bassiebas6 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Beste leden ik ben al een tijdje opzoek naar een formule 1 game voor de pc maar ik kan er nergens 1 vinden ook niet in online game shops. Weten jullie nog een winkel wara ik een F1 kan kopen. Het spel moet niet ouder zijn dan 2003. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. MVG bssiebas6 Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Voor de pc zul je geen Formule 1 game meer tegenkomen voor na 2003. Dat komt doordat Sony de rechten heeft om F1 games te maken en die alleen op de PlayStation uitbrengt. Wat je wel kan doen, is een goed F1 spel voor de pc kopen en die updaten naar een ander seizoen met behulp van mods. Dat doe ik zelf ook met Grand Prix 4 (oorspronkelijk 2001, maar ik rijd nu met auto's uit 2004-2007). Als je op internet zoekt, zul je verschillende, niet moeilijk te installeren, mods voor verschillende auto's, circuits en coureurs kunnen tegenkomen. Wil je dat niet, dan zul je moeten hopen dat over een paar jaar de rechten weer vrijkomen en bij iemand anders (bijvoorbeeld EA) terecht komen. Helaas heeft Sony de rechten tot 2009, dus zal dat nog wel een tijdje duren. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Wie weet zijn er in de winkel wel andere F1 Games te koop. Maar dit dan zonder de echte Circuits, Drivers, Sponsors enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.