superjetze Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe kan je met WMM een muziekje zo laten dempen tot dat hij weg is? anders hoort het zo ruiw.. alvast bedankt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Dit doe je als volgt: - Selecteer de video- of audiospoor - Ga naar Clip > Audio en klik op dempen. Je kunt ook op Volume... klikken om het geluid wat zachter of harder te zetten. Succes! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 9 augustus 2007 door Flitskikker Reageren
superjetze Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) maar dan gaat de hele clip verzachten.. ik wil hem alleen een nieuw einde maken in de clip. dat hij daar stopt Bewerkt: 9 augustus 2007 door superjetze Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Dan moet je eerst het stukje dat je wil veranderen splitsen van de rest. Dit doe je door op deze knop te drukken: Deze knop zit boven de tijdbalk rechts en naast de knoppen waar je door kan spoelen, laten afspelen, ... Daarna moet je gewoon het geluid stil leggen en je eigen geluid erin zetten. Edit: @Hieronder: Met het geluid stil leggen bedoel ik dat het geluid gedempt is. En hier een grotere foto: (let op: ik heb Vista, dus de lay-out kan anders zijn) Ik heb de splitsknop ook even omcirkeld. Bewerkt: 9 augustus 2007 door Donald F. Duck Reageren
superjetze Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) ik bedoel bedankt! het werkt! Bewerkt: 9 augustus 2007 door superjetze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.