Time-Bandit Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 1.Nederland heeft geen vrijheid van meningsuiting meer.2.De Nederlandse Cultuur bestaat niet meer. 3.De Nederlander bestaat ook niet meer. 1.Als je een ding verkeerd zegt sta je binnenkort voor de rechter en mag je gaan zitten of je krijgt een vette geldboete. 2.3.Nederland is een grote Slushpuppy met alle smaken (Nationaliteiten Culturen) door elkaar heen. De regering gaat nooit luisteren naar de mens want hun zijn de baas en wij hebben er niks over te zeggen want wij wouden de Euro ook niet en die is er toch en zo zijn er tientallen voorbeelden op te noemen. Nou en . De Nederlandse cultuur is zo ouderwets . Ik vind het gaver om met een sweetvest en NY pet rond te lopen! Kleding alleen maakt geen cultuur Ook andere dingen. Zo mis ik bijvoorbeeld de oude cultuur van hier.. Jij bent nu helemaal into Rap en Gangstah4Life cultuur. Reageren
Robin B Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) 1.Nederland heeft geen vrijheid van meningsuiting meer.2.De Nederlandse Cultuur bestaat niet meer. 3.De Nederlander bestaat ook niet meer. 1.Als je een ding verkeerd zegt sta je binnenkort voor de rechter en mag je gaan zitten of je krijgt een vette geldboete. 2.3.Nederland is een grote Slushpuppy met alle smaken (Nationaliteiten Culturen) door elkaar heen. De regering gaat nooit luisteren naar de mens want hun zijn de baas en wij hebben er niks over te zeggen want wij wouden de Euro ook niet en die is er toch en zo zijn er tientallen voorbeelden op te noemen. Nou en . De Nederlandse cultuur is zo ouderwets . Ik vind het gaver om met een sweetvest en NY pet rond te lopen! Kleding alleen maakt geen cultuur Ook andere dingen. Zo mis ik bijvoorbeeld de oude cultuur van hier.. Jij bent nu helemaal into Rap en Gangstah4Life cultuur. De wereld is ook voor elke mens vrij . Dus ze mogen overal naartoe! Fuck de politiek! Denken dat ze de baas zijn! Iedere mens mag zelf weten wat hij doet . Tim@ O jij gaat zo doen ? Mmm . Meteen op het geloof afschuiven ? Dan bij echt de zieligste mens die er ooit bestaat! Net zo'n racist als Wilders dus . Bewerkt: 26 augustus 2008 door Robin B Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Net zo'n racist als Wilders dus . Geert Wilders is geen racist, hannesworst. Anti-semitistisch dan weer wel, maar zeker geen racist. Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Ben helemaal niet eens met Geert Wilders. Er zijn mensen in de 2e wereldoorlog wel is gevlucht naar Moslimslanden. Dus dan mogen wij toch ook naar jullie landen vluchten voor iets. Bijvoorbeeld oorlog of iets anders. En Robin b ik ben helemaal met je eens Post hieronder mij: Al is nederland klein het stort niet in ofzo En hoe meer mensen hoe beter en gezelliger! En niet alle moslims zijn slecht! Moslims hebben ook goeie kanten. Bewerkt: 30 augustus 2008 door zaahed Reageren
Disturbed Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ben helemaal niet eens met Geert Wilders.Er zijn mensen in de 2e wereldoorlog wel is gevlucht naar Moslimslanden. Dus dan mogen wij toch ook naar jullie landen vluchten voor iets. Bijvoorbeeld oorlog of iets anders. En Robin b ik ben helemaal met je eens Appels met peren vergelijken. Dat waren andere tijden, en de moslimlanden zijn ietsje groter dan een klein landje als ons. Reageren
Torritor Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Geert Wilders had al kritiek vanuit het buitenland, dus op sommige gebieden, vind ik hem een sukkel. Reageren
Tim Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) iedereen mag doen wat ie wil?, dus iederen mag jatten, iederen mag mensen in mekaar meppen voor de lol, dit is een beetje een vaag begrip. En quote is bij welk stukje ik op geloof afschuif: 'Tim@ O jij gaat zo doen ? Mmm . Meteen op het geloof afschuiven ? Dan bij echt de zieligste mens die er ooit bestaat! Net zo'n racist als Wilders dus .', volgens mij heb ik het alleen over Extremisme gehad in de islam. Kijk mijn standpunt is: Vaak staan allochtonen van dezelfde cultuur/afkomst bij elkaar in groepen, en dit betekend dat ze worden geobsedeerd door elkaars opvattingen, waardoor ze dus allemaal op dezelfde manier gaan denken, waardoor je het risico loopt dat de criminaliteit toeneemt. En dit geld ook voor nederlanders, maarja, ik zie