woutus Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Hallo, Ik zou graag te weten komen hoe het introliedje van vice city heet. Dit liedje komt in het begin als ze de mensen ook opgeven wie het spel heeft gemaakt: directors,... al bedankt :DDD hopelijk weet iemand het Bewerkt: 9 augustus 2007 door woutus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Hallo,Ik zou graag te weten komen hoe het introliedje van vice city heet. Dit liedje komt in het begin als ze de mensen ook opgeven wie het spel heeft gemaakt: directors,... al bedankt :DDD hopelijk weet iemand het Ik ben hem nu even aan het Downloaden[/font] als ie binnen is zeg ik de volledige naam EDIT:Bigstijn heeft gelijk ja hij is goed Bewerkt: 9 augustus 2007 door Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Hallo,Ik zou graag te weten komen hoe het introliedje van vice city heet. Dit liedje komt in het begin als ze de mensen ook opgeven wie het spel heeft gemaakt: directors,... al bedankt :DDD hopelijk weet iemand het Volgens mij heet hij gewoon GTA Vice City Theme - Rockstar. Tenminste het is hetzelfde liedje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Hallo,Ik zou graag te weten komen hoe het introliedje van vice city heet. Dit liedje komt in het begin als ze de mensen ook opgeven wie het spel heeft gemaakt: directors,... al bedankt :DDD hopelijk weet iemand het Volgens mij heet hij gewoon GTA Vice City Theme - Rockstar. Tenminste het is hetzelfde liedje Ja dat is hem, ik heb hem.. greettzzz, Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnLoaD3R Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Weet iemand misschien ook nog trouwens hoe deze heet? Die heb ik nog nergens kunnen vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Weet iemand misschien ook nog trouwens hoe deze heet? Die heb ik nog nergens kunnen vinden. Dat is door Rockstar gecomponeerde muziek die niemand heeft. De 'theme' van de intro is gewoon uit het intro filmpje geript. Dus aan dat liedje kan je onmogelijk komen zonder het gezwets van Tommy en Rosenberg heen. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Is het ook niet mogelijk door SFX uit te zetten, en muziek op maximaal bij de Audio-instellingen van het spel zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Is het ook niet mogelijk door SFX uit te zetten, en muziek op maximaal bij de Audio-instellingen van het spel zelf? Nee , want het is gewoon een simpel MP3'tje die afgespeeld word. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Je kan het lietje hier downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.