Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik heb me even losgelaten op een nieuwe logo voor High Speed Media ( dat is de naam waaronder ik filmpjes etc. maak.) Ik vond het geluid van het filmpje van de logo's van Rockstar bij GTA Vice City wel mooi , daar heb ik wat omheen gebreid zeg maar. Het lijkt wel een beetje op dat zelfde logo maar daar moet je niet over zeiken AUB Klikkie Extra info: Het is gemaakt met Sony Vegas Video en het duurde zo'n halfuur. Die tijd is exclusief renderen en het maken van de letters zeg maar , dat duurde waarschijnlijk eerder nog zo'n 45 minuten. Rates, Comments en Tips please Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 netjes hoor komt dit nu bij elk nieuw filmpje van je? Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik denk van wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.