Jump to content

2 vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 2 vraagjes

1=bij welke huizen kan je veel dure spulle vinde voor de burglary missies??

2=Op wikiGTA staat er een cheat voor onzigtbare voertuige op de wielen na...wat id de cheat voor de PS-2...want die staat er niet

Geplaatst:

1=Dat hangt er vanaf wat jij veel vind, ik weet het ook eigelijk niet :N

2=Dat is deze denk ik ik garandeer je niet 100% dat hij het doet:

Onzichtbare wagens:

Driehoek, L1, Driehoek, R2, Ruit, L1, L1.

Suces ermee :tu: (als ie het niet doet laat het even weten)

MVG gtaman122

Geplaatst:

Ik heb de Burglary Missies gewoon gedaan in Los Santos. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat in de lage huizen in Los Santos dure spullen staan om te stelen. Je hebt bijvoorbeeld televisies en videorecorders die je daar kunt stelen. Vooral in de buurt van je Savehouse zijn er lage huisjes te vinden waarin je lekker kunt inbreken. Los Santos is een goede locatie omdat daar ook de opslag ligt. Je kunt dan makkelijk doorrijden naar de opslag.

Geplaatst: (bewerkt)

Tijdens de Burglary zijn het niet zo zeer de (dure) spullen die bepalen hoeveel je verdient maar meer nog het aantal spullen. In Ganton staan de huizen dicht bij elkaar waardoor je dus constant 2 huizen bij elkaar, na elkaar, leeg kan halen. Beter 30 spulletjes in één nacht in Ganton dan een handvol zogenaamde dure spullen in de rijke wijken.

Als het je puur om het geld gaat ga dan naar één v/d gokhuizen en probeer daar je geluk, als je slim inzet kan je grote sommen geld verdienen. Vergeet echter niet te saven voor het geval je veel geld verliest. Volgens mij zijn er twee 'betting shops', één in Montgomery en één onder 'Mulholland Intersection', zie ook >dit kaartje<.

Edit @ hieronder: Wie heeft het hier over beroven? De 'betting shops' zijn er om met geld te gokken / bieden op paardenraces waarmee je snel veel geld kan verdienen. Beroven doe je alleen met Catalina idd.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Tijdens de Burglary zijn het niet zo zeer de (dure) spullen die bepalen hoeveel je verdient maar meer nog het aantal spullen. In Ganton staan de huizen dicht bij elkaar waardoor je dus constant 2 huizen bij elkaar, na elkaar, leeg kan halen. Beter 30 spulletjes in één nacht in Ganton dan een handvol zogenaamde dure spullen in de rijke wijken.

Als het je puur om het geld gaat ga dan naar één v/d gokhuizen en probeer daar je geluk, als je slim inzet kan je grote sommen geld verdienen. Vergeet echter niet te saven voor het geval je veel geld verliest. Volgens mij zijn er twee 'betting shops', één in Montgomery en één onder 'Mulholland Intersection', zie ook >dit kaartje<.

woooow...dat wist ik niet...kan je ook betting shops berove...hoe moet dat dan??gewoon net als die missie van catalina ofso

Geplaatst:
Ik heb de Burglary Missies gewoon gedaan in Los Santos. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat in de lage huizen in Los Santos dure spullen staan om te stelen. Je hebt bijvoorbeeld televisies en videorecorders die je daar kunt stelen. Vooral in de buurt van je Savehouse zijn er lage huisjes te vinden waarin je lekker kunt inbreken. Los Santos is een goede locatie omdat daar ook de opslag ligt. Je kunt dan makkelijk doorrijden naar de opslag.

Wtf die missie heb ik nog nooit gedaan en wel 100% ... ik zag ze wel soms allemaal met een tv rondlopen

Geplaatst: (bewerkt)

Wtf die missie heb ik nog nooit gedaan en wel 100% ... ik zag ze wel soms allemaal met een tv rondlopen

Deze missie heet de bruglary missie en kan in alle 3 de steden gedaan worden

Deze missie ook niet nodig voor 100% :sigaar:

EDIT: Kijk nogg ff hier

http://nl.wikigta.org/wiki/Burglary_Missio..._San_Andreas%29

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

De Burglary Missions zijn voor zover ik weet ook niet voor de 100%, dus ik denk dat je ze daarom nooit gedaan hebt. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet meer gedaan kunnen worden, want je kunt ze zo vaak doen als je wilt. Je ziet overigens enkel mensen rondlopen met TV's in de periode van riots in Los Santos. Dat is tussen de missies 'Riot' en 'End of the Line', maar dat heeft verder niet zoveel met de Burglary Missions te maken.

Geplaatst:

Overigens een kleine tip voor de Burglary missies, koop van tevoren een Silenced 9mm bij de Ammu-Nation.

Als je een huis binnen gaat kan het zo zijn dat er mensen in de kamer zitten waar je binnenkomt. Zolang ze je niet zien ben je ook nog niet ontdekt. Probeer iedereen binnen de 10 seconden die je krijgt om het huis te verlaten te doden, dat moet omdat anders iedereen die niet gedood is elke keer er weer zal zitten als je het huis opnieuw binnenkomt.

Als ze je niet zien (omdat ze met het gezicht de andere kant op zitten of liggen te slapen) moet je ze proberen met een headshot te doden, want dan ben je niet ontdekt en hoef je het huis dus niet te verlaten.

Doel van dit alles is dat het balkje dat het geluid dat je maakt aangeeft verdwijnt als er geen mensen in het huis zijn. (dat blijft zo als je het huis verlaat, en daarna weer hetzelfde huis binnengaat) Zo kun je een huis veel sneller leeghalen, en kun je zo $8.000 à $9.000 in 1 nacht binnenhalen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...