jaak_mertens45 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Als je met een hydra vliegt kan je met L1 rakketen afvuren. En met het bolleke iets dat licht geeft. Maar wa is da precies? Weet iemand wat dat is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Dat bolletje is eerst groen, als je hem op een ''target'' ( doelwit ) richt. Als je een tijdje erop kan blijven richten ( 5 a 7 sec. ofzo ) wordt hij rood, dit is het teken dat je moet vuren, je hebt nu doelzoekende raketten dus als je doelwit een bocht neemt gaat je raket er achteraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 dat is een zogenaamde flare, deze kun je gebruiken om de hittezoekende rakketten mee af te leiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 :o .. Oops, verkeerde uitgelegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaak_mertens45 Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Merci er kan een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 :o ..Oops, verkeerde uitgelegd kan gebeuren die afleiding is handig want ik van dat de hydra niet echt snel vliegt <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli nope dat heb ik idd niet gedaan ik stijg altyd recht op. thnx voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Bij mij doet rondje het maar heel zelfde, wat doe ik fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Bij mij doet rondje het maar heel zelfde, wat doe ik fout? ik vat hem ff niet :huh: . maar thx voor de tip dat je die flare kan gebruiken voor afleiding , ik dacht al wat is dat nou voor iets :rolleyes:, nu kan je dus zonder kapot te gaan over area 69 vliegen? :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Is het doelwit wel rood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 eerst groen daarna word hij van zelf rood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli hoe kan ik dan de hydra in normale vliemodus zetten zodat weer snel vliegt (dus niet meer snel) heb veel geprobeerd maar nix werkte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Naar voren: vliegen naar achteren: opstijg/land modus ( de rechteranaloog stick ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Naar voren: vliegennaar achteren: opstijg/land modus ( de rechteranaloog stick ) Idd maar eventjes inhouden ( je ziet dan dat je zicht ietsje veranderd ) greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.