kees1991 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 dit word mijn niewe online portofolio. ik heb alles self getekent behalfe de jezus. wel heb ik voor het schaap en de boom een voorbeeld gebruikt. maar ik heb hem daarna zelf getekent. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Nice , ziet er netjes uit! KUTGW Trouwens , die Southpark Jezus is wel lagge Bewerkt: 10 augustus 2007 door Galiorix Reageren
gybrus Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 netjes =D ik vindt het idee met die bordjes wel leuk. ziet er eigenlijk ook best cartoony uit Grats,G Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) tnx.. ja t was ook de bedoeling om het cartoony te maaken. ik ga nu porobeeren om met een flash progama de schapen te laaten loopen en de wolken weg laten drijfen. aleen snap ik t progama niet echt meer. maar daar kom ik wel weer achter. btw wat is KUTGW ?? kwalitatief uitermate ... goed gewoon ?? >>> Door .Levi.: KUTGW = Keep Up The Good Work. <<< Bewerkt: 10 augustus 2007 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.