Rogier0202 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hey ik heb gta sa voor de pc en toen ik de missie Drive-By speelde rijde ik voorbij een auto die zijn achterbak open had staan kan iemand me vertellen als dat bij mij ook kan met een cheat ofzo vast bedankt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hey ik heb gta sa voor de pc en toen ik de missie Drive-By speelde rijde ik voorbij een auto die zijn achterbak open had staan kan iemand me vertellen als dat bij mij ook kan met een cheat ofzovast bedankt Waarschijnlijk was de auto beschadigd en is daardoor de auto-achterklep bol gaan staan. Bij de politie parkeerplaats is ook een auto te vinden, maar die heeft de motorklep open. Er is geen cheat voor, een andere auto is dus gewoon tegen die auto die jij zag aangereden. Of het hoort gewoon bij die missie. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 JAmmer genoeg is het niet mogelijk om je achterbak te opene...dit komt wel in GTA IV Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ok okee koop ik die wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.