Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen .

waarom is dat het domste? ik weet zo honderden dommere dingen hoor, die veel erger zijn dan dit.

En echt als ik voor Wilders stond . Zou ik dit met hem gaan doen : Ik ga zijn bodygaurds eerst afknallen .

En dan Wilders gruwelijk afslachten :)

fantasie. :7 speciaal voor jou, robin:

oneshotidiotf122.gif

Bewerkt: door senneken
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

wat dat betreft moet ik jullie wel eerlijk zeggen dat Wilders wel een beetje te openmondig is, En veel op de verkeerde manier naar buiten brengt, e.d.

Maar als je kijkt op site van de PVV, dan is er ook ergens een link naar het 'imigratie beleid' van de PVV. Hier ben ik het er wel mee eens. Hier probeert Wilders te voorkomen dat er Te veel buitenlanders naar NL komen.

Als iemand zegt: die v**le buitenlanders moet je allemaal afslachten, en het land uitflikkeren dan ben ik het niet met ze eens, maar als iemand voorstellingen heeft die overeen komen met het intergratie beleid van de PVV, dan wil ik wel instemmen.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:
Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen .

waarom is dat het domste? ik weet zo honderden dommere dingen hoor, die veel erger zijn dan dit.

En echt als ik voor Wilders stond . Zou ik dit met hem gaan doen : Ik ga zijn bodygaurds eerst afknallen .

oneshotidiotf122.gif

Whahahaha ! Wilders blijft 1 gore mongool . Ik ben al lid van de anti wilders hyves :) .

En dat fantasie kan werkelijk worden :Y . Echt ik meen het . Binnen 5 jaar is hij dood . Wedde ?

Geplaatst:

oneshotidiotf122.gif

Whahahaha ! Wilders blijft 1 gore mongool . Ik ben al lid van de anti wilders hyves :) .

En dat fantasie kan werkelijk worden :Y . Echt ik meen het . Binnen 5 jaar is hij dood . Wedde ?

Dat zal mij niks verbazen. De vraag is alleen wie? Wordt het een Moslimextremist of toch een soort Volkert van der G? Het zal hoe dan ook de verhoudingen in het land niet te goed doen.

ALs k hem een keer voor mijn neus zie en k heb iets dodelijks is mijn hand xD xD

Raad hoe dit eindigt ???

Bewerkt: door Vegeta
Geplaatst:

Mensen, gelieve de doodsbedreigingen voor ons te houden. We proberen hier discussies van enig niveau te voeren en het enige wat sommigen kunnen zeggen is 'Ik maak hem dood'. Ga nou maar weer braaf leren en dadelijk naar bed toe, je mag niet eens zo laat opblijven van je mama. ;)

Idd, wat dat betreft zijn er ook van die linkse mongolen die allemaal willen dat wilders dood moet. Praat toch enigzins met een beetje met inteligentie, srry dat ik het zeg: Maar dit bewijst weer dat julllie van die stomme gastjes zijn die het weer moeten verpesten voor de rest.

Pim fortuyn, Theo van gogh, allemaal kapot gemaakt vanwege hun mening. Pim fortuyn door een anti fasistische dieren activist die het toevallig ergens niet mee eens was (een Nederlander), en Theo van Gogh door een allochtoon omdat die zijn mening ook niet accepteerde.

Zo moet het niet gaan in Nederland.

Geplaatst:
Idd, wat dat betreft zijn er ook van die linkse mongolen die allemaal willen dat wilders dood moet. Praat toch enigzins met een beetje inteligentie, srry dat ik het zeg: Maar dit bewijst weer dat julllie van die stomme gastjes zijn die het weer moeten verpesten voor de rest. Ga maar bijles vragen voor maatschappijleer.

Pim fortuyn, Theo van gogh, allemaal kapot gemaakt vanwege hun mening. Pim fortuyn door een anti fasistische dieren activist die het toevallig ergens niet mee eens was (een Nederlander), en Theo van Gogh door een allochtoon omdat die zijn mening ook niet accepteerde.

Ze zoeken er wel zelf naar ...

ja, sommige van jullie vragen er toch ook om, om als een crimineel te worden gezien. Omdat jullie je misdragen. En wat doen jullie; zijken dat het aan de overheid ligt en dat wij autochtonen allemaal rasisten zijn, (terwijl jullie nog niet eens weten wat Rasisme precies is).

Geplaatst:
Idd, wat dat betreft zijn er ook van die linkse mongolen die allemaal willen dat wilders dood moet. Praat toch enigzins met een beetje inteligentie, srry dat ik het zeg: Maar dit bewijst weer dat julllie van die stomme gastjes zijn die het weer moeten verpesten voor de rest. Ga maar bijles vragen voor maatschappijleer.

Ze zoeken er wel zelf naar ...

Jaaa leuk.. Dus als ik op straat zeg dat ik een hekel heb aan God, dan is het gerechtvaardigd om als Christelijke mij af te maken in de naam van die goozert daarboven? Volgens mij vraagt niemand erom. TENZIJ je de Bloodszcsz uitdaagt natuurlijk :7

Geplaatst:

hey , het doe ff normaal jij :7 Maar kijk dan nederland is een vrij land toch je mag alles zeggen wat je wilt waarom mag ik dan niet voor neus van een politie agent staan en zeggen dat ik zijn petje lelijk vind zonder in een busje worden gegooid. En waarom moet die sukkel van een theo en wilders dan andere mensen zoveel pijn doen als hij gwn zijn bek had kunnen houden en verder leven. Meeste weten niet hoeveel pijn het moslims doet als iemand ons zo erg beledigd. Ik zelf zou t niet kunnen laten om die theo of wilders kapot te slaan. Maar ik zou ze niet vermoorden dat komt vanzelf wel.

Geplaatst:
hey , het doe ff normaal jij :7 Maar kijk dan nederland is een vrij land toch je mag alles zeggen wat je wilt waarom mag ik dan niet voor neus van een politie agent staan en zeggen dat ik zijn petje lelijk vind zonder in een busje worden gegooid. En waarom moet die sukkel van een theo en wilders dan andere mensen zoveel pijn doen als hij gwn zijn bek had kunnen houden en verder leven. Meeste weten niet hoeveel pijn het moslims doet als iemand ons zo erg beledigd. Ik zelf zou t niet kunnen laten om die theo of wilders kapot te slaan. Maar ik zou ze niet vermoorden dat komt vanzelf wel.

Waarom moeten wij op onze bek geslagen worden als we zeggen dat er gewone een redelijk grote groep allochtonen criminelen zijn?

En dus zelf erom vragen dat er racisten zijn?

Geplaatst:

Ok, dus als jij je beledigd voelt ga je meteen mensen neersteken en doodschieten? Vind je dat normaal? Nederland is een vrij land en dan moet niet veranderd worden door een stel idioten die zich beledigd voelen.

Geplaatst:

Nee wij Nederlanders vinden het helemaal top om ongelovige honden genoemd te worden. 'Onze' vrouwen vinden het leuk om nageroepen te worden en als ze niet reageren uitscholden te worden voor hoer enzo. Nee wij zijn daar ongevoelig voor :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...