Jump to content

GTA San Andreas Download

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!

Ik ben al een tijdje opzoek naar de download van GTA SA voor de PC

Maar ik kan hem niet vinden...

Weten jullie waar ik hem kan downloaden?

Bewerkt: door Jurrib
Geplaatst:

Dit kun je vast wel ergens doen met een of ander programma maar daar mogen we op het forum niet over praten dat is namelijk illegaal. Dus ik zou zeggen fietst naar de winkel en koop hem voor €20.00 euries

Geplaatst:

Op dit forum mogen we niet praten over illegale dingen, dus helemaal niet waar je San Andreas voor de PC kan downloaden. Tevens is het hier ten sterngste veroden omhierover te praten.

GTA San Andreas voor op de PC kost zo'n 15 á 20 euro en dat is weer een extra bijdrage aan Rockstar Games, die het spel heeft gemaakt.

Geplaatst:
Op dit forum mogen we niet praten over illegale dingen, dus helemaal niet waar je San Andreas voor de PC kan downloaden. Tevens is het hier ten sterngste veroden omhierover te praten.

GTA San Andreas voor op de PC kost zo'n 15 á 20 euro en dat is weer een extra bijdrage aan Rockstar Games, die het spel heeft gemaakt.

Als je CD steeds beschadigd en dus onbruikbaar wordt omdat ze te lui zijn om een behoorlijk doosje te maken, krijg je toch wel behoorlijk de pest in. Ik zou zeggen, zoek eens op Google. Niets is onvindbaar op het internet.

Geplaatst:

>>> Door RonaldVC: Zo, zijn we klaar met het praten over illigale zaken? We werken niet mee aan het zoeken, vinden of verspreiden van illigale downloads/software van welke soort dan ook, zoals ook in de grondregels van dit forum vermeldt staat.

Ik ben geen moderator van dit subforum, maar ik stel voor dit topic lekker te laten rusten..<<<

Geplaatst:

Nog even ter aanvulling van RonaldVC hierboven: Het is totaal onnodig om hier überhaupt op te reageren, jullie weten dat het onderwerp illegaal is dus het gaat jullie al niks aan. Stuur mij of een Gmod+ een PM en laat het verder met rust. Bedankt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...