.Syfes Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb hier een sig .Ik vind een mooie maar ben niet zeker. Wie zegt dat daar geen werk aan is moet niet rate. Greetz and Enjoy Syfes Bewerkt: 9 augustus 2007 door .Syfes Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Lettertype: Plaatsing: 0 Face: 0 Kleur: 0 Render: 9,33333333333333 Plaatsing: 9 Mooiheid: 9,5 Ingeblend: 9,5 Border: 8,25 Stijl: 8,5 Dikte: 8 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 9,5 Overige: 9 Bonuspunten: Commentaar: Prachtige signature! Mooie render, prachtige effecten. Alleen volgens mij mis ik de tekst. Maar dat maak niet uit, hij is prachtig zo. KUTGW! BTW: Het is Enjoy TOTAAL: 9,013888 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Je hebt inderdaad gelijk dat de font mist maar spijtig genoeg doet mijn photoshop raar. Bedankt voor de rates flitskikker Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Mooie sig, Syfes! In zijn geheel ziet hij er heel goed uit. Ik zie dat je veel verschillende patterns hebt geprobeert. Dat is mooi gelukt vind ik. Je render vind ik iétsjes te klein. Het lijkt ook alsof je render wat in elkaar geduwd is. Vroeger had ik dit ook vaak maar nu doe ik gewoon Image-Image Size. Zo kan je render/stock niet vervormen. De achtergrond ziet er ook wel goed uit. Alleen is de rechterkant wat te licht. Verder valt er niet veel op aan te merken. 8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb de render niet klein gemaakt ,ik heb hem zo gelaten. Bedankt voor je rate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.