snelwegfreak Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Hallo dames en heren, na het ambulancepersoneel heb ik nu ook het PSV thuisshirt (+Kampioenssterren, +Champions League badge) gemaakt. Screens staan hieronder. Vanmiddag stuur ik 'm op. (de download)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Mooi gedaan. KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snelwegfreak Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Ook deze is nu te downloaden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Heel mooi gelukt! Ga hem zeker downloaden... Natuurlijk ben ik een PSV-Fan (woon zelf in eindhoven!)[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snelwegfreak Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 AJAX shirt vanavond ook te downloaden. Morgen miss. Feyenoord en AZ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Mooi shirt Zou ook nog cool zijn geweest als je een naam achterop deed zoals: Gomes of köne. Misschein kun je dat doen bij de Ajax/AZ/Feyenoord shirts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snelwegfreak Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 !!! Alle shirts zijn nu te downloaden !!! !! PSV, Ajax, Feyenoord en AZ !! Als iemand nog een ander Nederlands shirt wil van NEDERLANDSE clubs, zeg het hier of pb me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 ook van RBC Roosendaal misschien??? ik woon vlakbij roosendaal en ben voor AJAX/RBC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zker wel nice! Misschien is't leuk om nog C. Johnson ofzo achterop z'n shirt te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Hallo dames en heren, na het ambulancepersoneel heb ik nu ook het PSV thuisshirt (+Kampioenssterren, +Champions League badge) gemaakt. Screens staan hieronder. Vanmiddag stuur ik 'm op. (de download)... Hij is bijna perfect 1 ding moet je veranderen en dat is inplaats van PSV FC Twente er op zetten en Phillips veranderen in Arke en nog een mooi paardje erbij en dan is ie compleet Bewerkt: 12 augustus 2007 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_iv_sa Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 ik ben eigenlijk niet voor psv maar toch goed maar wil liever een van Anderlecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 jow gast misschien kun je er een van Fc twente maken?? trouwens het is geen umbro meer maar diadora Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.