Jump to content

Empire buildings beste, makkelijkste missies?

Dx11

Recommended Posts

Ik kan pas net empire buildings krijgen, heb die missie gehad waar ik er 3 kreeg, nu vroeg ik me af, wat is het makkelijkst bij empire missies om te doen en waar verdien ik het meest geld mee, ik heb 1 soort geprobeerd, daarbij moest ik steeds winkels in elkaar slaan en beschermen, bij level 7 ging ik dood, dit vond ik niet echt de moeite waard om over te doen, daarom dus deze vragen, alvast bedankt.

Delen op andere websites

Welke Empire Building-missie is het makkelijkste?

Welke missie het makkelijkst is moet ieder voor zichzelf weten. De een vindt Extortion het makkelijkst en de ander vindt misschien weer Robbery het makkelijkst. Persoonlijk vind ik Loan Shark het makkelijkst gaan; je hoeft hier alleen voertuigen te stelen en te brengen naar jouw empire-site. Deze missie kan lekker in een vloeiende manier gehaald worden, al zeg ik het zelf.

Welke Empire Building-missie levert het meeste geld op?

Dat is Robbery.

Hopelijk heb je hier wat aan, veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

Welke Empire Building-missie is het makkelijkste?

Welke missie het makkelijkst is moet ieder voor zichzelf weten. De een vindt Extortion het makkelijkst en de ander vindt misschien weer Robbery het makkelijkst. Persoonlijk vind ik Loan Shark het makkelijkst gaan; je hoeft hier alleen voertuigen te stelen en te brengen naar jouw empire-site. Deze missie kan lekker in een vloeiende manier gehaald worden, al zeg ik het zelf.

Welke Empire Building-missie levert het meeste geld op?

Dat is Robbery.

Hopelijk heb je hier wat aan, veel succes verder! :cya:

bedankt hoor! maar zou je misschien de andere ook kort kunnen beschrijven? thanx

Delen op andere websites

maar zou je misschien de andere ook kort kunnen beschrijven? thanx

Ik zal kijken wat ik kan doen. :puh:

Extortion

Hierbij is het de bedoeling dat je winkeliers afperst zodat je ze bescherming kan bieden tegen rivaliserende bendes. Het kan dus zijn dat je het interieur van een winkel moet vernielen zodat de winkelier zich overgeeft, maar het kan ook zijn dat een winkel van je aangevallen wordt en je die moet beschermen. Als je deze missie voor een langere tijd doet zul je zien dat het eigenlijk een soort van wedloop is tussen jou en de rivaliserende bendes (zoals de Biker Gang, Cholos of Sharks).

Loan Shark

Hier steel je voertuigen die je weer doorverkoopt. Het voertuigen stelen gaat op zich best vlot.

Pimping

Hier ben jij de pooier die in zijn "pooierwagen" al zijn prostituees naar hun klanten brengt. Sommige klanten zullen wat lastiger doen zodat je ze moet vermoorden, maar over het algemeen is dit hetzelfde als de Pimping-missies uit GTA San Andreas.

Drug Running

Hier ga je drugs-deals afhandelen. Het kan zijn dat er een afspraak gemaakt is in een onguur steegje in Downtown en daar moet jij met de drugs naartoe komen. Het kan ook zo zijn dat juist jij het geld moet brengen. Helaas zijn niet alle tegenpartijen zo goudeerlijk en hebben niet altijd het beste beentje met je voor; sommigen proberen je op te lichten en anderen proberen weer met het geld én de drugs er vandoor te gaan. Soms heeft de tegenpartij nog wel eens ruzie met de Biker Gang, en komen zij zich er weer mee bemoeien. Er kan van alles voorkomen.

Smuggling

Hier probeer je goederen die over de grens gesmokkeld zijn binnen te halen. Je moet met een speedboot het water op en zo moet je alle goederen op proberen te vissen die een stel helikopters naar beneden gooien. Helaas zullen andere partijen het ook wel eens op jouw goederen gemund hebben. Tevens kan de politie er wel eens lucht van krijgen, dus zit je daar ook weer mee opgescheept.

Robbery

Hier probeer je dingen te jatten, zoals een volgeladen geldwagen of een koffertje met waardevolle inhoud. Deze vorm van "zakendoen" is verreweg de meest winstgevende.

Delen op andere websites

Ik hb bijna alle Empire Buildings veroverd.!

Ik hb de meeste ervan High Roller: Robbery.

Ik verdien best veel geld dus ik vind wel ze mogen dit ok wel in GTA 4 maken.

Want het kan goed verdienen en t is wel leuk om te doen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...