Jump to content

help sa save game

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je "mijn documenten" aanklikt, staat daar een map "GTA San Andreas User Files". Daar moet je het bestandje inzetten. O ja, het moet gtasasf1.b tot en met 8 heten. Success!

Sef

Geplaatst: (bewerkt)
waar moet je de 100% save game in zetten

Die moet je in "Sanandreas user files" zetten,deze map bevind zich meestal in je documenten :)

Veel plezier ermee :)

EDIT:Te laat :duh:

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst: (bewerkt)

ik zie die map niet!! :N

al gevonden

maar hij leest hem niet en ik heb v2.00 en k de save game

Bewerkt: door jurgen1
Geplaatst:

Nou als je je savegame hebt ga je naar Mijn documenten en daar zul je een map zien staan GTA San Andreas User Files. Als je daar bent zul je een aantal savegames van jezelf zien staan (als je al ooit games hebt opgeslagen). Daarnaast plak je de savegame die je hebt gekozen,dan kun je spelen op de slot waar je deze savegame hebt geplaatst. De namen van savegames zijn GTASAsf1.b,het cijfer kan ook anders zijn want je hebt meerdere slots in je game. :tu:

Geplaatst:
Nou als je je savegame hebt ga je naar Mijn documenten en daar zul je een map zien staan GTA San Andreas User Files. Als je daar bent zul je een aantal savegames van jezelf zien staan (als je al ooit games hebt opgeslagen). Daarnaast plak je de savegame die je hebt gekozen,dan kun je spelen op de slot waar je deze savegame hebt geplaatst. De namen van savegames zijn GTASAsf1.b,het cijfer kan ook anders zijn want je hebt meerdere slots in je game. :tu:

dat werkt dus niet dan begind sa een new game

Geplaatst:

Dan heb je niet de juiste versie savegame gedownload. Er is een simpel trucje om te zien welke versie je daadwerkelijk hebt. Ga even naar deze map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Als het goed is moet je daar het bestand 'script.img' zien staan. Aan de hand van dat bestand kun je aflezen welke versie hebt:

• is het bestand 568 kB = V1
  • is het bestand 562 kB = V2

Aan de hand daarvan kun je dus de juiste savegame voor jou versie downloaden! :)

Geplaatst:

Dan heb je niet de juiste versie savegame gedownload. Er is een simpel trucje om te zien welke versie je daadwerkelijk hebt. Ga even naar deze map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Als het goed is moet je daar het bestand 'script.img' zien staan. Aan de hand van dat bestand kun je aflezen welke versie hebt:

• is het bestand 568 kB = V1
  • is het bestand 562 kB = V2

Aan de hand daarvan kun je dus de juiste savegame voor jou versie downloaden! :)

ja iik heb zeker v2 maaar ok een save game van v2.00

maar dan als ik die laad gebeurd er wat ik al eerder zij

• 2 weken later...
Geplaatst:
Bij mij staat er Save game corrupted hoe kan dat?

Dat is eigenlijk een heel ander probleem als die hier behandeld wordt, maar ik zal je twee mogelijke oplossingen geven:

• 1. Als eerste oplossing heb ik
dit topic voor je. Daarin kun je door middel van enkele programma’s het probleem oplossen. Ik kan je helaas geen 100% garantie geven dat het daadwerkelijk werkt, maar ik hoop het wel natuurlijk.
2. Mocht de eerste oplossing geen succes hebben, dan heb ik nog een tweede eventuele oplossing achter de hand, namelijk het maken van een gastaccount. Dat doe je als volgt:
'Start' > 'Configuratiescherm' > 'Gebruikersaccounts' > 'Gebruikersaccounts' > 'Gast' > 'Gastaccount inschakelen'.

Meld je dan af en probeer de savegame eens te laden op je gastaccount. Ik hoop dat het helpt en succes! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...