ricaboy Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 eyy ik heb een duitse versie van gta vcs ( heb er alleen nog maar gezeik me gehad ) maar ik wilde graag me eigen muziek in mijn vcs hebben niet moet het om dat ik een duiste versie heb het op een andere manier doen wie weet hoe dat moet ik kan geen duits dus ik had wel wat sites gevonden maar daar snapte ik niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 eyy ik heb een duitse versie van gta vcs ( heb er alleen nog maar gezeik me gehad ) maar ik wilde graag me eigen muziek in mijn vcs hebben niet moet het om dat ik een duiste versie heb het op een andere manier doen wie weet hoe dat moet ik kan geen duits dus ik had wel wat sites gevonden maar daar snapte ik niks van Hier op het forum staat een complete handleiding in het Nederlands, dus ik raad je aan de handleiding te volgen, die hier overigens te vinden is. In principe staat daar alles wat je moet weten. Maar mocht je toch nog vragen hebben, dan raad ik je ze aan die in dat topic zelf te stellen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.