Woodstar Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hallo, ik blijf maar niet verderkomen met deze missie, iemand die me kan helpen. Verder hoeft er niets gedaan te worden, alleen dit lukte me niet. Maar zou het toch graag uitspelen. mazzel erik GTASAsf1.bFetching info...
Bling Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Gehaald: Flying School - Alles goud! Beloning: Flying Skill + Toegang tot alle vliegvelden. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen vanaf heden op Verdant Meadows. Er zijn nu vier vliegmissies beschikbaar op Verdant Meadows. Je kunt nu met de missies in Las Venturas beginnen. Tijdens het behalen van deze evenementen, heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van GTA: San Andreas! GTASAsf1.bFetching info... P.S. Wil je voortaan wel even het aanbevolen lijstje uit de regels gebruiken?
Woodstar Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Wow, real thanks, dat was zeer snel! mazzel erik
Recommended Posts