keessie Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 >>> Door HerrieM: Veel succes met de videos.<<< hoi allemaal 2 jaar geleden ben ik de stuntgroep hells stunters begonnen alleen wegens een ruzie over de stunts ging die groep weer uit elkaar ik ben van plan om die groep weer op te bouwen aleen heb ik wel nieuwe stunters nodig niemand die er toen in zaten wil er nog in omdat ze bang zijn voor weer een ruzie dus heb ik ook mensen nodig die me willen helpen met het uitzoeken van stunts en te kijken of de stunts goed zijn de eerste 2 die reageren laat ik toe in het "leiderschap" voor de rest die willen gaan stunten kunnen een filmpje gaan maken en opsturen ik hoop dat er stunters mee willen doen het zou vet zijn als er weer filmpjes kwamen reageer vanavond nog of morgenochtend want ik ga twee weken op vakantie je kan ondertussen wel filmpjes posten ik beloof erop terug te komen zodra ik thuis ben als er vanavond mensen zijn die in het "leiderschap" willen kunnen die het overnemen die 2 weken succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik zou graag willen meewerken, maar ik heb géén Fraps. Ik weet ook niet hoe ik ermee om moet gaang dus zo zit dat. Maar ik weet wel een heleboel gave stuntplekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik wil meedoen ik heb Fraps registred version en ik kan de site maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 hoi allemaal2 jaar geleden ben ik de stuntgroep hells stunters begonnen alleen wegens een ruzie over de stunts ging die groep weer uit elkaar ik ben van plan om die groep weer op te bouwen aleen heb ik wel nieuwe stunters nodig niemand die er toen in zaten wil er nog in omdat ze bang zijn voor weer een ruzie dus heb ik ook mensen nodig die me willen helpen met het uitzoeken van stunts en te kijken of de stunts goed zijn de eerste 2 die reageren laat ik toe in het "leiderschap" voor de rest die willen gaan stunten kunnen een filmpje gaan maken en opsturen ik hoop dat er stunters mee willen doen het zou vet zijn als er weer filmpjes kwamen reageer vanavond nog of morgenochtend want ik ga twee weken op vakantie je kan ondertussen wel filmpjes posten ik beloof erop terug te komen zodra ik thuis ben als er vanavond mensen zijn die in het "leiderschap" willen kunnen die het overnemen die 2 weken succes IK wil graag meedoen ik kijk wel weer een x als je trug bent van vakantie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 hoi allemaal2 jaar geleden ben ik de stuntgroep hells stunters begonnen alleen wegens een ruzie over de stunts ging die groep weer uit elkaar ik ben van plan om die groep weer op te bouwen aleen heb ik wel nieuwe stunters nodig niemand die er toen in zaten wil er nog in omdat ze bang zijn voor weer een ruzie dus heb ik ook mensen nodig die me willen helpen met het uitzoeken van stunts en te kijken of de stunts goed zijn de eerste 2 die reageren laat ik toe in het "leiderschap" voor de rest die willen gaan stunten kunnen een filmpje gaan maken en opsturen ik hoop dat er stunters mee willen doen het zou vet zijn als er weer filmpjes kwamen reageer vanavond nog of morgenochtend want ik ga twee weken op vakantie je kan ondertussen wel filmpjes posten ik beloof erop terug te komen zodra ik thuis ben als er vanavond mensen zijn die in het "leiderschap" willen kunnen die het overnemen die 2 weken succes IK wil graag meedoen ik kijk wel weer een x als je trug bent van vakantie.. ik wil ook graag meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keessie Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 hallo allemaal jullie kunnen weer reacties plaatsen ik ben weer terug bedankt voor de reacties die al zijn geweest keessie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 hallo allemaaljullie kunnen weer reacties plaatsen ik ben weer terug bedankt voor de reacties die al zijn geweest keessie Wat moet je eigenlijk doen om er bij te horen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 keessie mag je ook een stukje van de stunt film laten zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keessie Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) maak een filmpje van jezelf en stuur hem naar me op ik monteer ze dan in 1 film zo doe je mee ik ga een filmpje maken zoals jullie het ook kunnen maken hallo allemaal ik heb een filmpje gemaakt zoals ik het ook met jullie stunts wil gaan doen Bewerkt: 24 augustus 2007 door keessie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.