Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Kan ik een /kill command in men server zette? want bij o.1b was et wel maar is et weggehaald ofzo. Ik heb wel /akill maar als ik dat voor niet admins doe kan iedereen elkaar killen EDIT: En hoe maak ik een telepoort naar bijv mount chilliad Bewerkt: 9 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
Rivel Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hoi! Je kan veel scripts vinden op het forum van samp: forum.sa-mp.com . Daar kan je wel een teleport script vinden. Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hoi!Je kan veel scripts vinden op het forum van samp: forum.sa-mp.com . Daar kan je wel een teleport script vinden. en /kill? Reageren
Dynamic Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Owja, Als je de code van het teleport nog wilt hebben. // Teleports a player with his car or alone to the center // ot the map if he uses the command teleport public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) { if strcmp(text,"/mijnteleportnaamcommando",true) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0); } else { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,200.0); } } } Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Owja,Als je de code van het teleport nog wilt hebben. // Teleports a player with his car or alone to the center // ot the map if he uses the command teleport public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) { if strcmp(text,"/mijnteleportnaamcommando",true) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0); } else { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,200.0); } } } is die code om naar iemand te teleporte of naar een plaats ? als et naar een plaats is waar moet ik die dan invulle? public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) { if strcmp(watmoet ik hier zetten?,"/sfairport",true) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1247.7017,2.0748,14.1484,131); } else { SetPlayerPos(playerid,-1247.7017,2.0748,14.1484,131); } }} return 0; EDIT: weet niet goed hoe ik code moet neerzette Bewerkt: 9 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Dit is een code voor /kill, je kan hem gewoon onderaan je script plaatsen: else if(equal(cmd, "/kill")){ SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "You killed yourself!"); SetPlayerHealth(playerid, 0.0); Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 geeft de volgende foutmelding: C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\samp\GAMEMO~1\daan.pwn(262) : error 010: invalid function or declaration Reageren
Kraay Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) komt door die 'equal'(of dat er geen return bij staat) die er bij Dutchy instaat Probeer deze is: if(strcmp(cmd, "/kill", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); return 1; } Als je ook nog de tekst erbij wil van dat je zelfmoord gepleegd hebt moet je ff dat stukje van SendClientMessage ff toevoegen Bewerkt: 9 augustus 2007 door Kraay Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 met die van jou krijg ik 2 foutmeldingen C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\samp\GAMEMO~1\daan.pwn(263) : error 010: invalid function or declaration C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\samp\GAMEMO~1\daan.pwn(265) : error 010: invalid function or declaration weet je zekr dat ik he m onderaaan het script moet zetten? Reageren
Kraay Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ben er zeker van dat bovenaan je script dit staat: #include <a_samp> Waarschijnlijk staat dat er al, omdat je dat altijd nodig hebt bij een gamemode.. En de rest moet bij OnPlayerCommandText staan, zo dus: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 5) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); } return 1; } Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ben er zeker van dat bovenaan je script dit staat: #include <a_samp> Waarschijnlijk staat dat er al, omdat je dat altijd nodig hebt bij een gamemode.. En de rest moet bij OnPlayerCommandText staan, zo dus: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 5) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); } return 1; } ok dat werkt maar al zet ik dit erbij: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "OMG you killed yourself:O"); zegtie dit : C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\SAMPTE~1\GAMEMO~1\daan.pwn(173) : error 017: undefined symbol "COLOR_RED" hoe moet je anders zegge dat die text rood moet? Reageren
Sandra Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 ok dat werkt maar al zet ik dit erbij: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "OMG you killed yourself:O"); zegtie dit : C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\SAMPTE~1\GAMEMO~1\daan.pwn(173) : error 017: undefined symbol "COLOR_RED" hoe moet je anders zegge dat die text rood moet? Je bent dan vergeten het script te 'vertellen' wat 'COLOR_RED' is Zet daarom bovenaan je script: #define COLOR_RED 0xFF0000AA Als je andere kleur wilt definiëren, dan moet je de hexa-decimale getallen opzoeken van de kleur die jij wilt: #define = vast commando COLOR_RED = de naam die jij de kleur wilt geven. 0x = Beginaanduiding van een kleur AA = Eindaanduiding FF0000 = hexa-decimaal getal voor rood De getallen voor kleuren kan je HIER vinden. Het getal voor indisch rood is: CD5C5C Als je deze kleur in je server wil gebruiken, zet dan dit bovenaan je script: #define COLOR_INDIAN_RED 0xCD5C5CAA En als jij dan een textbericht wilt verzenden met die kleur zet je in de SendClientMessage-regel: SendClientMessage(playerid, COLOR_INDIAN_RED, "tekst"); Hier een aantal kleuren die ik in mijn server gebruik: (mogen jullie ook gebruiken hoor ) #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_LIGHT_RED 0xFA8072AA #define COLOR_DARK_RED 0x8B0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_LIGHT_YELLOW 0xFFFF66AA #define COLOR_DARK_YELLOW 0xBDB76BAA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_LIGHT_BLUE 0x87CEFAAA #define COLOR_DARK_BLUE 0x00008BAA #define COLOR_GREEN 0x00FF00AA #define COLOR_LIGHT_GREEN 0xAAFF00AA #define COLOR_DARK_GREEN 0x006400AA #define COLOR_GREY 0x808080AA #define COLOR_LIGHT_GREY 0xA9A9A9AA #define COLOR_DARK_GREY 0x696969AA #define COLOR_ORANGE 0xFFA500AA #define COLOR_LIGHT_ORANGE 0xFFA07AAA #define COLOR_DARK_ORANGE 0xFF8C00AA #define COLOR_PINK 0xFF69B4AA #define COLOR_LIGHT_PINK 0xFFB6C1AA #define COLOR_DARK_PINK 0xFF1493AA #define COLOR_BROWN 0xCD853FAA #define COLOR_LIGHT_BROWN 0xF5DEB3AA #define COLOR_DARK_BROWN 0x8B4513AA #define COLOR_PURPLE 0xBA55D3AA #define COLOR_LIGHT_PURPLE 0xDDA0DDAA #define COLOR_DARK_PURPLE 0x800080AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BLACK 0x000000AA Groetjes Sandra Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) werkt dankje Maar kan nu iemand me nog helpe met teleport ik weet dat ik deze code moet gebruike: // Teleports a player with his car or alone to the center // ot the map if he uses the command teleport public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) { if strcmp(text,"/mijnteleportnaamcommando",true) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0); } else { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,200.0); } } } en deze coordinaten van Mount Chilliad: AddPlayerClass(0,-2349.3516,-1624.6639,483.6690,242.0206,0,0,0,0,0,0); // kan iemand me vertelle hoe ik die 2 moet same voege?, heb geprobeerd maar lukte niet. EDIT Is al gelukt Bewerkt: 11 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.