gta boy Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 he vraagje moet je die kart eerst onlocken of stat ie er altijd of zijn er bepaalde tijden ik heb wel een foto van een kart bij easter basin bij het tankstation maar hij staat er niet Reageren
zupadomien Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik vond de kart na een missie waar je een andere kart moest volgen maar weet niet meer welken en die staat aan die villa (die van at home in hills) Reageren
mathijsie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 sorry maar welk villa bedoel je nou. die van madd dog rhymes?? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desert daar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desert daar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot sorry dat ik 2x op oke gedrukt heb ging iets mis Bewerkt: 23 december 2004 door Wesley Reageren
BeefChief Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 In de Desert heb ik al verschillende keren gezocht, maar ik kon echt geen krat op die heuvel vinden hoor..... :o . Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Karts zijn pas na de missie Cut Throat Business (bijna einde verhaallijn) te vinden. Reageren
gta boy Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 dan pas is er geen te vinden zonder al die missie`s wil er wel eens mee scheuren Reageren
i kill ryder! Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desertdaar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot die kart die is daar later als het goed is ook weg! :huh: Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 mischien heb je hier wat aan http://www.planetgrandtheftauto.com/image....maps/vehics.jpg er staan zat karts op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.