Jump to content

DirectX error.

Recommended Posts

Geplaatst:

Soms als ik GTA: San Andreas opstart zoals nu dan krijg ik de Error: "GTA: San Andreas requires atleast DirectX 9.0c" terwijl deze al geinstaleerd is. Wat kan hiervan het probleem zijn? Het spel is zo geinstaleerd:

Fresh GTA: San Andreas Install

MTA: San Andreas daarna geinstaleerd

Bij voorbaat dank,

SilverShield

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan aan drie dingen liggen. Jouw computer, de videokaart van jouw computer, maar mta: san andreas lijkt me het waarschijnlijkst. De videokaart lijkt me sterk: gta san andreas kan al lopen met een DirectX 8 videokaart. Het kan evengoed zijn dat jouw computer de boosdoener is. Maar dan is het wel vreemd dat gta san andreas, het de and

ere keren wél gewoon doet. Zou je misschien daarom even de specificaties van je computer even willen posten?

Bewerkt: door Sef
Geplaatst:
Het kan aan drie dingen liggen. Jouw computer, de videokaart van jouw computer, maar mta: san andreas lijkt me het waarschijnlijkst. De videokaart lijkt me sterk: gta san andreas kan al lopen met een DirectX 8 videokaart. Het kan evengoed zijn dat jouw computer de boosdoener is. Maar dan is het wel vreemd dat gta san andreas, het de and

ere keren wél gewoon doet. Zou je misschien daarom even de specificaties van je computer even willen posten?

Mijn computer? Nee. GTA San Andreas heeft het altijd gewoon zonder problemen gedaan.

En de video kaart ook niet, want die heb ik pas net één jaar.

Computer Spec's:

Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD

Processor: AMD Sempron 2400+, MMX, 3DNow, ~1.7GHz

Memory: 1024MB RAM

Hard Drive: 122 GB Total

Video Card: RADEON 9600 PRO Family (Microsoft Corporation)

Monitor: Plug en Play-monitor

Sound Card: Vinyl AC'97 Audio (WAVE)

Speakers/Headphones:

Keyboard: USB-hoofdhub

Mouse: USB-hoofdhub

Mouse Surface:

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)

Geplaatst: (bewerkt)

Download de nieuwste DX-updates.

>>KLIK<<

Er worden alles weer opnieuw geinstallerd en er komen een paar goede

bestanden bij voor de pc en voor deDX.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Ik heb even wat gezocht voor je, en in dit topic lijkt me wel een goede oplossing te staan. Download en installeer DirextX opnieuw, maar download hem nu van de site van Microsoft. Het kan zijn dat er dus iets fout gaat bij die installer, waardoor je die melding blijft krijgen. Een andere optie die daar wordt gegeven, is dat je het '.dll' bestand van DirectX in je WINDOWS map ('C' > 'WINDOWS') zet. Die laatste optie is me wat onduidelijk en ik weet zo ook niet het exacte bestand dat bedoeld wordt, maar ik raad je aan de eerste optie eens te proberen.

Overigens kun je wel even nagaan of het aan MTA ligt. Installeer enkel GTA eens, en kijk of ie het dan doet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...