Jump to content

Spaceeinstein mod: De toetsen kloppen niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb in dit topic gelezen hoe je een rc tiger in remote mode spawnt. Ik heb versie 2.8 van de mod, maar als ik tab+jump doe, en dan g of h, gebeurt er niets. Is er iemand die weet hoe ik dit moet aanpakken?

Sef

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb in dit topic gelezen hoe je een rc tiger in remote mode spawnt. Ik heb versie 2.8 van de mod, maar als ik tab+jump doe, en dan g of h, gebeurt er niets. Is er iemand die weet hoe ik dit moet aanpakken?

Sef

Dat komt ook omdat de versie die daar besproken wordt volgens mij V2.0 is, dus ik denk dat dat de reden is waarom de toetsen niet klopppen. Bovendien kun je altijd even in de readme kijken die erbij geleverd zit, want deze zit er altijd in. Ik ga er van uit dat in die readme alle toetsen staan die je nodig zult hebben, dus ik raad je aan de readme even door te lezen.

Geplaatst:

Daar staat in:

------------------------------------------

MultiMod | Barton Waterduck

------------------------------------------

| Keys Pressed: on foot ACTION + CROUCH, GROUP CTRL FOWARD, GROUP CTRL BACKWARD, YES, NO

in vehicle SECONDARY FIRE + HORN, NEXT RADIO STATION, PREV RADIO STATION

This is the biggest and most complex mod I have ever installed. This mod has so many features in it. First activate the Hidden Interiors mod. Then

press the ACTION and CROUCH buttons while on foot or press the SECONDARY FIRE and HORN buttons while in a vehicle to activate

this mod. Press the GROUP CTRL FOWARD or GROUP CTRL BACKWARD buttons while on foot or the NEXT RADIO STATION or

PREV RADIO STATION buttons while in a vehicle to select a mod.

Ik zou eerlijk waar niet weten wat ik hiermee moet. Misschien kan iemand mij het uitleggen?

Geplaatst:

Een vooruitgang: het is me wel gelukt de hidden interritoirs mod werkend te krijgen. Eerst shift+tab en dan tab+c+y. Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik een rc tiger kan spawnen in remote mode...

Geplaatst: (bewerkt)
Een vooruitgang: het is me wel gelukt de hidden interritoirs mod werkend te krijgen. Eerst shift+tab en dan tab+c+y. Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik een rc tiger kan spawnen in remote mode...

Heb ik dat niet via PB gezegd hoe je het doen moet?

Dat staat precies ook in het topic dat je aangaf.

Nou, zal ik nog een keer goed uitleggen hoe je dat moet doen.

Allereerst heb je V2.0 nodig van het mod, NIET 2.8!!!!

Om de Multimod aan te kunnen zetten, moet je gewoon

op je voeten staan, bijvoorbeeld op straat.

Dan druk je eerst op ACTION (dat is TAB-knop) en daarna gelijk op JUMP, (dat is springen).

Dan wordt het beeld een 2seconden zwart, je krijgt dan de melding dat het aanstaat.

Daarna DRUK je op ACTION(TAB)+C(Crouch).

Je krijgt een tekst te zien, daarna druk je gewoon op G of H.

Daarmee scroll je tussen de mods, druk net zolang G of H tot de tekst krijgt met de melding:

Vehicle Spawn ID, om te weten welke ID een voertuig is, staat in de meegeleverde bestand

DOCUMENT.TXT, dat heb je meegekregen, en om tussen de ID's te kunnen scrollen

druk je op Y of N.

Ik heb even de RC-voertuigen ID voor je gevonden:

De RC voertuigen ID zijn:

464 RC Baron

465 RC Raider

501 RC Goblin

564 RC Tiger

Heb je de voertuig die je wilt, druk je dan op de RECHTERMUISKNOP om het in REMOTE MODE

krijgen.

Als je op Enter drukt, verbreek je de REMOTE en ontploft je voertuig, maar je kan gelijk op

RECHTERMUISKNOP drukken om weer in de voertuig te zitten.

Druk je weer op ACTION+C, krijg je geen tekst meer te zien, maar je kan alsnog voertuigen laten

spawnen door op RECHTERMUISKNOP te drukken.

Maar je kan dan niet saven als je de Multimod aan hebt staan.

Om de Multimod uit te schakelen, druk je op ACTION+N.

Daarmee krijg je weer 2seconden zwart beeld, dat betekent dat de Multimod

uit staat.

Voor meer vragen, stel ze maar :Y

PS, Aan een (Global) Moderator, is het een goed idee om dit een pin te geven?

Veel leden begrijpen dit mod niet goed, ik ben het juist die veel van dit mod weet.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

OK, versie 2 van de mod doet inderdaad wat ik wil, maar als ik even doortoets krijg ik mission: ok, ik wil missie 133 spelen, even doorscrollen, maar hoe kan ik die missie nu starten?

Geplaatst:
OK, versie 2 van de mod doet inderdaad wat ik wil, maar als ik even doortoets krijg ik mission: ok, ik wil missie 133 spelen, even doorscrollen, maar hoe kan ik die missie nu starten?

Ja, je krijgt de tekst 'Choose Mission', heh.

Om een missie te starten, druk je op ACTION (TAB).

Of je drukt op ACTION+C.

Geplaatst:
Nog een vraag: Er staat ook ergens: create object: 600nogwat. Weet iemand wat dit betekend?

Welke versie is dat?

Dat ben ik nog nooit tegengekomen in de Readme.

Geplaatst:
Dat is versie v2.8

Ok, nu weet ik echt niet welke versie je hebt.

De ene keer 2.0 en de andere keer 2.8.

Welke versie gebruik je nou precies?

Dan kan ik je veel beter uitleggen.

Ik weet dan erg veel van die mod, maar zeg even welke versie

je definitief gebruikt.

Geplaatst:

ik ken de mod totaal niet, maar zou 'create object 600nogwat' niet toevallig het maken/spawnen van een object zijn? Dan is die '600nogwat' waarschijnlijk t ID nummer van t object. Maar goed, zoals ik al zei ken ik de mod niet, dus het kan net zo goed iets totaal anders betekenen.

Geplaatst:

De "create object" is het spawnen van een object.

Bijvoorbeeld een boom of een prullenbak, dus heb je er eigenlijk helemaal

niets aan.

Geplaatst:

Klopt. Ik zat in een auto. Ik spawnde een object en onmiddelijk reed ik ergens tegenaan: een boom; midden op de weg. Best grappig!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...