juul Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 wat moet ik bij deze missie doen van cesar??? Reageren
dudedude Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 die stippen volgen voordat ze weggaan en dan bij dat mens P.I.T manouvre doen Reageren
juul Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 die stippen volgen voordat ze weggaan en dan bij dat mens P.I.T manouvre doen maar daar zijn geen autos bij mij Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 die stippen volgen voordat ze weggaan en dan bij dat mens P.I.T manouvre doen maar daar zijn geen autos bij mij De stippen volgen todat je bij de auto bent die de stippen achterlaat. Op die auto een P.I.T. manouvre doen. Auto rijdt altijd dezelfde route. Probeer die te onthouden en dan kun je sneller naar haar toerijden. Reageren
Pablo Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 uit eindelijk gaat ze over de brug heen en rijd ze naar dat eerste kleine dorpje met die boot school. gewoon achter haar blijven rijden totdat ze in dat dorpje is, ze blijft daar rondjes rijden en gaat dan stuntelen als ze dan vast staat beuk je hard tegen haar auto aan, en rend ze weg bij mij was het zo dat als ik haar beukte op de weg mislukte dat en raakte haar al snel kwijt, dus ben haar later maar gevolgd :ph34r: <_< hoop dat dit de juiste missie is die ik voor me heb. de laatste missie voordat je naar de woestijn kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.