die gasten ook niet als 'fatsoenlijke nederlanders) En hoezo racist, volgens mij betekend racist toch echt mensen puur beoordelen op hun ras, en dat doe ik niet. Maar ik zie zo vaak bij de zelfde soort bevolkings groepen hetzelfde gedrag, dat ik denk van, ligt het nou aan die mensen, of is het gewoon toeval dat ze allemaal zo zijn, ik oordeel op gedrag en uitstraling Weetje wat pas echte rasisten zijn./waren, die nazi's van hitler, hitler moorden joden alleen uit omdat hij in zijn jeugd jalours op joden was geweest, omdat hun toen over het algemeen best rijk waren. Hitler wou etnishe zuivering, Kijk ik kan dan wel een redelijke zin van nationalisme hebben in mijn opvattingen, maar nationalisme is niet zo graag mogelijk willen dat iedere buitenlander oprot omdat nederlanders in ons land moeten domineren. Nee, nationalisten zijn mensen met voorliefde voor hun eigen land, maar er ook alles aan willen doen de nederlandse cultuur te behouden, EN... dat iedereen onze waarden, en normen accepteert. p.s. Nog even over Racisme. Wij nederlanders hebben veel schuld vanwege onze slavenhandel in afrika, maar ik kwam laatst een bericht tegen, dat ons verteld dat in diezelfde tijd, er ook westerse slaven waren in de islamitische wereld, dus wij zijn niet de enige boosdoeners. Maargoed zij hoeven daar niet meer voor te boeten, want wij hoeven dat ook niet meer. Maar ik heb het gevoel toch dat er iets daarin met zich meespeeld, hier is de bron: Nederlands Dagblad greetz. Tim Bewerkt: 27 augustus 2008 door Tim Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Heil aan geert wilders! Reageren
Jay; Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Kijk mijn standpunt is: Vaak staan allochtonen van dezelfde cultuur/afkomst bij elkaar in groepen, en dit betekend dat ze worden geobsedeerd door elkaars opvattingen, waardoor ze dus allemaal op dezelfde manier gaan denken, waardoor je het risico loopt dat de criminaliteit toeneemt. Ik weet niet of jij doorhebt dat allochtonen ook gewoon mensen zijn. Hoe jij over ze praat lijkt het wel alsof ze allemaal precies hetzelfde denken, als insecten achter elkaar aan kruipen om een land te 'terroriseren' met geweld. Iedere allochtoon is anders, heeft een anders standpunt en heeft een andere gedachte over bepaalde dingen, knoop dat eens goed in je oren. Natuurlijk raak je wel eens door elkaar beïnvloed, maar denk nou niet dat als jij zegt dat ik een crimineel uit moet hangen, ik dat ook moet doen. Nee, ik heb mijn eigen mening en ik ben net zoals jij, ook gewoon een Nederlander, of je dat nou leuk vind of niet. Ik ben hier geboren, ik heb een paspoort en heb dezelfde denkwijze als de rest van de Nederlanders. Ik heb echt geen ander beeld over criminaliteit dan de gemiddelde 'echte' Nederlander. Leer eens mensen niet zo over één kant te scheren en sta er eens bij stil dat wij ook maar mensen zijn. Bewerkt: 27 augustus 2008 door Jay; Reageren
Tim Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Heil aan geert wilders! Ok, dus dit is nou sarcastisch bedoeld, of serieus? mag ik dan vragen:, heb je ooit gehoort dat wilders plannen wil maken om iedereen die niet van zijn ras is uit te moorden, netzoals hitler deed. Kijk Geert Wilders is nou de meest geschikte man. Het probleem is dat vele extreem rechtse mensen vaak veel te direct zijn in hun opvattingen, dat is geert wilders ook. En dan komt je boodschap niet over, en gaan allochtonen ook weer vooroordelen krijgen over autochtonen. Iemand die de rechtse politiek ingaat moet zich zelf in bedwang kunnen houden, en alles op de juiste manier naar voren brengen. Bewerkt: 27 augustus 2008 door Tim Reageren
Tim Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Kijk mijn standpunt is: Vaak staan allochtonen van dezelfde cultuur/afkomst bij elkaar in groepen, en dit betekend dat ze worden geobsedeerd door elkaars opvattingen, waardoor ze dus allemaal op dezelfde manier gaan denken, waardoor je het risico loopt dat de criminaliteit toeneemt. Ik weet niet of jij doorhebt dat allochtonen ook gewoon mensen zijn. Hoe jij over ze praat lijkt het wel alsof ze allemaal precies hetzelfde denken, als insecten achter elkaar aan kruipen om een land te 'terroriseren' met geweld. Iedere allochtoon is anders, heeft een anders standpunt en heeft een andere gedachte over bepaalde