.:TOM:. Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Gewoon eventjes deze code gebruiken: 02A7: $woozie = create_icon_marker_and_sphere 46 at -424.746 1446.5778 34.2911 Tom Bewerkt: 9 maart 2008 door .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Als je in de tutorial had gekeken, had je dit gezien: Icon (zonder sphere) die je altijd ziet 02A8: $marker03 = create_marker 23 at 658.0068 -1866.3127 4.4537 Dit is een code voor een icon marker zonder sphere. Met andere woorden, je ziet die links onderin op de radar, maar je ziet niet een rood rondje als je er bent. Eerst dus weer de naam, in dit geval $MARKER_EMMETS_GUN, daarna het commando (dus dat je een icon marker wilt, maar geen sphere). De 18 betekend het soort tekentje. Welke je wilt kan je vinden in sannybuilder >> help >> contents >> SCM Documentation >> SA >> Radar Icons. 18 is het pistooltje van Emmet (eigenlijk ook logisch, gezien de naam van deze regel). Je kunt daar dus al die nummers invullen die je in die lijst ziet. Vervolgens de coördinaten, en je hebt het op je radar staan. Reageren
Stan O. Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) hoi ik heb een vraagje hoe moet je de coordinaten zien of hoe kan je die meten en in welk bestand moet ik zijn voor carspawnen? alvast bedankt groeten stan o. Bewerkt: 14 mei 2008 door Stan O. Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 hoi ik heb een vraagje hoe moet je de coordinaten zien of hoe kan je die meten en in welk bestand moet ik zijn voor carspawnen? alvast bedankt groeten stan o. In de main.scm en hier vind je San Andreas Place Manager waarmee je makkelijk Coordinaten kan opslaan en vinden =] Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Sanny Builder heeft ook een ingebouwde coordinaten functie, waar je ook de angle (hoek) krijgt. Zo kan je het makkelijkst via de main.scm een car spawnen: je hebt de coordinaten bij de hand én de angle is ook bekend. Ga naar Tools >> IDE Tools >> Coords manager of gebruik de sneltoets Ctrl+Alt+1. Reageren
robojan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 wat is er fout in deze code want GTA SA loopt vast tijdens het laden { use macro (Ctrl+J) "headsa" to insert a file header } {$VERSION 3.0.0000} var $PLAYER_CHAR: Player end // var 03A4: name_thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: toggle_wasted_busted_check 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 03CB: set_rendering_origin_at 2488.56 -1666.84 13.38 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2488.56 -1666.84 13.38 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 0373: set_camera_directly_behind_player 01B6: set_weather 0 0001: wait 0 ms 087B: set_player $PLAYER_CHAR texture "suit1gang" model "suit1" body_part 0 087B: set_player $PLAYER_CHAR texture "hairgreen" model "head" body_part 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR texture "suit1trgang" model "suit1tr" body_part 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR texture "sneakerbincgang" model "sneaker" body_part 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR texture "neckdollar" model "neck" body_part 13 070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 016A: fade 1 time 0 04BB: select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box // put your create_thread commands here create_thread @savthr_init create_thread @initial :MAIN_LOOP 0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 0002: jump @MAIN_LOOP // put your mods (threads) here :SAVTHR_INIT // thread-initialisaties 03A4: name_thread 'SAVTHR' :SAVTHR_BEGIN // begin de thread met het maken van een savepickup $SAVE_PICKUPS = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, 2496.556, -1708.486, 1014.742) 04CE: $icon = create_icon_marker_without_sphere 35 at 2496.556 -1708.4963 12.5469 :SAVTHR_CHKLOOP // kijkt of de pickup opgepakt is 0001: wait 10 ms // lage prioriteit 00D6: if 0 pickup.Picked_up($SAVE_PICKUPS) 004D: jf @SAVTHR_CHKLOOP 03D8: show_save_screen :SAVTHR_SAVELOOP // kijkt of het saven klaar is 0001: wait 10 ms // lage prioriteit 00D6: if 83D9: save_done 004D: jf @SAVTHR_SAVELOOP wait 0 ms 0002: jump @SAVTHR_BEGIN // opnieuw beginnen Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 ik heb een vraagje, waar moet ik het opslaan als ik het wil spelen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 ik heb een vraagje, waar moet ik het opslaan als ik het wil spelen? Wat bedoel je hiermee? Opslaan? In het spel of erbuiten? Als het over erbuiten gaat, lees dan deze tutorial door. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) nou ik het zelf lees is het nogal onduidelijk ja. maar ik bedoel dat ik een missie heb gemaakt, maar ik weet niet waar ik hem moet opslaan. en als ik op compline druk krijg ik een foutmelding en als ik op compline + copy druk krijg k een melding dat ik gta sa nog een keer moet installeren Bewerkt: 6 juli 2008 door game~skater Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Als er een fout in je code zit, komt er bijvoorbeeld een foutmelding. Een screen van de foutmelding, of in ieder geval zeggen wat er in de foutmelding staat, kan voor veel duidelijkheid zorgen. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 ik heb het al opgelost door sa op nieuw te installeren en een andere versie van sanny builder te jeweetwellen. maar ik heb weer een ander probleem: als ik nou sa opstart begin ik midden op ganton, kan helemaal niks, geen missies, geen wapens, geen geld. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dan heb je hoogst waarschijnlijk een stripped main.scm gebruikt. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 klopt, maar ik kan helemaal niks Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dat is de bedoeling ook van een stripped main.scm, daar is alles uit, net voldoende om het spel te kunnen opstarten. Het enige wat je dus kunt doen is rondlopen en een auto stelen enzo. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 snap ik. maar waar is mijn missie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.