Jump to content

Virus Exploit

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat te scannen met AVG opeens vind hij het virus Exploit.ANI.

Wat doet dit virus? En hoe krijg ik het weg ik denk dat AVG het wel weg krijgt maar hij heeft het gevonden maar doet niks kan iemand me snel helpen?

Geplaatst:

Ik zou eerst ff op de site van mcafee kijken. (us.mcafee.com) En dan virusinformatie. En dan zoek je daar op jouw virusnaam en dan kan je zien wat je virus doet ;)

Geplaatst:

Sorry maar ik heb dat al gedaan en ook in de Nederlandse maar ik werd er niet echt iets duiderlijker van :N.

Weten jullie het en weten jullie of AVG het weg kan krijgen?

Ik ben nogal paniekrig :bonk:

MVG gtaman122

Geplaatst:
Sorry maar ik heb dat al gedaan en ook in de Nederlandse maar ik werd er niet echt iets duiderlijker van :N.

Weten jullie het en weten jullie of AVG het weg kan krijgen?

Ik ben nogal paniekrig :bonk:

MVG gtaman122

Zolang er niks gebeurd is het goed. Of miss is het een Scareware bestandje (Opgemerkt om je bang te maken) Als die hem niet kan verwijderen zou ik toch ff voor een tijdelijk nieuwe scanner zoeken.

Geplaatst:

Het zit in temporary Internet Files.

Wat is dat is dat gevaarlijk?

(Sorry ik ben 12 en wet NIET veel van virussen en dan denk ik K*T zomet1 mol ik de computer.

Geplaatst: (bewerkt)

Je krijgt geen popups of iets???. Nouja ga ff naar C:\Documents and Settings\Jouw rl name\Local Settings\Temporary Internet Files En verwijder al je internet dingen die je van site's heb meegekregen (Kan dat bestandje ook zijn)

Als je dat hebt gedaan ff opnieuw scannen.

Bewerkt: door Godfather
Geplaatst:

Even je tijdelijke bestanden verwijderen lijkt mij dan. :Y

Verwijder dus alles uit deze mappen:

C:\Documents and Settings\<jouw username>\Local Settings\Temp

C:\Documents and Settings\<jouw username>\Local Settings\Temporary Internet Files

C:\WINDOWS\Temp

Succes!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Je krijgt geen popups of iets???. Nouja ga ff naar C:\Documents and Settings\Jouw rl name\Local Settings\Temporary Internet Files En verwijder al je internet dingen die je van site's heb meegekregen (Kan dat bestandje ook zijn)

Ik zie geen local settings :N

Zijn die al gedelete????

Geplaatst: (bewerkt)

Local settings zie je ook niet omdat het in het nederlands is en die map onzichtbaar is. Typ over wat we net hebben gezegd en verwijder alles in dat mapje. Scan dan nogmaals

Btw voor flitskikker. Kijk reactie boven je ;)

Bewerkt: door Godfather
Geplaatst:
Local settings zie je ook niet omdat het in het nederlands is en die map onzichtbaar is. Typ over wat we net hebben gezegd en verwijder alles in dat mapje. Scan dan nogmaals

Btw voor flitskikker. Kijk reactie boven je ;)

Ja ik weet het, ik heb er alleen nog twee andere mappen waar tijdelijke bestanden in zitten erbij gezet. :Y

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

het bestand wat als virus gemarkeerd werd is een exploit, wanneer je windows niet up to date is kan deze exploit kloten met animated cursor

wanneer je up to date bent is er dus geen probleem :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...