Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 wat moet ik in menscript zetten dat iedereen in het begin bijv 10000 krijgt? Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als ik het goed heb moet er bij 'OnPlayerConnect(playerid)' het volgende staan: OnPlayerConnect(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); return 1; } Zoek maar eens naar 'OnPlayerConnect(playerid)', staat die regel er niet, plak hem er in. Verander '1000' in het gewenste geldbedrag wat een normale speler moet hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als ik het goed heb moet er bij 'OnPlayerConnect(playerid)' het volgende staan: OnPlayerConnect(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); return 1; } Zoek maar eens naar 'OnPlayerConnect(playerid)', staat die regel er niet, plak hem er in. Verander '1000' in het gewenste geldbedrag wat een normale speler moet hebben. Het moet niet bij OnPlayerConnect maar bij OnPlayerSpawn, want bij OnPlayerConnect krijgt de speler het geld waarschijnlijk niet. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Jawel hoor, want zo staat het ook bij de San Fierro Team Deathmatch die standaard bij het WinRAR-archief zit.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Jawel hoor, want zo staat het ook bij de San Fierro Team Deathmatch die standaard bij het WinRAR-archief zit.. Klopt, maar iemand had het eens gevraagd op IRC en toen kreeg hij dit antwoord terug van Kyeman: <Kye> don't give money OnPlayerConnect <Kye> they won't get it <Kye> or, may not get it Met andere woorden, de kans bestaat dat ze het geld niet krijgen. En wil je dat risico lopen? Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Jawel hoor, want zo staat het ook bij de San Fierro Team Deathmatch die standaard bij het WinRAR-archief zit.. Klopt, maar iemand had het eens gevraagd op IRC en toen kreeg hij dit antwoord terug van Kyeman: <Kye> don't give money OnPlayerConnect <Kye> they won't get it <Kye> or, may not get it Met andere woorden, de kans bestaat dat ze het geld niet krijgen. En wil je dat risico lopen? nee ik wil geen risico lopen dankje wel voor jullie boeiende discussie Reageren
Sandra Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als ik het goed heb moet er bij 'OnPlayerConnect(playerid)' het volgende staan: OnPlayerConnect(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); return 1; } Zoek maar eens naar 'OnPlayerConnect(playerid)', staat die regel er niet, plak hem er in. Verander '1000' in het gewenste geldbedrag wat een normale speler moet hebben. Het moet niet bij OnPlayerConnect maar bij OnPlayerSpawn, want bij OnPlayerConnect krijgt de speler het geld waarschijnlijk niet. Het moet wel bij OnPlayerConnect. Werkt bij mij prima. Als je het bij OnplayerSpawn doet, krijgt de speler elke keer dat hij spawnt het bedrag (dus elke keer dat hij dood gaat). Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Het moet wel bij OnPlayerConnect.Werkt bij mij prima. Als je het bij OnplayerSpawn doet, krijgt de speler elke keer dat hij spawnt het bedrag (dus elke keer dat hij dood gaat). Wel, is dat niet het beste? Want als een speler doodgaat heeft hij geen geld meer voor nieuwe wapens. Tenzij die er standaard bijzitten... Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 jaa maar als je bij spawn doet moet je wel dit hebben: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } anders heeftie heel veel geld als je 10 x dood ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.