Jump to content

Loco syndicate

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoeso is die tekentje van loco syndicate veranderd op WikiGTA

EDIT: ik d8 dat ik op het san andreas forum zat...kan iemand het verandere...moderator??

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

sorry maar heeft dit iets met gta 4 te maken?

en precies welk plaatje bedoel je? met alleen 'die plaatje van' hebben we niet veel aan.

en is dat niet van san andreas trouwens :bonk:

Geplaatst:
sorry maar heeft dit iets met gta 4 te maken?

en precies welk plaatje bedoel je? met alleen 'die plaatje van' hebben we niet veel aan.

en is dat niet van san andreas trouwens :bonk:

Vroeger was er een klein rood dingetje(verkleining van de triads logo misschien)maar nu is er een blauwe skelethoodje

en ja..dit heeft niks met GTA IV te make...ik dagt dat ik op het San Andreas forum zat

Geplaatst:
Ik denk dat hij het missie icoontje voor het Loco Syndicate bedoelt. :Y

Het is ook het missie tekentje...maar vroeger was dat missietekentje ook de teken van de loco syndicate op wikiGTA...en mijn vraag is "hoezo is ie veranderd".

want nu zit er een blauwdoodskopje

dat zat er vroeger niet!!

(http://nl.wikigta.org/wiki/Loco_Syndicate)

Geplaatst:

Als het goed is krijg je 1 keer een missie van het loco Syndicate bij de garage. Outrider.

Deze word met het traids teken gemarkeerd. Waarschijnlijk omdat deze bij je garage start.

De missies met het doodshoofd starten bij de pleasure domes. Dit heeft dus niets met de traids te maken dus komt er een ander tekentje.

Ik weet het ook niet precies waarom dit zo is. dit is maar een theorie. :Y

Geplaatst:
Als het goed is krijg je 1 keer een missie van het loco Syndicate bij de garage. Outrider.

Deze word met het traids teken gemarkeerd. Waarschijnlijk omdat deze bij je garage start.

De missies met het doodshoofd starten bij de pleasure domes. Dit heeft dus niets met de traids te maken dus komt er een ander tekentje.

Ik weet het ook niet precies waarom dit zo is. dit is maar een theorie. :Y

JA maar eigelijk heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :duh::ch::)

• 2 weken later...
Geplaatst:

In het kader van "beter laat dan nooit", alsnog opheldering:

Dat is aangepast naar aanleiding van deze melding

Ik kan het eigenlijk ook niet beter uitleggen dan dat het daar staat. Nog even afgezien van het feit dat het doodskopje ook in de sources van het spel word aangeduid als het loco syndicate logo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...