kapot gemaakt in hun eigen land)

En ze gaan in de fout door hun eigen schuld door bijvoorbeeld niet op te letten op school, zich niet willen inzetten voo rde samenleving door te werken. Het is me opgevallen dat redelijk veel niet-westerse allochtonen zich onzeker voelen, en daardoor dus van die stoere probleem gangtertjes worden, zoals Appa.

Dus kortgezegt, wanneer ze geen gevaar lopen in hun eigen land, en hier voor problemen komen zorgen moeten ze terug.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)
Maar iedereen die hier geboren is kan het als eigen land beschouwen ook de allochtonen.

Ja en nee, je bent hier wel geboren. Maar stel dat je ouders hier gekomen zijn door een oorlog, en die is nu voorbij. En hun moeten terug, zal jij ook terug moeten. Ook al ben je hier geboren..

Eigen land? Nee toch? Je woont hier, maar je echte thuis is in (...). Maar oké, Nederlands paspoort = Nederlander.

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:
Maar iedereen die hier geboren is kan het als eigen land beschouwen ook de allochtonen.

Ja en nee, je bent hier wel geboren. Maar stel dat je ouders hier gekomen zijn door een oorlog, en die is nu voorbij. En hun moeten terug, zal jij ook terug moeten. Ook al ben je hier geboren..

Eigen land? Nee toch? Je woont hier, maar je echte thuis is in (...). Maar oké, Nederlands paspoort = Nederlander.

Kan je wat duidelijk zijn. Mogen geboren Nederlanders in Nederland blijven, ja of nee? Mijn moeder is geboren in Ierland maar ik ben hier geboren. Als ik morgen een winkel overval stuur je me terug naar Ierland, ondanks dat ik daar niks mee heb en er niet geboren ben?

Het gaat erom dat buitenlanders die hier in ons land komen wonen, waarom van de maatschappij in hun land van afkomst slechter is, hier niet naar toe komen om te profiteren. Maar toch merk ik dat wel. Want iedereen kan wel iets van werk doen, wanneer deze nog goed functioneert in zijn leven, (lichamelijk) okal is het maar bij een boer. Het gaat erom dat je werkt, en je nuttig maakt voor de maatschappij.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Dat gedoe met die paspoorten vind ik eerlijk gezegt waardeloos, ze kunnen beter zeggen vader land. Dat is makkelijker om te begrijpen.

Geplaatst:

Nee dan kan je elk allochtoon het land uitgooien , iedereen die een nederlands paspoort heeft heeft het recht om in nederland te wonen vind ik

Geplaatst:
Nee dan kan je elk allochtoon het land uitgooien , iedereen die een nederlands paspoort heeft heeft het recht om in nederland te wonen vind ik

Allochtonen zijn mensen die hier illegaal wonen. Dus jij bent geen allochtoon .

Geplaatst:

Allochtonen zijn mensen die hier illegaal wonen. Dus jij bent geen allochtoon .

Allochtoon is een persoon van een andere dan Nederlandse afkomst.

Geplaatst:

Allochtonen zijn mensen die of in buitenland zijn geboren of buitenlandse ouders hebben ! Dus mijn kinderen zijn geen allochtonen meer maar ik wel !! En ik ben er trots op !

het voornaamste probleem bij niet-westerse criminaliteit, is dat de niet westerse allochtonen ook in dit land met hun eigen land of cultuur genoten omgaan, Hieronder onstaan er dus groepen allochtones van dezelfde afkomst, met dezelfde ideeen, Iedereen wil natuurlijk erbij horen, dus stel dat er zon appa ventje tussenzit, dan word de rest ook van die appa ventjes, dus probleem allochtonen.

En ook omdat ze voornamelijk zich isoleren van de nederlanders, krijgen ze bepaalde nederlandse culturele waardes, en normen niet, waardoor de nederlandse cultuur langzamerhand niet meer behouden word.

1.Nederland heeft geen vrijheid van meningsuiting meer.

2.De Nederlandse Cultuur bestaat niet meer.

3.De Nederlander bestaat ook niet meer.

1.Als je een ding verkeerd zegt sta je binnenkort voor de rechter en mag je gaan zitten of je krijgt een vette geldboete.

2.3.Nederland is een grote Slushpuppy met alle smaken (Nationaliteiten Culturen) door elkaar heen.

De regering gaat nooit luisteren naar de mens want hun zijn de baas en wij hebben er niks over te zeggen want wij wouden de Euro ook niet en die is er toch en zo zijn er tientallen voorbeelden op te noemen.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:
1.Nederland heeft geen vrijheid van meningsuiting meer.

2.De Nederlandse Cultuur bestaat niet meer.

3.De Nederlander bestaat ook niet meer.

1.Als je een ding verkeerd zegt sta je binnenkort voor de rechter en mag je gaan zitten of je krijgt een vette geldboete.

2.3.Nederland is een grote Slushpuppy met alle smaken (Nationaliteiten Culturen) door elkaar heen.

De regering gaat nooit luisteren naar de mens want hun zijn de baas en wij hebben er niks over te zeggen want wij wouden de Euro ook niet en die is er toch en zo zijn er tientallen voorbeelden op te noemen.

Nou en :7 . De Nederlandse cultuur is zo ouderwets . Ik vind het gaver om met een sweetvest en NY pet rond te lopen!

hahah, de nederlandse cultuur ouderwets, ^_^, nouja iig is het al een verbetering dat we niet meer in Klederdracht rondlopen, maar verderest.

Die cultuur in rotzooi landen waar vluchtelingen vandaan komen is ouderwets, Waar je nog word kapot gemaakt omdat je niet je eigen mening mag geven, waar vrouwen worden behandeld als honden.

Waarom zijn er die landen ?.

Omdat sommige mensen in de regering gewoon hersenloos zijn, zoals communisten :puh::P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...