Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een nieuw object met moomapper in vc wil zetten krijg ik dit te zien

te groot screenshot

de texture file is goed en de dff ook.

ik heb het object gemaakt met sketchup en de dff gemaakt in zmodeler.

alle validation's zijn ook goed

[EDIT door PatrickW: Ik heb je screenshot veranderd in een link, want hij was te groot]

Geplaatst:

Voordat ik op je vraag in ga, graag even aandacht voor het volgende:

* De regels stellen een maximale grootte voor plaatjes, die van jouw was veel te groot, dus ik heb 'm even in een link veranderd.

* Je Signature is ook veel te breed, wil je die asap aanpassen.

* Als je weer een vraag stelt, zet dan in de titel waar het over gaat , i.p.v. alleen "help"

Wil je hier de volgende keer op letten?

Over je vraag:

* Had je Object in Zmoddeler op het scherm wel de juiste texture ?

* Hebben alle andere (standaard) objecten in MooMapper wel de goede texture?

* Heb je de texture file wel aan de IMG file toegevoegd ?

* Heb je de texture wel aan het object gekoppeld in de IDE file?

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb eem wel gekoppeld aan de IDE en de andere objecten zijn wel getextured.

in zmodeler was ie nie getextured(er zaten wel materials in maar dat waren niet die ik erop had gezet) maar in sketchup wel.

Bewerkt: door Sendai
Geplaatst:

Ik werk nooit met sketchup, maar doe de moddeling gewoon in Z-moddeler.

Je zult er echt voor moeten zorgen dat Zmodelere ook de goede textures weergeeft, want anders komen de referenties niet goed in de DFF file.

Van de gebruikte textures, zul je dan een txd file moeten maken, en deze samen met de DFF file toevoegen aan de gta3.img file.

PS. je hebt ook nog een COL file nodig als je hem in GTA wilt plaatsen...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...