Jump to content

Invisionfree

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien je de Nederlandse taal door middel van een mod moet installeren, wat niet toegestaan is, is het niet mogelijk om je forum in het Nederlands te krijgen. Je kan het wel voor een deel Nederlands maken door de knoppen zoals 'Reply' te vervangen door knoppen met 'Reageer'. ;)

Geplaatst:
Aangezien je de Nederlandse taal door middel van een mod moet installeren, wat niet toegestaan is, is het niet mogelijk om je forum in het Nederlands te krijgen. Je kan het wel voor een deel Nederlands maken door de knoppen zoals 'Reply' te vervangen door knoppen met 'Reageer'. ;)

En hoe doe ik dat?

Geplaatst:

En hoe doe ik dat?

Ga naar het ACP, klik in het menu onder het kopje 'Skinning & Styles' op 'Images', waar je de afbeeldingen kan vervangen (zet de nieuwe afbeeldingen ergens anders online, bijvoorbeeld imageshack.us, verander de link, vink het vakje onder 'Select' aan en druk onderaan op 'Submit').

Geplaatst:

Het is eigenlijk niet echt een mod, maar meer een kleine HTML script.

Die zo te vinden is, maar zoals Thundercover al zei, het is verboden om alles in het Nederlands te hebben, alleen de plaatjes mogen Nederlands, en alle topics enz. wat je maakt.

Engelse tekst wat er al staat zoals: Log in/out, offline, online, active, enz. zou je niet mogen veranderen naar het Nederlands.

Je zou eigenlijk PHPBB moeten gebruiken, daar mag het namelijk wel.

Veel succes met je forum :cya:

Geplaatst:

Het is eigenlijk niet echt een mod, maar meer een kleine HTML script.

Die zo te vinden is, maar zoals Thundercover al zei, het is verboden om alles in het Nederlands te hebben, alleen de plaatjes mogen Nederlands, en alle topics enz. wat je maakt.

Engelse tekst wat er al staat zoals: Log in/out, offline, online, active, enz. zou je niet mogen veranderen naar het Nederlands.

Je zou eigenlijk PHPBB moeten gebruiken, daar mag het namelijk wel.

Veel succes met je forum :cya:

Als ik het goed heb mag je ook geen Nederlands praten op invisionfree. :N

Geplaatst:

Ja, dat klopt. Je mag Nederlands praten als je betaalt, waardoor ook de reclame verdwijnt. Maar er zijn zoveel forums dat je nauwelijks opvalt (tenzij je natuurlijk ontzettend veel bezoekers hebt). Als je toch nog wordt ontdekt, wordt je forum meteen verwijdert. Backups zijn een verantwoordelijkheid voor de eigenaar van het forum.

Voor meer regeltjes: InvisionFree - Terms of Service ;)

Geplaatst:

Ja, dat klopt. Je mag Nederlands praten als je betaalt, waardoor ook de reclame verdwijnt. Maar er zijn zoveel forums dat je nauwelijks opvalt (tenzij je natuurlijk ontzettend veel bezoekers hebt). Als je toch nog wordt ontdekt, wordt je forum meteen verwijdert. Backups zijn een verantwoordelijkheid voor de eigenaar van het forum.

Als ik het goed heb is invisionfree samen gegaan met iemand. De nieuwe naam is

Zetaboards

Wie weet mag je daar wel legaal NL Praten.

Geplaatst:

Zetaboards

Zover ik weet gelden daar ook dezelfde regels als bij InvisionFree(IF).

Geplaatst:

Zetaboards

Zover ik weet gelden daar ook dezelfde regels als bij InvisionFree(IF).

Dan raad ik IPB 1.3 of PHPBB aan. Of je moet een paar flappen op tafel leggen.

Geplaatst:

Ik heb een script gevonden op InvisionFree Support forums; waarin staat dat je deze alléén mag gebruiken bij het kopen van Ad-Removal. Anders is het tegen de regels.

Ik zou zeggen:

Koop ad-removel, wat ik je eigenlijk niet aanraad, of zoek een betaalbare (goedkope) hosting en download IPB 1.3.1. Final gratis van www.invisionpower.nl. Daar heb je al een Nederlandse versie + geen advertenties. :tu:

Geplaatst:
Ik zou zeggen:

Koop ad-removel, wat ik je eigenlijk niet aanraad, of zoek een betaalbare (goedkope) hosting en download IPB 1.3.1. Final gratis van www.invisionpower.nl. Daar heb je al een Nederlandse versie + geen advertenties. :tu:

Maar IPB 1.3.1 is makkelijk hackbaar, en hackers kunnen je password etc. er vanaf lezen, als je overal het zelfde password hebt, dan heb je een groot probleem.

Het beste is om gewoon een PHPBB, of MyBB forum of iets anders aan te maken, en natuurlijk je eigen server.

Geplaatst:

Ik wil er een nieuwe skin op hebben, maar ik weet niet hoe het moet.

Kan iemand mij helpen die er veel verstand van heeft?

Mvg,

Blizzard

Geplaatst:

Voor een nieuwe skin moet je naar een IF Skin website gaan waar ze daar skins hebben.

Als je jezelf hier registreert, kan je zelf een skin uitkiezen. Als het goed is staat er hoe je het kan ''installeren''. Er staan een paar codes op en ook staan ze erbij aangewijst waar je die moet plaatsen.

Het belangerijkste is de Style Sheets. Die moet je veranderen. Maar waarschijnlijk ook een paar codes in de Board Wrappers.

Registreer je eerst op IFSkinZone, want anders kan je daar geen skins uit plukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...