Arne Bruylants Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb een probleem met de tevoetbesturing van MAFIA. Ik vind het erg lastig dat de muis moet gebruiken om rond je as te draaien. Ik zou hiervoor liever de pijltjes links en rechts gebruiken. Bestaat er hier een oplossing voor ? Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 ga naar options :]] Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Dat is toch niet in te stellen bij opties ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Dat is toch niet in te stellen bij opties ? Volgens mij kan je het gedeeltelijk instellen. Start even een spel, en ga dan naar: 'options' > 'controllers' > 'player'. Nij de optie 'aiming' zal normaal gesproken (waarschijnlijk) 'Mouse Axis X' staan, dit betekent dus dat je rondkijkt met je muis. De optie moet je dan veranderen met een pijltjes toets naar keus. Bij de optie 'other' speel je dan met de balkjes van de volgende drie opties: Aiming sensitivity X Aiming sensitivity Y Max aiming speed Wat je dan krijgt is dat je met een pijltjestoets kan rondraaien. Probleem dan is dat je volgens mij niet omhoog en naar beneden kan. Volgens mij is het verder ook onmogelijk om het zo te krijgen als je graag wilt. Ik vrees dat je gewoon genoegen moet nemen met de aiming van een muis. Overigens is deze optie vele malen beter, maar smaken verschillen. Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Gaat het niet door bestanden te wijzigen ofzo ? Bewerkt: 10 augustus 2007 door Arne Bruylants Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Gaat het niet door bestanden te wijzigen ofzo ? Maar dan zit je weer met het volgende probleem: welk bestand en wat moet ik precies veranderen? De kans is aanwezig dat het op langere termijn wel mogelijk is, maar het spel is waarschijnlijk zo gebouwd dat je met je muis kan richten. Het aantal mensen dat dit graag wil met normale toetsen, is denk ik wel op één hand te tellen. Ik acht het niet volledig onmogelijk, maar aan de andere kant betwijfel of het wél mogelijk is. Ik raad je hoe dan ook aan naar Mafiascene te gaan, een grote fansite met een goed forum waar je vast wel een goed antwoord op je vraag zal krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.