Jump to content

BMX Challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb problemen om aan 1 cirkel te geraken, die op de half pipe waar je er op moet geraken met je fiets. Ik kan mijn fiets er niet op krijgen. Is er iemand die hier een trukje voor heeft, alvast bedankt

Geplaatst:
Ik heb problemen om aan 1 cirkel te geraken, die op de half pipe waar je er op moet geraken met je fiets. Ik kan mijn fiets er niet op krijgen. Is er iemand die hier een trukje voor heeft, alvast bedankt

Je kan proberen naar een uitgang van het skatepark te rijden en snel op het pijltje naar voor in tedrukken, probeer het snel achter elkaar intedrukken zodat C.J. op zijn allersnelst gaat fietsen, dan moet je er zeker op kunnen raken. Je kan ook altijd nog in 'Savegame aanvraag' posten om iemand anders de challenge te laten doen :)

Geplaatst:

Wat mij erg geholpen heeft is >dit filmpje< op stuckgamer.com. Het gesproken commentaar is wel in het engels, dus ik hoop dat dat geen probleem is. Bij die schans is het de bedoeling om 'm een beetje van opzij op te rijden en in de lucht tegen te sturen zodat je erop landt. Succes :sigaar:

Geplaatst:

Als ik me het goed herinner, zit die corona als je naar het noorden kijkt aan de rechterkant. De truc is om eerst ff naar links te gaan, en dan omdraaien en op volle snelheid tegen de schans op rijden, op het moment dat je bovenaan bent dan moet je helemaal naar voren leunen, zodat je weer horizontaal komt.

Als het goed is zou je de corona dan te pakken moeten hebben.

Als je overigens hier problemen mee ondervind dan kan de NRG-500 challenge nog leuk worden, daar zijn 7 corona's die op een dergelijke manier gepakt moeten worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...