Na$! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar de slamvan van in gta Sa maar voor in vice city dan weet iemand waar ik hem kan vinden of wil iemand hem maken? Reageren
Robienske Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik denk het niet. Wel een goed idee ! Misschien kan je dit even vragen in het verzoekjes forum hierboven vastgeplakt Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik denk dat niet veel mensen antwoord kunnen geven op die vraag want ik ken nog geen mensen op dit forum die auto's kunnen modellen Reageren
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) tja dat dacht ik er dus ook van btw heb nog altijd niks gevonden ... -edit- das eigenlijk alleen maar postwinst van daar nog te posten over deze auto -edit²- mss als we de cuban hermes een beetje kunnen aanpassen die gelijkt al nogal op de slam van Bewerkt: 29 december 2004 door marco vercetti Reageren
gangster Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 deze heb ik gevonden is hij goed Reageren
Jarno Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 deze heb ik gevonden is hij goed Die lijkt er niet erg op. Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Wil je me een PB sturen met de link erin waar ik de wagen kan downloaden? Dan zorg ik wel dat hij in de downloaddatabase van GTAG komt Reageren
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Eclipse ik heb ook nog een vette auto! mischien moet je die hebben? kijk naar me handtekening is die goed? Bewerkt: 14 januari 2005 door ShadowOps Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 oke ik wil hem wel in de ddb zetten maar dan moet je me ff via een PB de link doorgeven waar ik hem kan downloaden Reageren
Trax Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 oke ik wil hem wel in de ddb zetten maar dan moet je me ff via een PB de link doorgeven waar ik hem kan downloaden En zorg wel dat je toestemming hebt Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ja dat doe ik zeker...maar meestal staat wel in de readme dat het mag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.