Snoopdoggydogg Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Zijn ze ook Carls vijanden of helpen ze me..? Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Ze zijn geen vijanden (behalve als je op ze gaat lopen schieten). Maar ze helpen je ook niet. (oh, wel in missie's trouwens..). Reageren
Snoopdoggydogg Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Of heb ik een bug.. :blink: Bij mij in Grove street lopen zo paar chinese van de andere gang.. ik kan die gewoon in me eigen gang stoppen lekker lollig.. :lol: Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Of heb ik een bug.. :blink: Bij mij in Grove street lopen zo paar chinese van de andere gang.. ik kan die gewoon in me eigen gang stoppen lekker lollig.. :lol: coowl, dat wil ik ook wel Reageren
Spike Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Of heb ik een bug.. :blink: Bij mij in Grove street lopen zo paar chinese van de andere gang.. ik kan die gewoon in me eigen gang stoppen lekker lollig.. :lol: droom maar lekker door <_< jij bent de eerste die het zegt ik geloof je niet! <_< , tenzij je een screen hebt! :lol: . Reageren
Snoopdoggydogg Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Je hoeft niet te geloven.. <_< Ik heb het gezien ik kan ze gebruiken voor me eigen gang.. Reageren
JBm* Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 soms helpen ze mij wel als ik ruzie met de politie heb Reageren
The Godfather Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 zou je daar ff een foto van willen maken...ben benieuwd Reageren
easter egg Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 ja ik wil dat wel eens zien. maar moet je nou eerst groene lui meenemen en dan de chinese meenemen.? Reageren
Snoopdoggydogg Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Geen camera meer.. maar ik heb wel een foto gemaakt in et spel.. en heb hem opgeslagen. ik stuur hem derop waneer ik camera heb.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.