Godfather Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als ik in mijn com een dvd disc stop dan kan hij niks lezen. Of leest hij dat de drive leeg is. Weet iemand wat ik daartegen kan doen??? Of moet ik hem terugsturen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Weet je zeker dat het een DVD Drive is? En heb je de software (als die er al bij zat) goed geinstalleert? Want als ie het niet doet kan je altijd de helpdesk van het bedrijf waar ie van is of waar je hem gekocht heb bellen. Reageren
Godfather Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Gewone cd'tjes leest hij wel. Maar dvd-r of dvd-rw leest hij niet. En ik heb alles geinstalleerd Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Gewone cd'tjes leest hij wel. Maar dvd-r of dvd-rw leest hij niet. En ik heb alles geinstalleerd Leest ie wel DVD - ? Mischien alleen DVD +. Reageren
Godfather Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hij zou alles moeten lezen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Zeker weten dat het een DVD station is en geen CD? Reageren
bramboy Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 waar heb je hem gekocht heb je nog garantie kon hij ze eerst wel lezen ik had dit namelik ook en toen waren we naar databyte gegaan die gingen hem controleren.... bleek dat er iets kapot was zoadt hij ze niet kon lezen (is nog een veel langer verhaal vertel alleen het belangrijke) bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.