mikey-h-0 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Waar moet ik heb neerzetten?, graag stap voor stap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Waar moet ik heb neerzetten?, graag stap voor stap Je pakt het bestand na het downloaden even uit, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Plak dan het bestand met de '.b' extensie in de volgende map: 'Mijn Documenten' > 'GTA Vice City User Files'. Start dan een nieuw spel, start je savegame en heb veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Waar moet ik heb neerzetten?, graag stap voor stap Hey mikey-h-0,Het is echt niet moeilijk hoor. Je pakt je savegame uit, en plaats deze vervolgens in Mijn Documenten -> GTA Vice City User Files. Veel succes, Kristof. Bewerkt: 9 augustus 2007 door kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
richard2008 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 heeft er iemand ook een link hiervoor ??? gta VC 100 % save game PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) heeft er iemand ook een link hiervoor ??? gta VC 100 % save game PC Dit is als het goed is een 100% savegame: KLIK Met dank aan: 'SummerBase', '-Matthijs-', 'Typhoon' en 'Ruurd31'. (die hebben alle missies zonder codes gehaald) Bewerkt: 25 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.