Jump to content

nieuwe gta IV datum nu al bekent?


battle1970

Recommended Posts

Dit staat er op de hoofdpagina: In het persbericht staat dat Grand Theft Auto IV in de tweede kwartaal cijfers van het jaar 2008 van Take-Two Interactive software komt. Dit betekend dat de game ergens tussen 1 februari 2008 en 30 april uit komt. (waarschijnlijk rond Pasen 2008)

Dus wordt het nog wel even wachten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

niemand weet ook nog precies. veel shops hebben zelf een datum er aan gegeven, maar rockstar/take two hebben nog niet een precieze datum gegeven. wat winkels dus nu zeggen is nog niet de uiteindelijke officiele datum. als er een nieuwe datum is zul je dat wel meteen hier lezen, want dan heeft take two zelf een aankondiging gemaakt, alle andere data die je op dit moment dus nog tegen komt zijn niet te vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

hier is een link waar op staat dat gta iv in plaats van 23 oktober in het tweede kwart taal van 2008 pas komt

hier de link

EDIT:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=55810

ja heel leuk. dus? we weten het nou allemaal wel. hij komt tussen februari en april ergens uit meer weten we nog niet.

btw ik geloof dat hij in europa voor 19 oktober stond gepland en in de vs voor 16..niet 23.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hier is een link waar op staat dat gta iv in plaats van 23 oktober in het tweede kwart taal van 2008 pas komt

hier de link

EDIT:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=55810

ja heel leuk. dus? we weten het nou allemaal wel. hij komt tussen februari en april ergens uit meer weten we nog niet.

btw ik geloof dat hij in europa voor 19 oktober stond gepland en in de vs voor 16..niet 23.

er gaan genoeg geruchten over het intnernet dat ie ergens in april uitkomt maar niks is nog zeker meschien komt ie nog wel in 07 uit.!

Link to comment
Delen op andere websites

hier is een link waar op staat dat gta iv in plaats van 23 oktober in het tweede kwart taal van 2008 pas komt

hier de link

EDIT:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=55810

ja heel leuk. dus? we weten het nou allemaal wel. hij komt tussen februari en april ergens uit meer weten we nog niet.

btw ik geloof dat hij in europa voor 19 oktober stond gepland en in de vs voor 16..niet 23.

er gaan genoeg geruchten over het intnernet dat ie ergens in april uitkomt maar niks is nog zeker meschien komt ie nog wel in 07 uit.!

ja die geruchten komen gewoon van winkels af die alvast een datum neer hebben gezet (zoals ik net ook in het geruchtentopic heb geantwoord aan je :puh: ) en die winkels weten zelf ook niet eens de datum. heel veel winkels melden andere datums.

En het is denk ik wel zeker te noemen dat hij niet in 2007 uitkomt :duh: hou het maar gewoon bij wat rockstar gezegd heeft, 2e fiscale kwartaal 2008. Take Two heeft al zijn aandelen zien dalen door de aankondiging van de uitstel, dus ze hebben niet voor niets 2008 gemeld omdat het serieuze gevolgen heeft. Als hij in 2007 nog zou kunnen komen hadden ze dit wel gemeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch 15 April zoals bij Consoleshop staat. Maar hun zouden het laten weten als ze iets meer wisten.

Klikkerdeklik

ja ze weten nog niks meer dan wij weten dus die datum klopt niet. rockstar games zelf heeft nog geen precieze datum dus die datum is niet de uiteindelijke. zowat iedere winkel heeft een andere datum, dus het heeft geen zin om hier steeds datums van winkels te posten want ze kloppen allemaal nog niet tot we een officieel bericht van rockstar hebben met de nieuwe release datum, en dat kan nog wel even duren.

Nu is de datum nog 2e kwartaal fiscaal 2008, en meer is er gewoon niet over bekend dus al die datums zijn niet de officiële.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...