dingen, knoop dat eens goed in je oren. Natuurlijk raak je wel eens door elkaar beïnvloed, maar denk nou niet dat als jij zegt dat ik een crimineel uit moet hangen, ik dat ook moet doen. Nee, ik heb mijn eigen mening en ik ben net zoals jij, ook gewoon een Nederlander, of je dat nou leuk vind of niet. Ik ben hier geboren, ik heb een paspoort en heb dezelfde denkwijze als de rest van de Nederlanders. Ik heb echt geen ander beeld over criminaliteit dan de gemiddelde 'echte' Nederlander. Leer eens mensen niet zo over één kant te scheren en sta er eens bij stil dat wij ook maar mensen zijn. ja dat respecteer ik, het probleem is gewoon dat dan toevallig de verkeerde groepen allochtonen, het weer verpesten voor de allochtonen die wel willen en kunnen. Bijvoorbeeld Appa, die beinvloed de allochtonen in ons land verkeerd Maar realistisch gezien wil iedereen bij elkaar horen, dus dan ga je gedrag overnemen. En op een of ander manier is bepaald gedrag gewoon etnisch bepaald, en zit het in de mens zelf, en opvattingen komen dan ook vooral door het geloof, en de opvoeding, en sommige opvattingen kunnen botsen met andere cultuur. srry dubbelpost Bewerkt: 27 augustus 2008 door Tim Reageren
Jay; Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Maar realistisch gezien wil iedereen bij elkaar horen, dus dan ga je gedrag overnemen Natuurlijk wil ook wel eens bij een groep horen, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat de allochtonen groep is en dat ik van bepaalde personen uit die groep het gedrag overneem. Ik geef je wel even een voorbeeld: ik hang op straat wat rond met een Marokkaan, een Turk en een Surinamer. De Marokkaan wil zich eens van zijn stoere kant laten zien en gaat een Nederlands klein jongetje overvallen. Dit is sowieso fout, maar onthoud dat het een individueel persoon is die dit doet. Hij vraagt aan mij en de andere twee jongens of we meegaan om andere jongetjes te overvallen. Ik kan vol vertrouwen tegen jou zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit mee zou doen aan die praktijken, met welke groep ik dan ook omga. Ik heb me eigen gedachte en me eigen principes, het maakt niet uit waar ik vandaan kom. Ja, er zijn dan ook zeker jongens die meegaan met een ander zijn gedrag maar dat is niet alleen omdat ze allochtoon zijn, meer redenen spelen een rol. Reageren
Tim Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Ik bedoel niet dat mensen gedrag ga nadoen, maar zowiezo zullen persoonlijke/sociale/politieke opvattingen toch op elkaar invloed hebben, want als je anders denkt dan bijvoorbeeld het merendeel in die groep, dan word je afgestoten. Naderhand kunnen persoonlijke/sociale./politieke opvattingen tot bepaald gedrag lijden, en dat kan soms verkeerd uitlopen.bijvoorbeeld: pesten of haat aan bepaalde bevolkingsgroepen. Bewerkt: 27 augustus 2008 door Tim Reageren
Robin B Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen . En Nederland heeft de domste politiek in Europa . Echt dom . Dus van mij appart mogen we dan alles doen wat wel zelf willen weten . En je kwetst wel de moslims hier . En echt als ik voor Wilders stond . Zou ik dit met hem gaan doen : Ik ga zijn bodygaurds eerst afknallen . En dan Wilders gruwelijk afslachten Maar ik vind Wilders gewoon een racist Een heel geloof verbieden . En met die regering kan de pot op ?! Ieder mens is vrij . Dus mag hij zelf weten wat hij doet . Ookal knal je elkaar dood . Ook dit : Islamitische moslim hack 1000 computers . Verdomme! Ik heb 50 computerhackers op school! Die al 2 honderd computers gehackt hebben! En allemaal Nederlanders . Ik vind Marrokanen gewoon aardig ....Alhoewel Disturb denkt van niet . Het is gewoon toeval dat hij Marrokanen tegenkomt die 'slecht' zijn . Maar mijn Marrokaanse neefjes lezen ook mee . En die vinden dit erg kwetsend (zit bij ze in Groningen namelijk) Bewerkt: 30 augustus 2008 door Robin B Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen . Goed ook dat die verboden zijn/worden, niemand kan een persoon in zo'n ding herkennen. Diegene kan een overval plegen zonder iemand diegene herkent. Denk na man! En asjeblieft, kap met Internet thug te zijn, ga je praatjes voor Wilders zelf zeggen, dan slaan die bodygaurds je even de kreukels in. Bewerkt: 30 augustus 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.