Jump to content

rapidshare time delay

Recommended Posts

Geplaatst:

telkens als ik iets download van rapidshare en dan daarna nog iets er van wil downloaden. dan moet ik weer een antal seconden/uuren wachten.

is er een manier om deze time delay te omzijlen ?? zonder dat ik mijn ip verander.

Geplaatst:

Als je gewoon gratis wilt downloaden, dan heb je inderdaad die downloadlimiet, waardoor je na een paar downloads (soms al na één download) een tijdje moet wachten totdat je de volgende kunt downloaden.

De enige manier om dit niet te hebben, is om een account te nemen waarvoor je moet betalen. Deze accounts kun je hier bekijken. Je kunt dus bijvoorbeeld ook een account nemen die 48 uur (2 dagen) geldig is, zodat je net die paar bestanden achter elkaar kunt binnenhalen.

Maar als de bestanden niet echt ontzettend belangrijk zijn, is het wel de moeite waard om even te wachten, in plaats ervoor te betalen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn wel bepaalde tools voor om het te omzeilen, alleen ik ben bang dat dat illegaal is. bekdicht.gif.

Als je rapidshare.DE gebruikt, kun je dit in de adresbalk zetten:

java script:alert(c=0)

Als je echt een account nodig hebt kun je op een site een maand-account winnen. Zie hier.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

dat is jamer. ik heb namerlijk geen zin om te gaan betalen.

de bestanden zijn niet erg super belangrijk. maar t is wel heel erg kut om telkens te moeten wachten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...